Bijna 8 weken zwanger en mijn testen worden sinds gisteren lichter..... Geen goed teken.... Ik ben bang dat het niet goed zit
Oh Siri, nee toch? Wanneer heb je je eerste echo? Het hoeft niets te betekenen toch, het kan schommelen? Bah, niet leuk!
Och Zzg, wat ontzettend rot dat je je zo klote voelt. Gelukkig heb je nog een paar weekjes om iets bij te komen voor je weer naar je werk moet. Wel moeilijk hoor, heb je het gevoel dat je je er zelf uit kunt komen met de tijd?
Ik las op dit forum dat als je hcg te hoog wordt de testen 'her niet meer aan kunnen' en lichter worden. En dat als het echt fout gaat het hcg pas daalt na de miskraam..... Laten we daar maar op gooien. Geldt 'geen bloed is goed' ook als je zwanger bent??? Want tehnisch gezien zit ik nog steeds DPO.... en ben dus nog steeds DPO gek...
Toch is t zo, verwacht t morgen, alhoewel alle PMS kwaaltjes sinds een uur of 19 weg zijn. Maar stom lichaam van mij. Ik trap NIET in je geintjes!
Kan hoor..je hsg schommelt had ik ook met 9 weken.. Volgens de VK (mijn beste dinnetje) moet je stoppen met testen en genieten ( best moeilijk maar testen zeggen niks)
Siri, die lichtere streepjes hoeven echt niets te zeggen! Heb al zo vaak gehoord dat dat rond de 8e week gebeurt omdat de testjes het HCG niveau niet meer aankunnen! Maar neemt niet weg dat de stress nu killing is! Bel anders even een VK om een echo in te plannen (of langs een commercieel bureau gaan), want lang met stress rondlopen is niet okay. Ze geven "garantie tot de deur", maar daar kun je op dit moment wel meer mee dan met de onzekerheid waar je nu mee zit. Ter "geruststelling": bij mij was het hartstikke mis en waren mijn testen ontzettend donker. Dat klinkt als een rare geruststelling, maar het is dus inderdaad wel waar dat de testjes pas NA de MK lichter werden bij mij. Naar mijn weten kan het HCG bij 8 weken niet zomaar uit je systeem verdwijnen zonder dat die bloeding heeft opgetreden. Sterkte....
Anja, neee!!!!!!!! wat is er aan de hand? Wat definieer jij als PMS? PMS kan namelijk ook heel goed aangezien worden voor BNS (baby-modus-syndroom = zwangerschap). Geef de moed nog niet op! Sowieso, we waren toch nog aan het stoffen?
PMS= humeurig,lees: om achter het behang te plakken,gisteravond en vanmorgen pijn in onderbuik/lage rug, moe, emotioneel!!Dus kan er niet omheen. Z Maar ZZG moet wel enorm om je lachen, fijn dat je er weer bent!
Dank je, dat helpt echt..... Ik ben ook wat meer positief, want mijn kwaaltjes worden elke dag erger en dat kan niet als het hcg daalt.... Gek dat hoe rot ik lichamelijk me ook voel het bijna een troost is om zwangeschapskwaaltjes te hebben. Maandag heb ik een echo, zal een hele geruststelling zijn als ik met eigen ogen kan zien dat alles goed is.... heb ondertussen toch even weer getest.....doe het echt nooit weer! Lieve mede DPO gekken. Als jullie zwanger zijn DOE DAN NOOIt EEN TEST NA 6 WEKEN!!!! En als je dan toch per ongeluk gestest hebt en de test is lichter onthoud dan mijn wijze woorden: die testen zijn echt niet meer betrouwbaar en zeggen helemaal 0 noppes niets! Zo, dat is eruit. De bovenste van gisteren, middelste van vanmiddag en de onderste van net.
Dit lag aan de test!!!!!!!!! Yay, wat een mooie laatste streep!! Bedenk me trouwens dat ik IN mijn zwangerschap in week 5 een omowitte test had, gevolgd door een riedel positieve testen. Ook raar he?
Fijn Siri! Daar kun je niet om heen . Hier ondertussen in pre-ei fase aanbeland. Fijn sex om de dag, nu we zeker weten dat vl's zaad in orde is. Nu durf ik dat wel aan . Ik verwacht eisprong maandag/dinsdag. Zondagavond, of maandagochtend heeeeeel vroeg laatste kans voor deze ronde, hij moet nl. Dinsdag vroeg in Luxemburg zijn en is dus maandag niet thuis :x. Dan beginnen met de progesteronballetjes, ben zo benieuwd!
Hopelijk doen die balletjes hun werk!!Siri wat een mooie testen. Knalt eruit! Hier vandaag NOD ( banner loopt niet helemaal gelijk) Vanmorgen werd ik wakker met enorme pijn in m'n onderbuik, echt laag. En vaag herinner ik me dat ik in een droom ook pijn had. Daarna weg, niets meer... Wel mega emo, huil de hele dag, omdat ik voel dat ik niet zwanger ben en wel ongi word. Bah!
siri, wat een mooie tests! En nu weggooien die nog niet gebruikte testen! zzg, wat ellendig toch he, die hele mk-ervaring en -nasleep. Bah! Wel fijn om te lezen dat je hier weer wat meer te vinden bent, je bent en blijft een lieve dpo-gek kris, spannend met die balletjes in de weer ik ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn. En nu dus nog even flink aan de slag? Hier ook ik geloof dat mn ei nu gesprongen is, maar ik weet het niet zo zeker, ik voel het minder duidelijk dan de vorige keer (waardoor ik me meteen afvraag of het wel goed gaat met mn eitjes...). Voor de zekerheid gaan we toch nog maar even door met de regelmatige seks, met die gekke fopeitjes van tegenwoordig weet je het maar nooit en anja, dat bloed MOET wegblijven hoor! Stom!!