Hmm, dat lijkt me best een goed teken, vooral gezien je moment in de cyclus. Maar hé je weet wie het zegt hè?
Ja, het beheerst mijn leven, Ja, ik ben er veel mee bezig en Ja, er is op dit moment niet veel anders meer waar ik aan kan denken. Sorry, maar ik kan er niks aan doen, niks zo sterk als een kinderwens!!![/COLOR] Compleet mee eens!! En ik ben Trots dat ik bij deze dpo-sekte zit, maakt m'n leven een stuk leuker en gezelliger! Ik ga 's avonds met een glimlach slapen, dat was de vorige ronde wel anders. Ja ronde, want die zijn over het algemeen korter dan maanden
Jeuhh!! Dat is zo'n superfijn gevoel!! Dat had ik in december en kreeg inderdaad de vraag of ik zwanger was want ik straalde zo fijn en welkom in de groep! We hebben vaste dpo-avonden nl 7 dagen per week 24 uur
Hoihoi, Nou ben ik geen onwijze tester, al heb ik gisteren getest voor de zekerheid en natuurlijk omo wit. Was namelijk al iets ongesteld geworden 3 dagen voor nod. Onbekend voor mij! En omdat ik altijd onwijze buikpijn heb gebruik ik vrij zware medicijnen. Toch denkend van: wat als....test ik dan toch maar! Stomme is nu dat het nog niet door heeft gezet, wel even gisteravond en vanmiddag en nu weer niet. Dan gaat mijn hoofd weer....zou het toch?? Maar goed...morgen echt nod en al wel helderrood bloedverlies gehad...Dus verwacht de heftige doorbraak dan toch morgen.... En heb met mijzelf afgesproken...als de doorbraak uitblijkft...test ik niet eerder weer als dinsdagmorgen. Illusie illusie...nu zo slapen...ben op mijn werk!
@ Jellebelle leuk verhaal je laat me lachen Ik word wakker en het eerste wat ik doe is tussen mijn benen voelen of opoe niet ongewenst op bezoek is Liep naar de toilet en voelde me net een oma pijn in mijn onder rug!! Ik space hem hard en neeeee ik ga pas woensdag testen, 1 dag naar nod want de kruidvat word nog rijk door mij met mijn achterlijk getest constant hahahahaha. Maar elk plasje wat ik door spoel denk ik shit had ik toch maar een test hahahaha Het is zo gekmakend het hele gebeuren maar ik vind het heerlijk om alles schaamteloos met jullie te delen en om te weten dat ik niet de enigste ben!! Groepsknuffel hahahaha het is half 7 in de ochtend en ben al lekker op de emotionele toer :-D
@ TS omdat je iets heel graag wilt...logisch maar wel vervelend... Bij mij was ik beide keren zwanger op het moment dat de afspraak met de huisarts voor een spiraaltje terugzetten al stond (ivm ernstige pms), dus toen ik er klaar mee was was ik blijkbaar relaxed genoeg voor bevruchting...
Hahaha wat zijn we toch een stel malloten! Ik geniet van alle gekheid en verhalen en begrijp het gevoel zo goed, zeker als strakst de DPO dagen er weer aankomen! Heerlijk om hier alles te kunnen delen zonder dat iemand denk dat je doordraait
Nou ik zit 2 dagen voor mijn nod en ga net naar de toilet en er zit bloed aan het toiletpapier heb ook krampen Jammer jammer jammer!!!
Wat balen zeg....zal ik het zeggen...eh schrijven, of niet? Ah what the heck, ik doe het toch: HET KAN GEEN INNESTELLNGSBLOEDING ZIJN?
Owh balen!! Maar op TLC zijn vrouwen die gewoon menstrueren 😀Ik kreeg gisteravond een pijn in m'n buik en misselijk. De hele nacht in de weer geweest. Nu dus in ged, buikloop is er nog steeds. M'n man kon nog net een emmertje pakken omdat ik moest spugen (ach details zijn we gewend) Hondsberoert zeg ik; zou ik zwanger zijn??? Tja het is gewoon een griep, maar toch....wie weer ...😀 Fijne dag allemaal
Oh wat fijn om te lezen dat meerderen hier last van hebben! Ik word er helemaal gek van hoe erg ik ook mezelf dwing er niet mee bezig te zijn ik kan het niet helpen. elke negatieve test doet pijn! De dagen voor mijn ongi zijn een hel, wel niet wel niet! Ik zeg altijd tegen mijn vriend ik zou willen dat het gelijk duidelijk is als je zwanger bent dat er een lampje gaat branden op je lichaam ofzo dan weetje het tenminste de onduidelijkheid is af en toe ondraaglijk
Ik maak het nu echt bont!! Ik had vanochtend bloedverlies dus weet het is gewoon over voor deze maand! Maar toch blijf ik nog stiekem hopen Menstruatie heeft nog niet heftig doorgezet en heb mega pijn in mijn onderrug en vlage van misselijkheid.
Zo herkenbaar ik zou ook hoop blijven hopen (er zijn verhalen genoeg van vrouwen die "bloedverlies" hebben tijdens zwangerschap! Ik hoop voor jou dat het innesteling is kan ook heb ik wel is gehoord! Hoop doet leven toch
@ Jellebelle: wat fijn en spannend dat jullie eerder gaan beginnen, leuk leuk leuk!! @ Kris: ik lag me rot om jouw van DPO-gekte doordrenkte reacties heerlijk!! Keep up the good work @ love2beamom: snap dat je baalt als iemand anders in je directe omgeving meteen zwager wordt, terwijl ze eigenlijk ook nog niet eens 'echt' bezig waren... hopelijk is het voor jou ook snel raak! @ Gaab: jammer als het inderdaad menstruatie is, maar wat Anja zegt: het kan nog steeds! De wijze L. Kravitz zei niet voor niks ; It ain't over till its over' @ Anja: die hondsberoerdheid is uiteraard een zwangerschap!!! Testen!! @ hier: cyclusdag 60, ik nader langzaam mijn langste cyclusdag tot nu toe (66) en ik heb momenteel geen enkele klacht. En dat is natuurlijk uitermate verdacht, want normaal gesproken hoef ik alleen maar te dénken aan een klacht en dan heb ik er een, dus nu denk ik dat het niet hebben van een klachtjes een zwangerschapsverschijnsel is (dat spreekt voor zich!). (gevalletje krom lullen wat recht is en andersom?)
Meiden, ik was gewoon ongesteld de eerste maand van de zwangerschap dus gewoon testen! En blijf geloven, want jullie kindjes zijn onderweg x
@gaab Balen van de bloeding, hopelijk toch innesteling? Zolang het niet doorzet houdden we hoop hoor!