Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk dat ik makkelijker FB erbij pak. We zitten hier ook met een kleiner cluppie en dat voelt voor mij beter. Ik merk dat ik moeite heb met de dames die hier aan komen waaien en binnen no time zwanger zijn. Ik gun iedereen het baby geluk. Maar toch kan het soms pijn doen. Gisteren bij m'n zwager en schoonzus op verjaardag. Zij vraagt of m'n schoonmoeder de taart wil aansnijden. Komt er een oerkreet uit. ML en ik keken elkaar aan:zwanger?? Maar nee ze gaan trouwen! Zucht van opluchting en dat vind ik best wel erg aan mezelf. Ik ben bang om ingehaald te worden. Wij willen zo graag een kindje en het zou van beide kanten t eerste kleinkind worden. Dat makt t extra speciaal..

Waar sta ik? Op t punt van de ovulatie. Tot aan gisteren. Nog geen positieve ovu test, vanmiddag opnieuw. Uiteraard houden we keurig t klusschema bij hahaha

Voor iedereen een knuf!!

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Deze :D!

Tja, mijn banner inderdaad, die moet ik eigenlijk aanpassen maar ach, ik wacht even tot ik weer ongesteld word, zodat ik weet hoe lang mijn cyclus gaat worden met de utro. Van 28 naar 38 of zo.

Want die houdt op dit moment mijn menstruatie tegen ;). Bijzonder hoor, 12 dpo en geen bloed! Het werkt in ieder geval.

Mijn gevoel (en de goedkope Z&K vroege testen) zeggen dat het wederom niet raak is deze ronde. Nog niet verdrietig, komt dinsdag vast. Dan mag ik testen en als die negatief is, stoppen met de utro.

Natuurlijk voel ik weer van alles, steekjes, gevoelige borsten... Maar ja, dat heb ik elke maand en de utro kan het nog aanwakkeren. Dus het zegt allemaal NIETS. En daar ben ik zo ontzettend zat van! Het betekent gewoon niets, al die acties van je lichaam... :x.

Verder gaat het goed hier, beetje moe. Gisteren noodopvang gespeeld voor vriendin wiens relatie verbroken was. En natuurlijk geknuffeld met mijn beste vriendinnetje. ZZG kan er over mee praten, miskraam (en de naweeen er van) op vakantie is NIET fijn.

Ik ben ook veel op FB te vinden, vind het ideaal. Ergens vind ik het ook wel 'fijn' dat in deze club wat meer lotgenoten zitten. In onze andere groep is 75% al zwanger, binnen een paar maanden. Dat frustreert ook wel een beetje soms, hoewel ik het iedereen van harte gun (hier ook).

De reis naar NZ is bijna rond, en we gaan met de meiden ook nog een paar dagen naar Dublin in oktober, zin in!

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kris, duimen voor dinsdag. We gaan voor die positieve test!!

Ik had vanavond een mooie positieve ovu test. De benodigde ovu pijn is er ook dus lichaam en test kloppen helemaal.
    😃

4. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Verdorie Kris, wat stom dat je nu geen goed gevoel erover hebt. Dat moet niet! Maar je weet wel hoe het werkt bij DPO-gekken he? Juist als je gevoel NIET goed is, is het WEL goed. En als je gevoel WEL goed is, dan is het OOK goed. Zo werkt het. Punt. Uit. :D

Anja, zet'm op! Joehoe, een positieve ovulatietest is zoooo fijn!

Ik had deze maand zo'n smiley ding. Hilarisch, zoals zo'n test je kan toelachen. Deze maand heb ik het wel "handig"gespeeld bij mijn vent. Conceptieseks, en daarna de ovutest met smiley gedaan:
    "Lieverd, wil jij even de gebruiksaanwijzing lezen, die ben ik kwijt"
    Lieverd zoekt online de gebruiksaanwijzing erbij
    "Wat moet ik zoeken?"
    "Wat een lachend poppetje betekent"
    "Oh... wacht fff..."
    ....
    "Dat betekent dat we tussen nu en 24 uur de beste kansen hebben".
    "OOOOHHHHH... dan nog maar een keer conceptieseks :D Per slot van rekening telt die ene keer daarnet niet, dat was ervoor!"

Hihihi....:D

Evengoed heb ik er geen goed gevoel over. Ik heb namelijk pijnlijke (o)(o) en dat is een slecht teken op DPO 2. De keer dat ik zwanger was voelde ik namelijk niks! Alhoewel.. ik voel mijn tepels niet, dat is dan weer heel positief. Argh, waarom maak ik mezelf toch nu weer zo gek!?

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Omdat je echt thuis hoort in dit clubje ;). En jouw redenatie is fantastisch! Morgen testen, zere boobies (komt van de utro), steekjes in buik (spierpijn) en moe (utro). Ik wil niet testen, ik wil geen witte test!!

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Komt van de utro :(.

7. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    negatief dus? shit.

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Jup. STOM is het!

9. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    STOM is een understatement :(

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kris, was de "comfort" pizza lekker?:)

Hier iets (voor mij ) unieks. CD15,16 en 17 een positieve ovulatie test met de daarbij behorende ovulatiepijn. Lijkt wel of m'n ei niet wil springen of dat een heel groot ei, of meerdere zijn.
    Wie herkent dit?

11. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Best lekker, alleen beetje veel kaas, dus vet. Gelukkig heb ik fijn gesport, dat scheelt weer iets ;).

Ik herken dat niet trouwens, het is vast een goed teken!!

En ja, understatement of the month!!

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een echte DPO googled natuurlijk gelijk! Word ik niet wijzer van. Andere maanden had ik duidelijk aan de linker- of rechterkant pijn, maar nu is het de eerste dag links en nu duidelijk rechts... Huh?

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Tweeling!

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ik ben ook blij met de lotgenoten hier :) dan kan je elkaar goed steunen en volop los gaan met de gekte ;)

kris, die witte test is natuurlijk lelijk. Zou verboden moeten worden! :( hopelijk komt je menstruatie dan maar snel, dan kan je in ieder geval weer door met de volgende ronde. NOD dan ergens begin oktober? Gaan we weer een beetje gelijk op :)

15. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Kun je dan nu al niet met de utro stoppen zodat je cyclus niet langer hoeft te zijn dan strikt noodzakelijk zodat je sneller verder kunt? :D Of werkt dat niet zo?

Tweeling. Ja! Zou fijn zijn he, maar nee. Moet er niet aan denken! Wel aan die twee kindjes natuurlijk, maar zou als de dood zijn voor een risicozwangerschap :( Weet sowieso niet of ik uberhaupt nog durf. Maar heb niets te willen, moet er gewoon doorheen wil ik ooit kinderen mogen krijgen.

't is bij mij deze ronde niet raak, pijnlijke boobs, en da's bij mij geen goed teken :(

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    ZZG dank voor de link. Nu dag 4 met pijn en vooral veel smurrie! Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Kan LH dan zo lang nog in je lichaam zitten dat je 3 dagen positief test? Ik test altijd door en heb meestal 1 dag echt een knaltest.
    Toch gyn gebeld en morgen belafspraak. Dacht eerst aan dubbele eisprong maar lees dag dit wel binnen een paar uur moet zijn....
    Wierd.... Maar voor alle zekerheid houden we keurig het om de dag klus schema aan haha

17. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Weird! Bij mij zat daar inderdaad 4 uur tussen.

Da's raar, ik hoop dat de gyn je wat nuttigs kan zeggen. Ik heb geen ervaring met 3 dagen knaltesten, zijn het ook echt-echt-echt knaltesten? Fotootje anders? Heb je ook een zwangerschapstest gedaan?

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net test gedaan (ovu) en tweede streep is weg. Nog wel meer afscheiding dan normaal.Wacht morgen af wat de gyn zegt.

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren gyn gesproken. Bij een eisprong komt er uit een blaasje vocht. Dat vocht veroorzaakt de pijn. In mijn geval kwam er deze maand meer vocht vrij en dat is gaan zwerven in m'n buik. Het zegt verder niets over de kwaliteit of kwantiteit van de eisprong.

Voor nu gaan wij 2 weken op vakantie!!! Straks rijden we naar Winterberg en de tweede week boeken we later.

Natuurlijk kom ik hier wel kijken of er positieve testen zijn! 😃

Deel Deze Pagina