ZZG, wat een mooie testen!! Ik snap dat het enorm spannend is, kom op Beebje van ZZG, PLAK. PLAK. PLAK!!!!
Die testen zien er idd bemoedigend uit! Het is je zo ontzettend gegund meissie, hopelijk leidt deze zwangerschap tot een kleintje in je armen over een maand of 8!
Met mij gaat het goed, morgen NOD, maar ga er vanuit dat de ongi komt. Zoals elke maand zijn er wel weer (andere) kwaaltjes, maar probeer hier niet teveel aandacht aan te geven. Ik leef naar de 27e, dan horen we meer van de gyn welk traject we in gaan...
Spannend, die 27e ! Overigens wil ik wel even delen dat ik ervan overtuigd was dat er niets aan de hand was deze maand. Dit omdat ik geen klachten heb ( behalve een voorhoofd als een grindpad) en juist dat ongesteldheidsgevoel begon te krijgen. Het zegt dus echt heel erg weinig!
Vreemd he? Elke maand speur ik alle kwaaltjes op en denk: Huh? Had ik dit ook vorige maand? Zou het? Van heel veel vrouwen hoor je dat ze juist geen kwaaltjes hebben in de maand dat ze zwanger raakten...
JAAAAA ZZG, WAT SUPER!!!! En nu moet dat kindje niet zo flauw doen en gewoon heeeeel goed blijven plakken! Jee, wat spannend, en ook wat ontzettend fijn, het is je idd zooooo gegund!
Was het maar waar! Ik ben voornamelijk mezelf ontzettend hard aan het tegenhouden om te blij te worden. Enige wat ik "mag"voelen van mezelf is dat het vandaag goed is. En ik heb mijn testrijtje op mijn nachtkastje liggen en daar mag ik naar kijken en blij zijn dat mijn lichaam werkt. Maar dat mijn frummel "baby"kan gaan heten op termijn.... daar moet ik nog even een halt op zetten, anders wordt een mogelijk afscheid echt te pijnlijk mocht dit over een aantal weken onverhoopt toch weer mis gaan. Maar vooralsnog gaat het goed,en komt er soms toch echt een glimp van een roze wolkje voorbij. Ik heb van mijn moeder een kaars gekregen die ik de aankomende 12 weken elke avond even brand. Er zit een "babypoedergeurtje"aan, en dat is lekkerrrrrrrr..... En ik krijg elke avond thee van mijn lief als ik lekker gedouched ben en in mijn kamerjas cocoon, en dat voelt zo geborgen en fijn dat ik bijna begin te geloven dat het leven er weer zonnig uit gaat zien...... Trouwens, ik las een tijdje gelegen het e.e.a. van Bontempi. Is zij weg nu, of zit ze bij jullie op FB?
Lieve zzg, wat gun ik je het om zorgeloos te genieten van je zwangerschap. Hopelijk brengen de dagen/weken je steeds meer vertrouwen! Bontempi zit niet bij ons op FB. Misschien met vakantie? Nee ik heb nog niet getest, de laatste twee rondes waren 29 en 30. Ik ga ervanuit dat het nog wel komt. Voel namelijk wel pijn en/of druk in m'n onderbuik. We zijn natuurlijk niet voor niets verminderd vruchtbaar en horen eind van de maand of het IUI of IVF wordt. aan de andere kant zou de ingreep bij manlief voor verbetering kunnen zorgen. En zo zit ik weer vol met dilemma's....
Zucht. Ja, dat zijn nogal wat dilemma's. En evengoed ga ik voor je duimen. Voor nu, maar ook voor de 27e.....
Hoewel je enorm veel dilemma's hebt en nergens vanuit wil gaan, zou je er niet alsnog een testje aan wagen? Teleurstelling krijg je ook wel als je ongesteld gaat worden, en nu zit je alleen maar met de spanning. Is ook niet leuk voor je hoopt natuurlijk gewoon op een positest, ondanks alle bezwaren van cycli, artsen, mmm-planningen, etc
Zouzograag gefeliciteerd lieve schat!!! :-D Ik duim voor je dat deze beeb bij je blijft plakken Lijkt me enorm spannend opnieuw zwanger worden na een mk. Ik denk dat je dan lang onzeker blijft..... Maar we gaan uit van het goede Doe rustig aan en geniet! Ik zal vaker hier gaan lezen zodat ik op de hoogte blijf En Anja ik lees het wel op fb hoe het ervoor staat vandaag!! Na onze ongeluksweek pffff Ga ik me vandaag weer mengen onder de mensen. Morgen nog een x echo en bloed prikken maar vorige week vrijdag zw test gedaan en die was spierwit! Maar ga natuurlijk wel vragen of er een nieuw ei rijp aan het worden is Want ik wil nu gewoon heel snel zwanger worden!!!!
Dank je wel Gaab, wat ontzettend lief!!!! Als je test wit is, komt je cyclus weer op gang. En omdat je lichaam het vanzelf opgepakt heeft, zou het heel goed kunnen dat je al sneller weer een eisprong hebt dan je verwacht zou hebben. Het.... zou zomaar volgende week weer raak kunnen zijn met een heleboel geluk! Deze gedachte heeft mij de afgelopen weken op de been gehouden. Oudere generaties riepen "rust!", maar wij wilden verder. Het feit dat het tij zomaar weer (positief) kan keren, zoals het nu plots ook zo (negatief) gekeerd is geeft hoop. En kracht om je verdriet om dit kindje te handelen. Ik duim met je mee! Anja, ik ben reuze benieuwd welke het vanmorgen geworden is: de test of het potje?
Geen ongi, maar ook een negatieve test... Schiet ik niets mee op, ik hoop dan ook zsm ongi te worden, want ik geloof niet dat ik bij de uitzonderingen hoor die pas laat na NOD positief testen...
Zouzograag!!!... wat leuk nieuws en wat een verrassing.. ik zal ook voor jou duimen dat alles goed gaat!!! Ik ben niet zo vaak meer hier maar dit geweldige nieuws wil ik je graag voor feliciteren.. Ik duim dat alles goed is.. Wanneer heb je de eerste echo? @Anja: wat naar een negatieve test.. zoals ik al zei.. ook jij verdient een baby!! Voor eerst een dikke dikke knuffel!
Bah Anja, wat een ontzettend rotmoment moet dat zijn geweest. Weer die onzekerheid, hier heb je helemaal niks aan! Hup, snel ongesteld worden en dan vol goede moed op naar de 27e! Limili, dank je wel!!!! Ik heb geen eerste echo. Voorlopig nog niet. Ik durf niet. Ik wil niet. Ik wil rustig afwachten tot een week of 10-12 en dan eens kijken wat er gebeurt. Anderzijds moet ik volgende week op 5+5 bij de gyn zijn en gaan we bespreken wat we moeten doen ivm herhaalde miskramen. Kans is aanwezig dat hij dus gaat monitoren o.i.d. en dan zal ik eraan moeten geloven. Maar op dit moment steek ik mijn hoofd nog even in het zand... Jeetje... jij alweer 16 weken. Slik. Was ik even vergeten, wat gaat dat snel he! Doet me eraan herinneren dat ik zelf 18 weken zou zijn geweest. Da's gek, want dat loopt nu allemaal door elkaar in mijn gevoel. Gaat het goed met je? Ga jij geslachtsbepaling doen?