Vanmorgen toch wel ff gehuilt. Waarom is het ons (nog) niet gegeven??Ik ga niet meer op google en wacht af wanneer de ongi komt... Voorlopig nog niets... ( normaliter 1 dag bruin en dan komt de rode ellende)
Moet je naar de gyn omdat je zwanger bent of stond deze afspraak al gepland. Ik hoop dat je misschien iets kan krijgen waardoor je minder kans hebt op een miskraam. Maar misschien is het wel goed voor je om juist meer controles te doen.. en ik zal heel heel erg hard duimen voor je dat deze kleine bij jullie mag komen! Ja hier alweer zelfs bijna 17 weken.. gaat hard.. en ik groei goed.. maar probeer wel te genieten maar ik voel het nog niet dus het is nog wel moeilijk beseffen dat alles goed is in mijn buik. En daar word ik wel erg onzeker van.. dan denk ik zal alles goed gaan en dergelijke.. Ik wilde een angelsound aanschaffen maar dat mocht niet van dinnetje (ze zegt is niet altijd even goed voor het ongeboren kindje ) en ook van ML mocht het niet want dan zou ik helemaal gek worden.. hebben ze ook wel gelijk in.. dus als we op de koffie gaan bij mijn vriendinnetje dan luistert ze gelijk even.. ik blijf het spannend vinden.. Maar zolang mijn buik groeit zal de kleine ook wel groeien denk ik dan.. We hebben afgelopen woensdag een echo gehad.. (ja we hebben wat extra ivm mijn vriendinnetje die vk is..) en daarop is voor 90% vastgesteld dat het een meisje is.. dus de roze dingen kunnen we gaan shoppen. Maar we hebben wel besloten om echt de verf en dergelijke na de 20 weken echo (14 oktober as.) uit te zoeken. Ik voel me goed dat is het voor mij rare.. en maakt het nog steeds moeilijk te bevatten. Voor jou inderdaad confronterend anders was je alweer bijna op de helft geweest.. Hopelijk en heb er vertrouwen in hoe moeilijk dat ook is dat deze wel zal blijven plakken.. Ik geef je een dikke knuffel en zolang er geen tekenen zijn probeer hoe moeilijk ook een beetje te genieten...
zzg, zo voorstelbaar dat je nog niet helemaal op die roze wolk zit, maar fijn dat ie toch af en toe even voorbij komt, en de geborgenheid bij vriendlief klinkt heerlijk. Geniet er stiekem maar lekker van! anja, wat een stomme stomme stomme witte tests!!! En wat een stomme stomme stomme wegblijvende menstruatie!!! Het is of het één of het ander, niet allebei niet, dat is niet de afspraak! Gemeen hier: ik ben weer helemaal in de ooooooo zou het dit keer wel lukken-tijd: ik vermoed dat gisteravond mijn ei gesprongen is. ik vind het fijn dat ik weer hoop heb, maar tegelijkertijd word ik er gek van: telkens weer dat stomme cirkeltje! ik hoop dat het cirkeltje nu eindelijk eens doorbroken wordt door twee streepjes
Amen! Ja, dat moet gewoon! Ik vind deze spanning omtrent het zwanger willen worden eigenlijk gewoon een drama. Wat onbezorgd leuke spannende tijd? Welnee zeg! Eigenlijk draait het gewoon om "zal het me überhaupt ooit lukken". En da's zooooo onzeker dat het soms gewoon echt even "levensverpestend" is. Althans, zo ervoer ik dat nadat ik niet meer zwanger werd in mijn vorige relatie. Dan ervaar ik "zwanger-maar-doodsangst-voor-miskraam"eigenlijk nog als een relatieve opluchting. Ik weet dat het kan, het zwanger worden. Dás al iets meer. Raar omschreven misschien, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Pfff... hadden we het maar voor het kiezen.
Dag 4 begint met een negatieve test en een druppel bruinig slijm. .HA zegt dat het nog te vroeg is voor een bloedtest, dat mag volgende week... Door het kleine beetje bruin en druk/kriebel in m'n onderbuik ga ik er toch vanuit dat ik ongi ga worden... Waar is m'n op de uur nauwkeurige cyclus gebleven????
helemaal niet raar omschreven, heel helder juist. En inderdaad, het is echt 1 groot drama. Niks leuks aan (ja, de s.eks, dat is leuk, maar om half 6 's ochtends - want ja, ik vermoed dat ik nu zo ongeveer mijn eisprong heb - vlak voor je op moet staan is toch niet het meest leuke moment voor dergelijk contact ). En ik hoor mezelf tegen anderen die vertellen gestopt te zijn met ac enthousiast reageren: ooh wat spannend, ooh wat leuk. Niks van waar. Nou ja, de beslissing nemen om ervoor te gaan, vind ik nog steeds spannend, maar het hele zwanger worden is gewoon ronduit kak. Dat gezegd hebbende ga ik gewoon weer door met mijn oneindige emotie/hoop-cirkeltje
* wij onderbreken het programma voor een politiebericht * Enige dagen geleden is op brute wijze de nauwkeurige cyclus van Anja ontvoerd door dader(s) met een nog onbekend signalement. De cyclus is te herkennen aan regelmaat, nauwgezetheid en een goed tijdsbesef. Heeft u in dit verband onlangs iets verdachts gezien? Of weet u waar de cyclus zich kan bevinden? Neem dan contact met ons op. De gever van de gouden tip wordt beloond met een positieve zwangerschapstest. * einde bericht * maar even serieus, dit is natuurlijk superirritant! Wat zou het fantastisch zijn als het nu raak zou zijn... zucht...
Maria, you make my day!! Haha, lig in een deuk hier... Maar zoal ik net ook op FB heb gezet, de ongi klachten nemen toe...baal wel dat m'n cyclus net voor de MMM zo raar doet.. Kan een cyclus faalangst hebben. M'n eitjes zijn misschien bang 😜
Ha ladies, Nou, hier weer een paar bewogen dagen achter de rug! Ik denk dat mijn cyclus verstoppertje aan het spelen is met die van Anja... Na minimaal een half jaar stipt op dag 19/20 knallers op de ovulatietestjes te hebben gezien, voelde ik ineens van alles gebeuren op dag 14. Getest en ja hoor: een megaknaller. Eh... wat? Misschien dat de utrogestan er iets mee te maken heeft gehad maar kan daar niet veel over vinden. Ik ben natuurlijk blij met een vervroeging . Het lullige was dat vriendlief deze week superdruk was en op dat moment zelfs nog in het vliegtuig naar huis zat . Uiteindelijk is hij donderdag even snel op en neer komen rijden . Dus hopelijk heeft dat effect! Ik ben superbenieuwd wat er nu gaat gebeuren wanneer ik de utro niet neem. Zou ik dan ineens een cyclus van 24 dagen hebben? Of zou het normaal gaan doorlopen? Hm.. Besloten nu voor het weekend er nog niet mee te beginnen, wil het nog wel even graag gezellig maken met Mo .
Jaaaaa Kris, dat MOET een goed ei gaan zijn!!!! Succes! Heb geen tips/antwoorden nav de utro, maar mss andere dames hier wel? Hup, ei, hup !!!!
Wat briljant zou dat zijn he! Misschien had mijn cyclus gewoon even een opdonder nodig . Ben vandaag wel begonnen met de bolletjes, don't push your luck .
@Kris, wat? Huh? Ik hoorde je niet. Mijn hoofd zit nog in het zand, en mijn oren verstopt. VK? Nee. Echt pas als ik aan een echo toe ben Brrr....