Ik loop elke keer weer twee pagina's achter dus ik probeer maar even te reageren met quotes of via @ all, poeh, dit topic gaat hard . Is natuurlijk ook logisch met al die gestoorde dpo-mutsjes hier ! Mijn spannende dagen komen er ook weer aan, gister zag ik een licht streepje op mijn ovutest dus nu begint het panisch denken: wanneer is mijn eisprong, wanneer moet vriendlief thuis zijn ? Ik zeg net tegen hem: schat... moet je deze week nog weer naar het buitenland? Want... dit is de week dus vind ik dat je thuis moet zijn wanneer mijn ovutestjes aangeven dat jij thuis moet zijn... Hij: ok... dus nu bepaalt jouw bakje met urine wanneer ik thuis moet zijn? Ik: JA, duh...! Hij lag helemaal dubbel . Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Straks lekker het terras op voor een roseetje... Tja, als het dan niet raak is, dan nog maar even volop genieten van het mooie weer !
Hallo sorry heb niet alles gelezen hoor. Maar wilde wel even zeggen wat mooi geschreven en herkenbaar !!!! En dan zijn wij niet eens begonnen. Over het algemeen gewoon veilig met rubbers maar misschien herkennen jullie het wel in the heat off the moment zeg maar . En dan sla ik aan het rekenen haha. Ow wat als nou toch mijn eisprong was enz hihi. Nu al 2 keer een streepje gehad en had het toen niet meer. De eerste keer was vermoedelijk mijn ei want werd zn 14 dagen erna ongi. De 2e keer was deze maand en weet eigenlijk nog steeds de reden niet. De dag van de test werd ik namelijk gewoon ongi en de volgende dag voor de zekerheid getest en die was weer omo wit . Schiet mij maar lek dus. Ow en ik kijk ook steeds bij de tuurtesten haha. Mijn motivatie, want ivm met mijn overgewicht wil ik deze zwangerschap eerst 15 kilo lichter zijn. De zwangerschap van mijn zoontje is helemaal super verlopen hoor en de bevalling ook. Maar ben toen wel 20 kilo tijdens de zwangerschap aangekomen. Toen die er na 2 weken weer af waren met 5 kilo extra voelde ik me toch een stuk beter. Nu ik een kindje heb om voor te zorgen bij een 2e zwangerschap wil ik dus liever nog fitter zijn . De eerste 3 kilo zijn eraf maar pfff wat is het moeilijk, wil zo graag een 2e kindje. Dames succes met de test drang dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn !
Na een verschrikkelijke nacht voel ik me vandaag nog steeds niet lekker. Weeïg, misselijk, niet kunnen eten( en dat voor iemand die altijd kan eten) en moe. Waarom heb ik 2 dgn voor mijn NOD griep? Denk constant of ik toch niet zwanger ben.. Maar stel dat.. Kun je dan al zo vroeg deze symptomen hebben. In onze dPO club kan alles natuurlijk!!! 😝
Ik had griep bij mijn vorige zwangerschap, ook een paar dagen voor NOD,.... als 2 op de miljoen het wel eens hebben gehad, kan het geen toeval meer zijn, ik benoem ' griep' bij deze officieel tot zwangerschapssymptoom. Ik zit te wachten tot mijn test doorloopt.... Ik kon niet meer wachten..... Omowit.... Of zie ik daar toch een heel vaag streepje, als ik hem 45 graden draai en er van onderen op kijk? Ach het is avondurine, veel te dun.... Morgen weer
Hier vanochtend weer een omowitte test. En ik had nog wel zo hard zitten turen!! M'n zwangerschapsklachten zijn de laatste twee dagen ook flink afgenomen, dus de moed begint me in de schoenen te zakken voor deze ronde. Maar om het toch positief te bekijken: ik heb nog geen zin gehad in chocola (altijd een paar dagen voor m'n (n)od) en nog geen bloed. Nog 1 dag voor nod! Help, hoe kom ik die dag door?!?
Succes vandaag meiden. En wat worden we elke ronde weer op de proef gesteld met die dpo dagen. Wie heeft dat bedacht? Kunnen we ze niet gewoon afschaffenv
Ik vond dat lampje wel een goed idee..... Gewoon na de sex of na de eisprong pling, lampje aan als het gelukt is en als het niet is gelukt, of als je een mk krijgt of er iets niet goed is, lampje weer uit.... Maar aan de andere kant..... Worden ook dubbel zo gek in de DVO (dagen voor ovulatie. Misschien moeten de artsen zich concentreren op onderzoek naar een cyclusverkortend medicijn-een dag of zo- in plaats van wel of geen alcohol..... Vandaag de big day, ik mag van mezelf officieel testen..... Hoewel het nog heel vroeg is.... Ook ik heb geen klachtjes meer, maar die klachtjes waren natuurlijk van de innesteling, dus er is nog hoop
Siri, goed plan om griep tot officieel tot zwangerschap symptoom te benoemen!! Whahaha Lang leve het thuiswerken, vanuit m'n bed starten met wat e-mails te doen... Andere rondes hAd ik altijd 2 dagen voor m'n ongi bruinverlies. Nu helemaal niets. Arrrrrggghhhh waarom heb ik afgesproken om na/op ( ik geef mezelf gelijk al weer ruimte) NOD pas te testen....
@siri Wat een geweldig idee zeg, daar teken ik voor. Lampje aan/uit en een cyclusverkortend medicijn tot een dag. Geweldig. Moet werken O spannend! Testdagen voor de boeg. Hou me op de hoogte, kan ik vast mee zenuwen.
Het spaart in ieder geval een hoop geld! Als ik verkoper van zstesten was, had ik af en toe wat onmogelijke scenario,s gespamd, zodat de hoop weer aangewakkers wordt en we weer massaal naar de winkel rennen voor nog meer testen...
Lampje was niet mijn idee hoor, iemand anders hier die het bedacht heeft! Nu weer mijn bedje uit om te kijken of er niet toch een 2e streepje op mijn test staat. Update: neh, witter dan wit
Siri, de slogan van ons DPO clubje zou kunnen zijn " geen bloed, houdt moed" oh nee " ook al bloed, hou toch moed " hihihi
Precies: "Geen bloed houd moed. Heb je wel bloed hou je nog moed. Totdat het doorzet en misschien zit het dan nog wel goed". Nieuw slogan dus
Niet zo gek dat dit topic zo populair is; het geeft iedereen moed, in welke fase dan ook Heb het hele weekend eigenlijk niet zo'n last gehad van DPO-gekte, en nu zit ik weer achter m'n computer en lees ik alle verhalen en gelijk wakkert de gekte weer aan! Wat symptomen betreft, sinds de 16e gevoelige tepels en dat is nog niet over, maar verder niets eigenlijk. Dus ik denk dat dat met de eisprong te maken heeft. Dat zou dan in ieder geval betekenen dat ik op het juiste moment het bed in ben gedoken en dat m'n ei op de 16e is geweest, wat dan weer betekent dat ik een mooie 28-dagencyclus zou hebben. Tja, zo kun je natuurlijk wel eindeloos door blijven redeneren...
Ik herken het Cynthia, in het begin van de cyclus gaat het allemaal goed. Dan komen de ovu testen... Als we dat gehad hebben dan gaat de DPO gekte pas echt los....Het is fijn om je ervaringen hier te delen en slepen we elkaar er doorheen (of maken we elkaar nog gekker ) Bij mij is het deze ronde niet anders dan anders, al hoewel, woensdag is mijn NOD en normaal heb ik bruinverlies voor die tijd nu niet. Maar het grootste verschil is mijn man. Die spreekt echt uit er een goed gevoel over te hebben en op van de zenuwen is... Meestal hoor je dat een vrouw het aanvoelt, maar wie herkent dit bij haar man en da het ook raak blijkt te zijn?