Vraag me dat morgen nog maar eens Morgenochtend IUI maar ik had gistermiddag al een posi test en bij mij springen m'n eitjes vroeg dus ik betwijfel of de IUI goed getimed is.. Had storingen aan tv en internet en ook wat probleempjes met mijn auto dus ook "lekker" even met andere dingen bezig geweest.. Mijn buikje is flink gevoelig door de prikjes en IVF komt in zicht, zal helaas pas eind januari/begin februari zijn ivm kerstsluiting kliniek en verkeerd uitkomen cyclus.. Maaaaarrrr we komen weer "op de valreep van een nieuw jaar zwanger" moment dus ik heb nog (valse) hoop Wanneer ging jij nou naar Nieuw Zeeland?
Hm... Kon je niet meteen komen dan met een positieve test? Ik hoop het voor je (binnen het jaar). Ach ja, hoop is hoop . Eerste kerstdag! Enorm veel zin aan! Lekker weg, alle zooi thuislaten, heerlijk!
Men gaat uit van een eisprong tussen de 24-48uur na je lh piek dus ik ben geen gemiddelde vrouw en pas niet in die statistieken maar dat wist ik al Ik kon na overleg met de arts vanmiddag om 14u terecht maar dat was onmogelijk voor vriend die van 10 tot 15.30u in een belangrijke presentatie zat..en kliniek sluit om 16uur.. Een vrouwenlichaam houdt geen rekening met sluitingstijden of planning Lekker! Goed moment ook om weg te gaan! Ik zou ook wel weer weg willen zijn!
Ah shit! Ja, dat is dan echt balen. Hopelijk verrast je lichaam je nog morgen. Pff, ja, het komt nu heeeeel dichtbij. Heerlijk om er even uit te mogen zijn. En ach, nu mag ik genieten van de wijnen daar .
Anja, Hoe is het nu met je? Ik las elders dat je in het zkh opgenomen bent geweest..hoop dat het nu goed gaat met je! En wauw, 4 bevruchtingen! Goed hoor, dat moet een fantastisch gevoel geven! Vandaag terugplaatsing of durven ze dat niet ivm je klachten? In ieder geval beterschap en succes!
Hey Zoetje, Ja klopt ben opgenomen geweest ivm buikpijnen. Bleek een bloeding te zijn, die gelukkig al was gestopt. Ook bleek er wat vocht in m'n buik te zijn gekomen. Bloedwaardes wAren oké en zowel de gyn als de arts van t mck gaven groen licht voor tp. Pijn in m'n buik is heel stuk minder. Alle 4 de eitjes zijn bevrucht en alle vier ook 8 cellig! Dus 1 is aan boord en 3 in de vriezer. Now we wAit.... Met jouw IUI nog geen succes? Balen! Al uitzicht op ivf? Hou vol x
Ik blijf me melden . Probeer in NZ ook nog wel af en toe in te checken hier. Fijn om te zien dat het goed met je gaat, maandag geslachtsbepaling? Spannend! Zoetje, hoe ging het vandaag?
Anja, Fijn dat de bloeding gestopt is en je een emmy on board hebt! Nu maar goed broeden en hopen op een plakker!! @kris, Is jouw banner verkeerd of ....? Kunnen we je al voorzichtig feliciteren ? En jij en Anemoon hadden afgesproken tegelijkertijd dus... @hier, Wat ik al dacht, zelfs beetje bang voor was is bevestigd. Op de echo was er niet eens een eicelblaasje meer te zien, enkel vocht wat op een veel eerdere eisprong duidde dus de timing van de IUI zat way off! Gelukkig hadden we zelf na het zetten van de pregnyl nog extra gezellig gemaakt maar als je al zolang bezig bent is de hoop op een spontane wonder wel een beetje weg... Ik baal enorm want juist nu hadden we de beste score aan zwemmertjes ooit.. En ook is denk ivm sluiting kliniek nog gen IVF in zicht maar ik heb wel prikpen meegekregen zodat ik in januari al kan beginnen met prikken mocht mijn cyclus al starten tijdens de sluiting. We gaan waarschijnlijk als deze poging niet lukt even op gesprek bij de arts om het vervolgtraject te bespreken. Nu eerst maar de wachtdagen doorkomen, vorige x een Lf van 10 dagen dus dat schiet op... nu toch maar aan de utro gegaan, just in case..
Mijn banner is verkeerd! Woensdag nod. Echter... Ik heb getest vanmorgen... En daar lijkt iets te zien te zijn. Ik blijf elke keer naar die foto staren. Morgen weer testen, heel benieuwd wat daar te zien is. Shit zeg, daar was je al bang voor he. Wie weet verrast je lichaam je nog, alles kan! Hoe lang zijn ze dicht?
En vandaag alweer een posi test?? Zo leuk om gelijk te hebben gekregen! En nog leuker...JIJ bent zwanger....yeaahh Van harte gefeliciteerd!!!
Ja, vandaag weer heel lichtjes iets te zien! Het blijft megaspannend. Ik heb ze gepost bij het topic over zwangerschaps/ovulatietesten. Je mag nog niet feliciteren! Eerst moet vriendlief overtuigd zijn . En dat is ie echt totaal niet. Hij is bang dat het toch nog mis gaat. Ik ook hoor, vandaag zere rug, echt van die ik word ongesteld dingen... Blegh. Maar de gedachte is fijn dat er in ieder geval IETS goed is gegaan, anders kunnen de testen ook niet aan slaan .
Zere rug had ik ook! Heeeeel erg zelfs, meer dan normaal. Ben onder de douche gaan staan en vriend heeft gemasseerd.....Dacht echt dat het einde verhaal was. Niet dus. En bij jou ook niet door een zere rug, je streepje is zichtbaar! EIN-DE-LIJK!!!: ) Ik ben blij voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ook wel een beetje blij . Ook al gaat het nu mis... Het is dan in ieder geval een teken dat er iets werkt. Toch?