En deze zag Mo ook (EINDELIJK!!!!!!). Dus hebben we een cb gedaan, omdat hij waarschijnlijk pas later deze week weer thuis is en dit was het resultaat .
Dank je wel! Het is nog niet echt geland . Hoop zo dat jullie snel mogen volgen... Het is jullie allemaal zo gegund .
Je zal nog genoeg stuiteren Ik hoop het ook!! Als de theorie van -binnen het jaar zwanger worden statistieken- klopt zullen wij ook snel volgen! En anders moeten wij maar een beetje geholpen worden en iets langer wachten Ik gun het ons ook! van harte
Dank, we zijn ook echt helemaal in de 7e hemel en zitten echt op een mooie blauwe wolk! Enneh... pas je banner nu maar aan: HET IS ECHT ZO!!!!!!
Ja, wat leuk zeg, een minimannetje . Al een beetje er uit wat naam betreft? Ja, die banner he... Vanmorgen had ik een fijne bijnaknaller, dat was fijn om te zien . Dus eigenlijk... Mag ie vandaag op zwanger, zal zo eens even kijken .
Kris, Fijn een bijnaknaller vanochtend! 1e echo al gepland? Btw..ik moet morgen naar de tandarts...Hoop op eenzelfde reactie van mijn tandarts! Hihi
Haha, ja dat zou tof zijn!! 19 dec, met 6 weken en een paar dagen. Heel vroeg maar blijkbaar hoort een vroege echo erbij als je via de kliniek bent geweest. Was voor mij ook een verassing. Ik belde eigenlijk alleen maar om het te melden en om te vragen of ik meer utro mocht, durf het niet goed los te laten nog . Dus heel vroeg een echo, dikke kans dat we dan nog weinig zien maar goed, ik hoop wel iets te zien natuurlijk, geeft ook wat rust voor we op vakantie gaan. En als het mis is, moeten we even goed nadenken over hoe of wat mbt vakantie.
Kris hier ook nog even gefeliciteerd!! en wat top dat je nog een bijna knaller hebt mogen zien!! en die echo toppie!! hopelijk is er al een kloppend hartje!! Lekker genieten.. en idd je baarmoeder kan nu al wel groeien dus buikspieren kunnen niet fijn zijn!! En wat grappig dat je tandarts al aangaf dat je zwanger was!!! zo leuk als mensen dat zeggen.. (bij ons gaf ons nichtje aan zo uit het niets (rond innesteling) aan dat ik een baby in mijn buik had.. ik was daar ook helemaal verbaasd over) maar lekker genieten meid!
Kris, Dan moet er wel een mooi vruchtzakje te zien en waarschijnlijk zelfs een knipperend hartje Dat wordt geen wijntjes proeven voor jou