Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ovutesten ben ik nog niet aan begonnen, het is pas de eerste ronde en ik maak mezelf nu al zo gek dat ik het nog niet echt aandurf.
    Mijn vriend is er nog helemaal niet mee bezig eigenlijk, die heeft zoiets van, we zien het allemaal wel, dus dat durf ik niet te zeggen. Maar ik vind het wel leuk dat je man dat zegt, want wie weet ziet hij wel iets wat jij niet ziet/voelt??

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad wel bijzonder omdat hij in eerdere rondes ook zoiets had van, we zien het wel.... Hmmmzzz Mannen doen wel zo nuchter, maar ondertussen....DPO manie van de dag: tig keer naar de wc gaan ook al is het alleen maar voor het afvegen en te checken of de ongi eraan komt....

3. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Grinnik

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    DpO mania deel 2: ipv bruinverlies heb ik nu witte afscheiding...... En ik mag niet eerder testen dan woensdag.... Arggggghhhhhh

5. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Nog 2 dagen en dan mag ik testen.. begin nu de spanning wel weer te krijgen of spanning nee meer de hoop haha!!
    Waar is dat lampje als je hem nodig hebt haha!!
    Vandaag hele dag al een "hang" gevoel in mijn onderbuik,borsten zijn zeer gevoelig en mijn darmen maken overuren zo erg dat elke collega op het werk vandaag dacht dat ik honger had haha!!

Ik wacht ik spanning af.. zou eventueel nu al kunnen testen en stiekem wil ik dat wel maar de teleurstelling stel ik liever nog even een paar dagen uit haha!!

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Deze moet ik met jullie delen... Lees ik op t internet RTL 4 App dat een toeriste uit België bevallen is bij de huisartsenpost. Ze wist niet dat ze zwanger was. WTF!!! Hoe kun je dat niet voelen??? Wij voelen t al voordat we überhaupt zwanger zijn... Bizar...

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nog een symptoom van DPO gekte: niet zwaar willen tillen op het werk uit angst voor 'de baby'. Hihi...

9. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

11. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Ik hoor wel vaker van die verhalen heb daar altijd een beetje moeite mee om heel eerlijk te zijn je moet toch iets aan je lichaam merken??
    op TLC heb je zo'n programma erover ik vind het altijd een beetje wazig dat soort verhalen

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Whoehoe, toch al iets gewonnen vandaag!

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik vertrouw meteen al die 'zwangere' vrouwen hier op zwangerschapspagina niet meer met al die kwaaltjes ;).

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hahaha! :D::D

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Dames, dames, dames... Twee dagen voor nod en niet testen? Zelfs niet met die vroege zwtesten? Ik geloof zowaar dat jullie aan de beterende hand zijn ;).

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

17. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Huhhaahaahaa, dat heb ik ook. Maar dan denk ik halverwege, neee hup, gewoon doen. Dus dan til ik toch maar wel wat, maar niet zo fanatiek als normaal. :) Herken dit dus helemaal.

18. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    o geweldig al die nieuwe symptomen ;)

En in belgie een vrouw die niet wist dat ze zwanger was? Hoe kun je dat nou missen denk je dan. haha. Klinkt als een gelukkige vrouw.
    Zouden we op dit moment niet allemaal "plotseling" willen bevallen van een baby? ;)

19. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    hoe is het verder hier? Iemand al een smeuig tuurtestje? Ik tuur graag mee om vervolgens het streepje te zien natuurlijk :D

20. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ik ben vorige week ongesteld geweest en zit nu een beetje in de "paar daagjes wachten" fase.
    Maar heb nu af en toe (of soms regelmatig) buikpijn. Geen hele erge, maar gewoon aanwezige. Komt misschien door drukte op mijn werk? Of door iets engs? (dacht al aan late miskramen enzo:cool:).
    Het zijn eigenlijk denk ik mijn darmen (wc-bezoekjes helpen en doen 't anders voelen).
    Vind het maar niks en vervelend en een beetje eng (sorry, klinkt wat overdreven I know maar toch).

Anyway, ik vraag me af waar die buikpijn door komt en moet het volgende toegeven; Betrapte me er vanmiddag op een onbewaakt ogenblik ook heel eventjes op dat ik dacht; Zou ik zwanger zijn. :(:););):p:):D (Check zin 1 hè?!) ---> DProO-gekke gedachten. Jep.

Deel Deze Pagina