Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Hihi nou vind ik niet gek hoor. Had laatst ook dat ik een paar dagen jaja en dan ook nog 's smorgens zo misselijk was, dat ik dacht hoe kan da? En inderdaad toen ook net mijn menstruatie achter de rug, dus ja, was wel heel raar eigenlijk haha.
    Maaruh, de aanwezige buikpijn die je beschrijft. Kan he geen groeiende eitjes zijn? Die kun je namelijk ook heel vervelend voelen. Ik heb dat namelijk wel. Als ik een eisprong heb dan;)

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hihihi, ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus en ik voelde afgelopen dagen ook vlaagjes van misselijkheid. Tja. Ik had gewoon honger, stress op het werk, hoofdpijn waar ik misselijk van werd... Maar... You never know :D.

Mijn ovutestjes zijn zwaar wit. Niet leuk! Ben deze maand met minder gevoelige begonnen, de vorige ronde gaven ze elke dag wel wat aan. Maar ja... Ik wil duidelijkheid, ik wil die sirene die gilt: eisprong, eisprong, EISPRONG!!

3. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Geweldig!!

Ik word zo vrolijk van alle woordgrappen :D

Mijn man heeft ook een leuke gevonden/bedacht:
    Ik vertelde dat veel vrouwen hier het woord klussen gebruiken. Dit vond hij best grappig en was er de hele tijd variaties op aan het bedenken totdat hij gisteravond in bed ineens zei: zo nu gaan we die wandjes van jou ook weer even wit sausen. Ik had het niet meer!

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hahahahahaha :D!

5. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Hahahahhahaah :D ontzettend smerig dit, maar zo grapppig :D

6. Maria87

Maria87 Niet meer actief

pppfffff wat gaat het hard hier! Even bijlezen, hoor!

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Whahahaha die is echt goed !!!

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Grinnik, moet je bedenken dat we hier ook ECHT aan het klussen zijn in huis, al 2 maanden, en nog niet klaar haha!

9. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Siri, jammer van de witte test van vanochtend, maar geen bloed blijft goed, dus wie weet morgen weer? Of anders overmorgen.... gewoon iedere dag 1 of 2 keer testen. Of anders 3 keer voor de zekerheid ;)

@ allen: die nieuwe slogan is top :D t is dat ik niet zo van tatoeages hou, maar anders.... ;)

@ Anja: misschien moet je niet te streng zijn voor jezelf en gewoon morgen al testen... je symptomen vráááágen erom :D

@ Cynthia... dat tillen :D ik ken het :D net als niet meer al te fanatiek sporten, want straks krijgt de baby een hersenschudding van al dat geschud ;)

@ Jellebelle: hahahaha :D misschien was die ongesteldheid van vorige week gewoon een hele lange en hardnekkige innestellingsbloeding :D:D:D TESTEN!! ;)

En de witgesausde wandjes :D :cool:

Hier: ik onderdruk zoveel mogelijk symptoompjes, wat op zich best een hardnekkig en steeds terugkerend verdacht symptoom is ;)

En ik wil ook een soort van sirene, zoals de-eerste-maandag-van-de-maand-om-12-uur-sirene, dan weet je man ook meteen hoe de zaken ervoor staan en komt ie snel naar huis gesneld om 'de klus te klaren' ;)

10. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik niet, hoor, ben onverbeterlijk,,,, test als een DPOgek, maar bog steeds wit. Dus ik begin te vrezen dat ik nog een ronde met jullie mee draai/ doordraai.

11. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Neeeeeeh, als het meezit is zwanger zijn heel leuk! Iedereen hoed de deur voor je open en je buikje die voorheen nog als 'vet' bestemped werd is plotseling een 'schattig zwangerschapsbuikje'!

12. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Heb ik ook, minder gevoelige testen scheelt een stuk. Gaat van wit/ licht naar knal! Heb in mijn album een vergelijking staan met gevoelige en minder gevoelige.

13. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    :( Waaahaha

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Nou ja zeg, gister het vruchtbare slijm gespot, en is vriendlief niet thuis. Als dpogekte-lijder ben ik nu natuurlijk zwaar in paniek. Moet... Thuis... Komen... Nu! Maar ja, die testjes he... Zo wit. Ik moet nu wel slechts in de aanloopfase zitten... Ontzettend benieuwd hoe die van vanavond er uit ziet. Siri, ik kijk vanavond ff beter naar je testjes, zit nu in de trein :D.

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.

Vandaag dag 28..... En nog geen bruin en geen rood!!!!
    Hou me hart vast.... Ik werk vandaag thuis en ik heb code taal afgesproken met man.
    GBIM ( geen bloed is moed )
    BBIM ( bruin bloed is moed )
    RBIGM ( rood bloed is geen moed )
    Ik wilde onze slogan erin gooien maar dar ging ie niet in mee 😝

Over ovulatietesten. Ik gebruik die van t kruidvat merk en die zijn altijd duidelijk. Licht of knal. Je hebt er 7 voor iets van 13 euro.

Meiden succes vandaag!!!

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Oi Siri, naast de foto's van testen zag ik ook mooie buik foto's! Wat was je mooi zwanger zeg!

17. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik heb altijd vruchtbaar slijm 2-3 dagen voordat de OVUtest positief is, dus geen paniek, je bent nog ruim op tijd.....

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Dank je, ik voelde me ook mooi, was echt heel trots op mijn buik..... itt met mijn zoon, toen voelde ik me net een olifant en kon ik niet wachten totdat ik bevallen was..... ik snapte ook nooit dat mensen heimwee hadden naar hun buik.... Nu snap ik dat wel....

19. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Nou, terug van een FM meting. Eierstokken zaten vol met eitjes, stamvol zelfs, maar geen een die wat deed.
    Hij noemde het zelfs slapende eierstokken.
    :$
    l

20. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Bij mij is ook dag 28 aangebroken en ook nog geen teken van het komen van de ongesteldheid :D
    Heb eigenlijk echt helemaal geen klachten geen rugpijn geen gevoelige borsten meer, alleen het "hang" gevoel in mijn buik is er nog steeds..

Wanneer ga jij testen? ben zo benieuwd :D

Deel Deze Pagina