Dit gaat een lange dag worden vandaag denk ik .. vanmiddag naar de kruidvat het is tijd om testen in huis te gaan halen weer als ik me in kan houden morgen ochtend de 1e test van deze maand doen ik hoop natuurlijk op een dikke ZWANGER streep! Tegelijkertijd ben ik ook super angstig dat het weer een negatieve test zal zijn dan is me hoop weer weg. Het klinkt gek maar de hoop in mijn hoofd dat er misschien een kindje aan het groeien is in mijn buik is zo fijn.. Afgelopen 2 nachten wel heel slecht geslapen kom moeilijk in slaap en word vaak waker om dat ik moet plassen (een teken?) Het word een spannende en lange dag zodra ik iets weet horen jullie het
Haha ja, met sporten ook inderdaad! Ik moet vanavond weer en ik doe op dinsdag sh'bem en zumba en vrij fanatiek, maar ik ben benieuwd of ik vanavond (onbewust) toch wat minder fanatiek aan de slag ga De wanden witsauzen....haha en ieuw tegelijk! :-D Nou vandaag is het (denk ik) 7 dpo en ik heb weer een nieuwe verslaving ontdekt: countdowntopregnancy.com. Wat een vreselijke site zeg! Als je ergens hoop van krijgt en elk krampje en pijntje terugvindt is het daar wel! (maar stiekem dus wel weer heel leuk). Testen...tja...Ik heb nog geen testen in huis en dat is maar goed ook denk ik. Vanaf hoeveel dpo kun je eigenlijk testen? Ik had in mijn hoofd om het zaterdag of zondag te doen, (11 of 12 dpo dus) maar ik weet niet of ik wel zo lang kan wachten!
Same here... De test ligt al klaar..... Ook herken ik je gevoelens, angst voor een negatieve test, maar wat zal het een euforisch gevoel geven als er een streepje gezien is.... Duimen meis....
OMG Cynthia, countdown to pragnancy is voor ons DPO gekken gemaakt. Wat een fantastische site... Je kunt zelf per DPO dag checken wat de symptonen zijn.... I love it... ) Ik bootcamp elke week op het strand, maar idd tussen ei en ongi doe ik t toch wat rustiger aan. Ik drink en rook sowieso niet, maar eet wel een broodje filet Americain Tevens ben ik van mijn cola verslaving af, in 2011/2012 50 kilo afgevallen, dus lief baby'tje ik ben er klaar voor......
Ja dat is absoluut waar spannend hoor ben benieuwd Hoop dat er een dikke streep te zien is voor beide van ons .. Succes
Ja, fantastisch en verschrikkelijk tegelijk... En elke dag kijk ik dan zes keer naar die symptomen, overtuig mezelf ervan dat het hopeloos is en bedenk dan dat het nog zó lang duurt voordat het écht spannend wordt... Heftig zeg, bootcampen op het strand, maar wel heel goed. 50 kilo!!! Wauw, wat ontzettend knap! Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap in totaal maar drie kilo aangekomen en daarna nog 17 afgevallen, dus zwanger zijn was voor mij het perfecte dieet
Maar 3 kilo aangekomen tijdens je zwangerschap, wow, ik hoor alleen maar drama verhalen over 20/30 kilo aankomen.... Wel het beste dieet dat er bestaat als je er 17 van af valt!!
Ik zit er overna te denken om toch te testen!! 2 dagen voor nod een bloeding heeft 48 uur geduurd, ik denk een lichte menstruatie. Maar vandaag op mijn nod is het over! Vind het erg kort en stelde echt niks voor qua bloed en buikkrampen...... Dus who knows!!!
Ja, ik heb denk ik 'geluk' gehad dat ik constant misselijk was en nergens trek in had. Dus dan kom je weinig aan en bij de bevalling gaat er natuurlijk al gelijk een hoop af. En een baby hebben houdt je ook wel in beweging Heb er weer een 'symptoom' bij: zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Hihi...
Ik zeg ook:'TESTEN!!!' En mogen wij dan aub mee kijken? Wij zijn goed in het zien van streepjes SUCCES!!!!!!!!!!!!!
Love2beamim, zag dat er niemand op je bericht heeft gereageerd. Het lijkt mij best pittig als een arts dit zegt. Gebruik je hiervoor Clomid? (Ben niet thuis in de mmm, maar lees hier het eea)
Oh, dat bericht heb ik inderdaad gemist, anders had ik er wel op gereageerd. En nu? Wat kunnen ze daar aan doen? Inderdaad pittig hoor.
Hahahaaha ik geniet echt van jullie dames!!! Ik zal straks na mijn werk een testje halen en het braaf morgenochtend doen met ochtendurine. Ik hou jullie op de hoogte @Love2beamom: wat gaan ze nu verder doen dan? wat schrikken joh!
Hmmmmzzzz lichte vorm van pijn in mijn onderbuik..... Gaat de ongi toch komen?? Ik heb een soort mantra in m'n hoofd " geen bloed is moed, geen bloed is moed, geen bloed is moed " hahahhaha
@ love2beamom: wat een naar bericht, over je eitjes wat gaat er nu gebeuren? @ Gaab: TESTEN!!! ik ga morgenochtend meteen kijken hoe de test is afgelopen Hier dag 62 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......... vrijdag waarschijnlijk eerste testgelegenheid, dus die ga ik met beide handjes grijpen