Dankje anja, cinthia gaab en maria. Nou ja, ik heb vrijdag nog een meting en hopelijk is er dan meer te zien. Ik ga zaterdag 2 weken op vakantie, dus heb geen idee hoe ik die weken in moet gaan. Wachten op mijn nod, wat heel lang kan duren of pillen slikken om ongesteld te worden. Zal vrijdag wel wat meer duidelijkheid vragen. Maar baal enorm van weer een lange cyclus en clomid die niks heeft gedaan. *zucht*
Lieve gekke dames Ik heb besloten om NIET te testen! Weer wat bloed verloren dus zonde van het geld..... Ik ben gewoon raar ongesteld deze ronde. Krijg ik klachten die lijken op zwanger zijn dan hol ik naar de winkel. Sorry dames!!
Vind wel dat we eigenlijk een clubje moeten oprichten! De test graag zichzelf gek makende mama's to be Hahahaha
Ahh, please Gaab, toeee... Nee flauw hoor, ik vind het goed en verstandig van je. Je zou bijna denken dat je aan het afkicken bent. Maar blijf toch maar even in de DPO-gekte groep hangen, want dat vinden wij (of ik iig) gezellig.
Oeps ik had jouw voorgaande berichtje ook gemist (las het als quote). Vervelend om zo onzeker je vakantie in te gaan. Gelukkig krijg je misschien vrijdag wat meer duidelijkheid. Ook ik ben niet bekend met mmm, maar hoop dat toch enkele of één van je eitjes vrijdag actief blijkt te zijn geworden. Houd je ons op de hoogte? Heb je overigens ook DPO-gekte mankementjes? (om toch on topic te blijven).
Ja mijn dpo-gekkte mankementen is altijd, dat alle symptomen van een naderende ongi ik altijd zo draai dat het zwschapssymptomen zijn hahaha. O ik reeken na elke eisprong uit wat mijn bevallingsdatuum zou worden. O en als ik langs babyspullen loop, ga ik stiekem altijd al kijken wat ik wil hebben. Ook met kleertjes enzo
Dat geeft moed! Mijn ovutestjes gaven ook weer lekker negatief aan dus ik ga er maar vanuit dat er nu echt nog niets staat te gebeuren. Mooie buik inderdaad zeg! Wil ik ook (NU, maar dat terzijde). Sorry dames, ik ga weer ff een voor een reageren .
Balen! Maar betekent dat dan ook dat er deze ronde zeker geen vrij komt? Hopelijk geeft jullie vakantie wat rust, ff lekker wat anders aan je hoofd (cocktailtje aan het zwembad).
Wie herkent dit?! Na mijn vruchtbare dagen als het klussen voorbij en het gewoon voor de fun is Zeg ik altijd tegen mijn partner rustig aan joh mijn eitje moet zich rustig kunnen innestelen hahahaha
@ alle bijna testers: succes! Deze keer is het natuurlijk zeeeeker raak. En Gaab, dat bloed zegt natuurlijk helemaal niks . Oh Cynthia... Die site is echt fantastisch !!
Dat heb ik ook, van die bevallingsdatum....als ik MORGEN POSITIEF TEST dan ben ik uitgerekend op 1-1-2014...
Oh, en ineens die reclamekrantjes van die babyzaken die ineens spontaan in je brievenbus vallen en dat je dan denkt... Oooh... Das een mooie kinderkamer... En nu in de opruiming... Ooooh!!! Toffe kinderwagen!! Hebbuh!!! Och, kijk die schattige jurkjes dan... Waaaacht eens ff... Volgens mij ontbreekt er wat... .
Ze wachten tot cyclusdag 21 en daarna als er nog niets is moet je pillen slikken om ongesteld te worden. Andders worden je cyclussen te lang.
Ik hoop dat je vrijdag een goed bericht krijgt, love2beamom! Dan kun je zaterdag ontspannen op vakantie en lekker samen genieten!!