!! en de H&M gids met kinderkleertjes... en het is ook heus niet toevallig dat er een babykleertjeswinkel geopend is op mn route naar het station * verdraait d'r nek van het omkijken bij het langsfietsen *
Ik durf bijna niet te gaan slapen, ben bang dat als ik morgen wakker word de ongi er is..... Just in case zet ik het "plasbekertje" en de test klaar..... Tijdens het eten staat RTL boulevard op, vanavond weer een BN'er die mama is geworden... Soms heb ik het gevoel dat de hele wereld maar zwanger kan worden behalve ik.... {in klaagmodus}
Vandaag officieel overtijd... Vanmorgen test gedaan.... Negatief...😔Geen bloed te bekennen, wel druk in onderbuik,maar zit echt lager dan de ongi-pijn. Ach ongi zal wel komen... BAH
Goedemorgen dames, Ik heb met super veel herkenning de verhalen hier gelezen en ik moet herkennen dat ik hetzelfde syndroom heb als waar jullie aan lijden.. Ook wij willen graag papa en mama worden maar is het na 5 maanden nog niet raak. We doen hard ons best en als het deze keer niet raak is wil ik eens de ovu-testjes gaan halen. Daarnaast mijn cyclus is perfect! 28 dagen op het uur af! Op dit moment moet ik nog vier dagen tot mijn NOD. Het blijft spannend. Ik heb verder geen klachten alleen had ik na mijn vruchtbare periode een week lang een soort van menstruatiekrampen (die kwamen en gingen weer). Ben zelfs wel een aantal keer naar het toilet gelopen om te checken Nog geen bloed. Daarnaast ben ik de laatste dagen een beetje labiel en huil ik zelfs al bij het kijken van GTST. Maar ook ik heb de economie al een paar keer goed geholpen en een paar testjes gedaan zonder dat ik resultaat had. Nu heb ik mij voorgenomen ook omdat mijn cyclus perfect regelmatig is wil wachten tot ik echt overtijd ben om weer een teleurstelling te voorkomen. Voor alle mensen sterkte en hopelijk hebben we nu eens gelijk met alle klachten en gevoelens en zijn wij gewoon zwanger!! (oh ja en kennen jullie de "klachten" donkere tepelkloven en blauwe aderen op je borsten al? )
Ook in mijn omgeving zijn mijn beste dinnetjes zwanger (na 1 Keer!!!!) hoezo frustrerend :x en idd dan ook nog de BN"ers het gaat lekker!! en wij maar hopen!
Huil je ook bij het horen van het Koningslied? Donkere tepels is volgens mij echt voorbehouden aan zschap....alle andere klachten kunnen nog door progesteron komen...dus wie weet..... Verder pas je mooi in her profiel. En daarmee heb ik formeel je diagnose bevestigd.
Tja, ik heb erg genoeg gisteren bijna al mijn testen opgemaakt....wat erg..... Dus vandaag de laatste test gedaan en al een paar keer gecontrolleerd of er iets is veranderd, maar hij is nog steeds wit! Dus, ondanks ons motto GBIG ben ik me al aan het voorbereiden op nog zo'n vreselijke ronde....maar gek genoeg helpt het onderkennen van mijn DPO-'ziekte' en het contact met lotgenoten ( jullie) enorm. Misschien moeten we een patientenvereniging oprichten. Nu moet ik alweeeer naar de wc, misschien toch nog een dozijn testjes kopen?
Ja ik kan overal al bij huilen.. gisteren belde manlief dat hij laat thuis zal zijn.. zat ik jankend op de bank.. en ik maar zeggen.. vind je echt zo lief.. Hij tegen mij: Zo ken ik je niet.. ben je zwanger ofzo.. ik geen idee dat weten we zaterdag wel.. Oh ja en ik was het foute programma cheat on me aan het terugkijken en daar kwamen de tranen!!.. Verder geen klachten zoals zere borsten, vaak naar het toilet.. dus ik vrees het ergste! @Anja: Bedankt en jij succes! hopelijk heb je morgen een positieve test!!
Hey, Ben zeer benieuwd hoe het bij jou is gegaan ? Ik heb zojuist een test gedaan en helaas negatief, verder nog geen spoor van mij ongesteldheid afwachten dus nog maar! Herken je gevoel heel vervelend al die kers verse mama's al gun ik het natuurlijk iedereen ik wil zelf ook zo graag Succes met je test en ongi blijf maar lekker weg !!
Wit is de kleur van frustratie!!!... Maar onze symptomen worden hoe dichter we bij de DAG komen erger.. .nu heb een beetje raar gevoel op mijn bekken en onderin mijn buik.. Waarom gaan deze dagen zo langzaam en hopelijk is het (voor mij dan) snel zondag dat ik mag testen..
DPO alarm bells are ringing.... Sinds vanmorgen echt veel last van maagzuur.... Net een kiwi gegeten, bah!!! Geen succes....Hmmmzzzz klinkt als..... Argggggggh ik wil of posi testen of ongi worden.....
Ben een paar dagen beperkt online geweest en heb ook niet alles gelezen. Sorry daarvoor. Heb me er van weten te weerhouden om dinsdag te testen. Had nog 1 test en bewaard voor vandaag.maar natuurlijk werd ik vannacht m'n bed uit gebeld (piket) en dook ik er om half 8 weer in... Ben net wakker en heb toch maar getest (sinds 6 uur niet naar de wc gewweest, wat kort maar kon me niet beheersen om te testen). Zie ik toch net een streepje. Zonder staren, zelfs na wegleggen enopnieuw kijken. Krijg niet zo'n duidelijke foto, maar...... Zien jullie hem ook? Wat denken jullie? M'n nod was gister trouwens. (Ga zo weer werken, dan maar op het werk online gaan)