Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

De laatste zie ik! Een streepje!

2. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Op de tweede zie ik hem zonder turen!
    Gefeliciteerd!

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Ik zie ook wat hoor!!!!

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    @poohbear je triggert me met de opmerking " 6 uur niet naar de wc geweest, best kort" Ik ben vanmorgen om 5 uur naar het toilet geweest. Om 7 uur weer en toen gestest. Tussen 5 en 7 alleen wat water gedronken.
    Heb ik wel met de "juiste" urine getest? ( wellicht komt dit vreemd over, maar heb er echt 0 ervaring mee )

5. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Je kan het beste met je eerste ochtendurine testen want deze is het meest geconcenteerd.. dus als je wakker wordt na een flinke nacht slapen dat is het beste.

@ Anja: het lijken inderdaad klachten die overeenkomen met zwangerschapsklachten dus ik zou zeggen anders nog een testje doen.. eventueel morgenochtend.

Hier pijn in mijn buik het lijkt bij vlagen op pijn van de menstruatie dus ik ga nu maar nergens meer van uit.. en ik ga straks in mijn pauze even de stad en zal alvast eens een setje ovu-testen aanschaffen zodat we die de volgende maand eens kunnen inzetten. Een vraag wanneer testen jullie met de ovu-testen.. las namelijk dat het niet verstandig om ochtendurine te testen.

We blijven duimen hoor.. DPO-gekte! (ipv oranje-koorts)

6. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ook ik zie een licht streepje: GEFELICITEERD!:)

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Ik test meestal einde van de middag. Meest praktisch ivm werk.

Jouw kwaaltjes zijn ook spannend....ongi?....zwanger?.... Nog een paar dagen.....

Om mijn gekte compleet te maken wijd ik de negatieve test aan de tweede ronde ochtend urine..... Vanmiddag toch nog meer testen halen.... :))

8. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    @Poohbear: YEEEEEEEEEEEEAH ik zie hem!!!!! GEFELICITEERD!
    @Anja: i.h.k.v. de dpo-gekte moet je natuurlijk wel blijven testen totdat je daadwerkelijk ongesteld word. En dan moet je eigenlijk ook nog 1 of 2 keer testen, voor het geval het een gesprongen adertje is i.p.v. je menstruatie :D
    Maar even alle gekheid op een stokje: testen met de eerste ronde ochtendurine is het beste. In het begin maak je nog niet zoveel hcg aan.

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja hoor, duidelijk een streep!

Ik moet bekennen dat ik ook officieel aan de dpo-gekte lijd: heb net getest, terwijl het pas 7 of 8 dpo is voor mij...zucht..natuurlijk omowit...

Nu mezelf beloofd dat ik echt pas zaterdag weer ga testen!

10. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ja gewoon wijten aan het feit dat je nog te weinig hormoon in je gewone urine hebt zitten... Ik zou morgen indien nog een tekenen van menstruatie gaan testen.. En idd vooral de DPO gekte ook nog als het niet duidelijk menstruatiebloed is haha😃

Hier blijft het ook spannend idd word echt helemaal van mijzelf! Moet nog 4 dagen wachten en dat is wel jammer!!

11. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ik zeg nieuwe testen halen economie sponsoren en nog een paar testen doen. Ik heb ze nog in huis voor het geval ik zondag mag gaan testen!

En wit is zo de kleur van de winter! Een streepje is de mode van deze lente

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha ja ik zou elke dag wel willen testen! Maar dat zou dan te veel teleurstelling zijn vrees ik... Zaterdag is al bijna!

13. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ik ben net de stad in geweest... heb het schap met de testen bij de Etos en de kruidvat weten te weerstaan en niks gekocht! heb er wel even bij gestaan. Ook de verleiding van de ovu-testen heb ik weerstaan. Ik dacht die kan ik altijd nog halen!!..

Jullie ervaring mee? en welke gebruikten jullie?

Ps. het is echt super lekker weer!!

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de testen van het kruidvat. 7 ovulatie testen voor 13 euro.
    Mijn ervaring is dat ze duidelijk de LH piek aangeven. Ik start meestal rond CD 12, maar mijn cyclus is dan ook erg regelmatig.

Ik werk thuis vandaag, straks ook genieten van het mooie weer, moet toch nog testen halen voor morgenochtend 😎

15. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Limili ik gebruik de clear blue digitaal ik vind ze ideaal en bij je lh piek krijg je een leuke smiley :)

16. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hoi,

Ik dacht dat ik mijzelf en vooral m'n vriend gek maakte, ben blij te zien dat anderen net zo (DPO!) gek bezig zijn.
    Nooit in al mijn jaren (en dat zijn er heel wat ;) ) geweten dat je zoveel kwaaltjes of timingissues kon hebben rond ongi of zelfs eisprong. Nu dat we al bijna 2 jaar bezig zijn waarvan merendeel in de mmm is het natuurlijk een heel ander verhaal...Was ik maar weer net zo onwetend...en jong..zucht!

Volgende week mag ik weer ovutesten gebruiken, heb er nu al zin in!! eindelijk weer 2 streepjes op m'n test..:p

Ik gebruik net als Anja de Ovutesten van KV maar krijg daarnaast fm's (echo's om de follikels te meten) om de IUI beter in te plannen.

Heb al uitgerekend dat ik uiterlijk 12dpo moet testen omdat vriendje er bij moet zijn, anders pas op 17dpo en dat is uiteraard veel te laat!! (Weet nog niet eens wanneer precies de IUI gaat plaatsvinden maar dat terzijde).. Maar ook een kans aanwezig dat ik op moederdag ga testen, lijkt me zo fantastisch om dan een posi test in handen te hebben (voor het gemak vergeet ik even dat ik de vorige keer ver voorbij NOD pas posi testte, maar dit keer wordt het echt anders, het voelt nu al bijna anders :D )

En als het wel weer raak is, dan wordt 2014 het geboortejaar, dat is toch zo veel leuker dan 2013!

En zo maak ik mezelf dus gek...

17. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Yep ik zie hem.... spannend...hopelijk voor jou deze gekte afgelopen....

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen

19. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    OH MY GOD ik denk dat ik het virus ook heb...ik dacht al dat ik de enige was die moest huilen bij het refrein van het koningslied! :) Ik vond het een heel geschikte tekst voor bij het dopen van ons toekomstige kindje haha.

Ik geloof dat ik nog een symptoom heb: maar liever geen rauwe vis enzo eten want tja...je weet maar nooit...ahum!

Oh en nog eentje: bij de tandarts hoorde ik dat mijn verstandskies eruit moet. Dus ik vroeg of dat wel kon als je zwanger bent (in verband met röntgen, verdoving enzo). Dus die assistente zei: ben je zwanger dan?!?

Dus ik zo heel mompelend: nou, nòg niet maar misschien dan wel...je weet het nooit hè!

Zij zei zo heel zakelijk: nou, dan zien we dán wel weer!

Gelijk heeft ze, maar stiekem hoop ik toch dat mijn NOD op 30 april ook echt zijn naam eer aandoet en een NIET-ongesteldheidsdag gaat worden! ;)

Zucht, ik word moe van mezelf.

20. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en ook ik heb alweer 2 testen 'verspild' op 8 en 9 dpo...want je wéét maar nooit hè... ;)

Deel Deze Pagina