Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Knuffel!
    Blijft moeilijk!

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx! Ja ik weet dat het zou kunnen inderdaad, maar denk dat de kans klein is. Ga waarschijnlijk wel over een paar dagen testen, veel te nieuwsgierig misschien toch.. Haha! Al maak je jezelf alleen maar gek..
    Vind overigens wel een super leuk forum met allemaal lieve mensen, voel me hier al helemaal thuis :)

3. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    HELP!!! Mijn theoretische kennis schiet tekort, dus ik heb wat DPO-gekken nodig :D
    Sinds mijn curretage in februari is mijn menstruatie nog niet echt geweest wat ik ervan gewend ben (lees: het voldeed niet aan de definitie bloed de eerste twee cycli. De derde menstruatie kwam een klein beetje in de buurt van de definitie). Uiteraard heb ik mij suf getest :D
    Sinds mijn curretage heb ik, uitgaande van het verlies van een roze/bruine substantie, een cyclus van ca 21 dagen. Dit zou betekenen dat ik maandag mijn ei gehad moet hebben. Mijn ovu-testen bleven echter omo-wit :(. Dus misschien toch een langere cyclus? Sinds woensdag heb ik wat waterigere afscheiding.
    Woensdagavond hebben we geklust, rond 21 uur (voor de rekenwonders onder ons van belang ;)). En nu komt 'ie: gisteravond om 18 uur voelde ik volgens mij mijn ei!:$ Ik had al de hele dag wat last van lage rugpijn en tijdens het wandelen met de honden had ik dus opeens een gigantische steek linksonder.
    Dus nu is mijn vraag: zijn we op tijd geweest met klussen of juist niet?
    In het kader van de dpo-gekte kan ik natuurlijk niet twee weken gaan afwachten totdat ik kan testen :p

4. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Cynthia,

Juist de maand dat ik al m'n kwaaltjes met m'n gebruikelijke kwaaltjes (zie eerdere opsomming) kon verklaren en er dus NIET op lette omdat ik ervan uitging dat het bij ons op de spontane manier niet zou lukken en ik te druk bezig was met het bespreken en regelen van de start met IUI (ook met verzekeringen rondom nieuwe regels vanaf januari) bedacht ik me dat m'n ongi wel laat was.. Ik vervloekte m'n lichaam want ik wilde zo graag beginnen met IUI maar dan moest die verr**te ongi wel komen...Tuurlijk moest die dwarszitten...altijd braaf cd24 ongi en nu cd 29 nog niks, tuurtestje want je weet maar nooit en pas op cd33 echt posi test bij HA...
    Cliché ? Ongetwijfeld? Je lichaam die je voor de gek houdt? Bij mij zeker!!

Willen dat je er weer niet mee bezig bent zodat het weer zo spontaan gebeurt? Een utopie in mijn geval :p

5. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar staat de afkorting DOP voor eigenlijk?

6. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Hee Dames!

Jeetje, hoe herkenbaar is dit! Zo blij dat ik niet de enige ben! Mensen in omgeving die het niet begrijpen en niet weten wat ze ermee aan moeten.. En hier zijn mijn dpo soortgenoten haha!

VL en ik zijn in september gestopt met de pil en gaan we voor ons 1e kindje.. dus nu alweer een half jaartje bezig! Teleurstelling na teleurstelling.. :( Al blijven we natuurlijk hoop koesteren!
    Meiden in mijn omgeving die bij bosjes zwanger worden wordt meer en meer frustrerend ( al vind ik t leuk voor ze hoor, toch speelt die ongevraagde jaloezie op ) zucht...

Nog 7 dagen voor nod.. ben weer benieuwd!

7. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H

Days Past Ovulation :)

8. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Sally,

Als je gisteren je ei voelde zou ik vandaag zsm aan de slag gaan!
    Er is waarschijnlijk nog wel een voorraadje van wo aanwezig dus dat is mooi maar je hebt vandaag verse aanvoer nodig, 1 à 2 dagen voor de eisprong vrijen is goed maar ook daarna, om de dag is het meest aanbevolen. Dus vandaag weer! Veel plezier!

Ohja, je cyclus raakt altijd van slag door een ma of mk, al dan niet opgewekt dus vergeet je oude cyclus en probeer je nieuwe te ontdekken..

9. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx! Ja bedoelde DPO inderdaad haha..

10. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik maak me ook gek... Zeg dat ik er niet veel mee bezig ben maar stiekem wel. Vannacht ook weer erover gedroomd dat we een kindje hadden... Stom is dat he ik weet dat als t komt dan komt g en anders hopelijk een andere ronde maar toch. Miss omdat ik heel onregelmatig ben en lange cyclussen heb maar deze ronde er toch echt een goede kans is. Afgelopen zondag smiley gehad en die dag, dag erna en 2dgn erna en ervoor geklust. Voel ook vannalles maar ben ook grieperig want waarschijnlijk is dat t. En nogal emo. Van t wachten tot het kunnen testen of ongi worden wordt ik echt gek...heb zowiezo al geen geduld... Sorry voor mijn geklaag maar moest t even kwijt.

11. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Hier weer een FM van niks. Was niets te zien op de echo. Wordt dus niet wat deze ronde. Geen dpo-gekte hier dus deze maand, maar wel ei-gekte. Baal enorm nu!

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, het is ook eigenlijk beter om er niet zo mee bezig te zijn, maar ja, krijg dat maar eens voor elkaar! En klagen mag ik zeker niet, want de Nuvaring is er nog geen maand uit, dus nog tijd zat... Maar ja, de gedachte van een kindje in m'n buik is gewoon niet uit m'n hoofd te krijgen...

Nou ja, wat is nou twee daagjes wachten...*help!*

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Pff frustrerend hoor! Niet leuk!

14. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Zo! Net 'even' 14 pagina's dpo-gekte doorgenomen. Wat word er toch veel gepraat hier :D.
    Op de vraag wie waar woont: west gelderland.

Verder heb ik vanochtend nog een testje gedaan om te zien of het streepje al duidelijker was, nou dat was ie hoor. Heb alleen nu even geen foto voor jullie. Sorry.
    Voor mij is de gekte nu wel aardig over. Ik zal hier nog wel regelmatig proberen mee te kijken, maar misschien niet zo vaakmeer reageren.
    Ik hoop jullie snel aan de 'andere kant' (=zwanger zijn forum gedeelte) te zien.

Groetjes
    Pb82

15. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Thx Zoetje :)
    Voor vandaag stond sowieso weer het klussen op de planning, want stel je voor dat het stiekem toch niet mijn ei was. We blijven gewoon om de dag klussen totdat de ongi zich aandient.

Welke dames hier zijn er trouwens ook al wat 'ouder'?
    Ik word volgende maand 34 en ben zo bang dat ik te oud ben om nog zwanger te worden.
    Doordat de zaak van mijn vriend 4 jaar geleden failliet is gegaan en hij met een behoorlijk prive schuld bleef zitten zijn wij niet eerder voor een beeb durven gaan. Onze financiele situatie was behoorlijk belabberd. Einde van dit jaar loopt de schuldsanering af en komt er wat financiele lucht. Vandaar dat we het nu wel aandurven. Daarnaast heb ik promotie gemaakt :D
    Het enige wat ik heel jammer vind is dat ik fulltime zal moeten blijven werken. Niet echt het ideaal plaatje dat ik voor ogen had. Maar ik wil zo graag al mijn liefde en vreugde geven aan ons kleine wondertje.

16. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Ik herken het hoor Blondie. Zit vandaag ook in de emotionele- en klaagmodus ;)
    Af en toe je hart luchten doet goed en daar zijn we voor he ;)

17. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Echt super hoor Poohbear! Geniet van je zwangerschap :)

18. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Klinkt inderdaad niet als een hele ideale situatie. Fijn dat het nu weer wat beter gaat. Fulltime werken is niet hel leuk als je een kind hebt, maar het gaat vast wel goed komen en wie weet dat er na een jaar andere mogelijkheden zijn.
    En wat betreft je leeftijd, ik denk niet dat je gezien je leeftijd geen kinderen meer kan krijgen. Op die leeftijd zal het mss wat langer duren. Of er moeten andere medische dingen aan de hand zijn. Maar dat weet ik natuurlijk niet en kan ik zo ook niet zien. Maar zolang dat niet aan de orde is zou ik me daar niet druk om maken als ik jou was en er gewoon voor gaan. Dus flink klussen meid;)

19. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    @Love2beamom: ik mag nog niet klagen eigenlijk als ik jouw verhaal zo lees. Echt balen voor jullie!!! Hoop dat jullie snel positief nieuws krijgen. Ga in ieder geval hard voor je duimen.

20. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Tja........
    Bedankt voor het duimen, kan het goed gebruiken:D

Deel Deze Pagina