Hm ik moet eerst ontdekken hoe je hier foto's kan uploaden... Dan kan ik m wel plaatsen, maar is heel duidelijk hoor
Zo kunnen we wel alvast oefenen voor als het straks om het echie gaat (Heb zelf ook nog nooit wat hier geüpload)
Nou lukt niet hoor haha. Maar goed test is hartstikke negatief. Niets anders van te maken helaas. op naar de volgende..
Hier gaan we verder naar de volgende ronde.. Na weer een perfecte cyclus van 28 dagen vanochtend bezoek gekregen.. We gaan het opnieuw proberen.. Wel even verdrietig maar we houden moed!
Ja, en de volgende ronde willen we minimaal tuurtesten zien Ik denk dat we nu geacht worden geen bloed geeft moed te zeggen enzo dus officieel kan het nog En ja, idd limili heeft gelijk, je kan ook te weinig HCG hebben aangemaakt...
Ja dat zou ook kunnen, maar ga ik eigenlijk al niet meer vanuit. Nu is het wachten op ongi worden en op naar de volgende ronde. Al was ik wel een klein beetje teleurgesteld hoor, maar lieve woorden van mijn vriend toverde wel een kleine glimlach op mijn gezicht.
Succes! En helaas was het nog geen mei, want hoorde laatst de leuke: In mei leggen we allemaal een bevrucht ei! Dus die gaat vast ook voor jullie op!
Goed van die lieve vriend van je! Idd maar op naar de volgende ronde en hopelijk dan meer geluk! Ach limili, Ook op naar de volgende ronde!
Oehh... ik stond in de wachtrij voor kaarten van John Mayer en ik heb ze! Zo nu ga ik weer even terug naar bed hihi..
Vanaf 09.40 uur ongeveer.. Voor het eerste concert was het niet gelukt om kaarten te krijgen, dus nu wel heel blij met de kaartjes! Is alleen pas in oktober..