Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha nee, de joehoe was omdat Joyce overstag was en ging testen :)

Dat heb ik ook net gedaan, maar helaas net als Joyce zo negatief als maar kan zijn. Jammerdebammer!

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer! Volgende keer beter hopelijk!

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    En als echte dpo-gek heb ik ook nog een ovulatietesten gedaan want ik dacht: als die nou keipositief is, kan het zijn dat er gewoon nog niet genoeg hcg is :-D
    Maar die was ook zo wit als een laken. Ik geef het op en hoop gewoon dat het rood dan maar snel komt zodat we opnieuw kunnen beginnen...

4. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Cynthia,

Jammer idd! Haha toch nog een Ovutest ertegen aan gegooid, heel goed! Dubbel jammer dat die ook wit bleef!

Hier ben ik aan het schoonmaken en opruimen, heb steekjes in mijn zij en spierpijn...zou ik...? Nee kan niet...maar stel dat...hoe vaak moet je wit hebben?...maar m'n buik... Nee, je hebt gewoon iets verkeerds gegeten en je bent gewoon te dik.. Maar dat schoonmaken dan? nee, niet cocoonen gewoon straks visite..ohw,nou dan toch maar gevalletje DBO gekte :p

5. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ahh, arme Joyce en Cynthia...
    Gelukkig lijken jullie het nog wel een beetje grappig te vinden dat we zo DPO-gek kunnen zijn.
    Ik hoop echt van harte dat het bij jullie volgende ronde raak zal zijn.
    Maar flink klussen;):p:).

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hey meiden jammer zeg! Volgende ronde maar weer beter. Maar ja... Je weet wat geldt voor vrouwen die lijden aan het DPO-syndroom: die test... is vast kaduuk! Je maakt te weinig hgc aan en dat bloed? Dat is vast een innesteling ;).

7. Maria87

Maria87 Niet meer actief

hier weer een gevalletje dpo gekte: na maanden eindelijk weer eens naar de sportschool gerold en me enorm uitgeleefd. Dat kan mijn in middels niet meer zo in shape lichaam natuurlijk helemaal niet aan, dus ik werd misselijk en kreeg pijn in mn buik. Maar... dat komt natuurlijk niet door mijn conditie, maar door mijn eisprong/innesteling/zwangerschap :D ik overwoog naar de sportinstructeur te gaan en te vragen om een aangepast trainingsschema voor zwangeren, maar ik kon me nog net inhouden ;)

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hihihihi :D:D:D!

9. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha leuk verhaal! :D
    Ja volgende keer beter, laat de ongi dan maar snel komen zodat we naar de volgende ronde kunnen! Of wegblijven omdat dat de test niet goed was ;)

10. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha grappig!!

11. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier alweer wat beter niet zo emo meer... Fijn die ottomanen hè dames! Arme mannen...
    Vandaagvoel ik steeds steekjes en tintelingen rechts en natuurlijk denk ik weer.... Ja deze keer is t raak. Maarmijn lichaam kan me echt goed voor de gek houden dus pas als ik een positest heb dan geloof ik pas.....nog wel even wachtten tot die tijd

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, balen!!! ( maaaaaar geen bloed is moed!!!) Hier is de ongi weer op de retour... Fijn... Dan kunnen we straks weer ovu testen. 😜
    Vanmiddag ff op strand geweest en dan zie je die gezinnetjes.. Hoop er ook zo op, mooi weer, hup kid(s) mee op de fiets, emmertje,schepje en een bal (want volgens m'n man wordt t ongeacht t geslacht een voetballer ) en genieten op t strand... Lijkt me optimale vorm van geluk...

13. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Jammer voor de dames waar het rode monster weer tevoorschijn is gekomen :(
    En heel mooi gezegd in mei leggen we allemaal een bevrucht ei!!! Haha.
    Ik ben alweer aan het aftellen naar eind volgende week, dus niet aankomende week ;) dan zijn we weer veuchtbaarrrr!!
    Ik zit er wel overna te denken om het zonder ovu testen te doen, de sex was toen echt een moetje moetje dat gewoon vermoeiend was en niet lekker!
    Ik heb een app die mijn vruchtbare dagen bij houd en wil dan gewoon die dagen en van voor en achter verlengen en dan om de dag seksen!!
    We gaan er weer voor!!

Praten jullie er veel over dat je een kindje wil?
    Ik praat er echt open en bloot over met iedereen.
    Elke maandag als ik op school kom vragen ze of ik al een ei heb uitgebroed ghehe.

Oh ja!!! Na mijn vruchtbare dagen heb ik een afspraak voor uitstrijkje.
    Weet iemand of dat kwaad kan?
    Dadelijk happen ze mijn ei weg die zich probeert in te nestelen !!

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gaab, welke app gebruik jij? Ik die van mijn biologische klok (mkb)Nadeel van deze app is dat je nergens aantekeningen kan maken. Zou handig zijn als je al de DPO kwaaltjes kan bijhouden en dus ook kan herkennen. Iemand suggesties?

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    De mama apps, een verzameling apps waar je o.a. Je cyclus kunt bijhouden. Heeel handig en met veel info en ruimte voor aantekeningen.

En ja... Ik praat er ook veel over :). Met een vriendin en de meiden van zwangerschapspagina via een topic. We hebben nu een geheime groep op fb, zo leuk :).

Tja.. Waar het hart vol van is haha :D. Soms verpraat ik me wel eens met mensen die niet weten dat we bezig zijn lol.

16. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Nou dames, ik ben de koninging van de DPO gekte...althans voor vandaag.... Dit uur....... Ik was psychologisch helemaal klaar voor de volgende ronde en nou wordt ik maar niet ongi.....

En ik heb een superregelmatige cyclus..... En ik weet waneer mijn ei was, want ik heb getemperatuurd..... En echt een superduidelijke curve, die helemaal klopte met de ovutest en het vruchtbaar slijm.....

En ik heb vanaf maandag getest en allemaal omowit.... En al mijn zsschappen inclusief miskramen heb ik op dag 7 al positief getest....

Dus:
    a)ik ben echt een van die uitzonderingen die laat HCG aanmaakt en negatief test en wel zwanger is.... Misschien ben ik stiekum al 4 maanden zwanger en waren mijn laatste 3 ongies innestelingsbloedingen en verwacht ik een drieling van verschillende leeftijden....

B) ik wordt morgen als nog ongesteld....

C) ik ben in de overgang....

Welk scenario is het meest logische?.... Voor mij, als DPO gel natuurlijk a) want vorige week werd ik snachts misselijk wakjwr, was natuurlijk de innesteling

17. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik hier af en toe ook mee kletsen? Ook ik maak mezelf soms helemaal gek.. pff zo vermoeiend ;)

Hahaha Siri lijkt me erg leuk als het antwoord A blijkt te zijn :D

18. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Tuurlijk A. Duuuh... :D. Morgen weer een testje doen!

19. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Siri,

Geen twijfel over mogelijk, uiteraard A!
    Alleen overmorgen pas weer testje doen ivm trage aanmaak HCG ;)

20. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, het moet haast wel A zijn dan🐞

Zoetjes, Als Halle Berry het kan met 46, kunnen wik het ook (ik ben ook al op midlife-crisis leeftijd (41)!

Deel Deze Pagina