Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria87

Maria87 Niet meer actief

met twee keer testen bedoel je toch wel twee keer per dag?? :D :D :D

Testen testen testen!!! Zelfs als ik zelf niet test maar weet dat een ander gaat testen voel ik die testspanning :D net zoiets als meeroken, dat meetesten ;)

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha jullie zijn net zo gek :D
    Duim maar voor me... Wordt vervolgd, nu ga ik richting bedje, Truste allemaal!

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik heb in mijn eerste ronde ook gezellig na mijn ongesteldheid gewooooon getest, tja, had zomaar een overdreven innestelingsbloeding kunnen zijn ;).

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Dpo-gek :D! Slaap lekker!

5. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ik lig dubbel Maria! Ondanks vervelend nieuws pak je het goed op en blijf je optimistisch. Dat is pas power! Inderdaad maf he, eerst wil je van de hormonen af en dan moet je ze weer pakken! Wat een gedoe. Hopelijk slaat de Chlomid aan.

6. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jellebelle:

ja ik zou eigenlijk wel willen testen, maar er spoken zoveel dingen door mijn hoofd...Een greep uit het assortiment:
    1. manlief is er niet, en aangezien dit ons eerste kindje is vind ik dat ik dat niet kan maken
    2. wat als het positief is!? => stress
    3. wat als het negatief is!? => stress
    4. het zal toch niet zo snel al raak zijn (ronde 2)!?
    5. misschien ben ik niey eens vruchtbaar?
    6. menstruatie komt toch zometeen...ok over 1 uur...of midden in de nacht...of morgenvroeg (en dan steeds opschuiven)
    7. ik heb geen cb digital in huis en die zou ik toch echt het liefste doen (hufterproof)
    8. blablablabla

Kop in het zand steken is zo fijn, dan kan alles nog :)
    Nee serieus, ik weet het ook niet. Ik kan hem inderdaad niet via Skype bereiken en hij zegt gewoon tegen me: Schat als je zondag nog niet ongesteld bent is het tovh duidelijk!?

Grrr gekke mannen. Zij zouden eens half moeten voelen wat wij voelen. Zucht!

7. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Lon:
    je moet gewoon een of ander krakkemikkig testje doen want
    1) dan is het niet erg dat je lief er niet bij is, want het is toch geen 'echte' cb digital. Dus testen
    2) als ie positief is hoef je niet te stressen, want het is maar een krakkemikkig testje dus wie weet kraamt dat ding onzin uit (hoewel bij voorkeur niet natuurlijk). Dus testen
    3) als ie negatief is hoef je ook niet te stressen, want zie 2). Dus testen
    4) als het toch niet zo snel raak kan zijn, doe je het meer als een empirische controle van die hypothese: is pure wetenschapsbeoefening, dus dan test je niet alleen voor jezelf, maar ook in het belang van de mensheid en de ontwikkeling van kennis. Dus testen
    5) als je niet vruchtbaar zou zijn en je krakkemikkige test zegt negatief, weet je niet of dat komt doordat je onvruchtbaar zou zijn (onvruchtbaar typen is voor een DPO-gek trouwens een enorme uitdaging: VERBODEN WOORD!), dus kan je - als je het in de lucht houden van die gedachte fijn vindt - deze optie nog steeds open houden. Dus testen.
    6) is een menstruatie wel een menstruatie? Is het niet een stiekeme innestellingsbloeding? Vermeende menstruaties (vermeende feiten) mogen niet richtinggevend zijn: verificatie dan wel falsificatie is noodzakelijk, dus testen!
    7) gebruik ivm gewetensnood naar vriend en het in stand houden van de nodige bufferruimte wanneer de uitslag van de test je niet aanstaat, een krakkemikkige test (uitgangspunt helemaal bovenaan). Dus testen
    8) dit vind ik je sterkste gedachte. Mijn reactie zou zijn... blablablablabla (= testen testen testen!)

:D
    Ik vind het zó overtuigend dat ik bijna plaatsvervangend voor je zou gaan testen :D

8. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maria, maak me gek!!!!!! Hahahahaha....jij draagt dat dpo-gekte-virus digitaal over vrouw. En je hebt natuurlijk gelijk met AL je argumenten haha. Ik zit te lachen hier achterdie pc.
    Maar blijf er toch mee in mijn maag zitten (of in mijn baarmoeder?)!dat man er niet is want a) bij negatief kan hij me niet even een beetje geruststellen en bij b) positief kan ik mijn vreugde niet met hem delen....

Dan word ik de komende 4 dagen helemaal gek! Jeetje, hoe je het ook wend of keert, ik word sowieso gek. Ben de komende 2 dagen bij een vriendin en zou het heel stom vinden als zij het eerder weet dan manlief.

Als ik nou geen test doe, wanneer ben ik dan écht overtijd? Zo van: nu kàn het niet anders dan dat ik zwanger ben? Want menstruatie kan toch ook een paar dagen later uitbreken? Ik heb wel eens gelezen dat je je eigen menstruatie kunt 'uitstellen' door er zoveel mee bezig te zijn. Maar van de andere kant: hoe kun je er in hemelsnaam NIET mee bezig zijn?

Ik weet het, ik zou moeten testen nu maar ik krijg het niet over mijn hart. Voor mijn man is dit ook zijn eerste kindje, ik kan dat moment toch niet zomaar voorbij laten gaan voor hem?

En als klap op de vuurpijl heb ik nog steeds van die menstruatie-achtige klachten. Was ik maar een man... :)

9. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net ongesteld geworden. Toch beetje balen...Twee dagen te laat. Komende ronde eens de cb met smiley gebruiken.

10. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ohh Lon, wat jammer, het klonk zo goed de hele tijd! Zeker weten geen innestellingsbloeding? ( ;) ) Kan me trouwens voorstellen dat je t liever met je lief wilt delen, hoor! T is ook allemaal zo spannend!
    Je cyclus kan inderdaad zonder duidelijke reden de ene keer een paar dagen korter of langer zijn dan de andere. Dat is niks om je zorgen over te hoeven maken, gelukkig :)

Hopelijk is je menstruatie snel voorbij en kan de gekte voor de volgende ronde weer lekker losbarsten :D

11. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen verstand van innestelingsbloeding maar ik ga er niet vanuit haha. Alles komt goed. Maar ik HAAT menstruatie zooooooo! Op naar de chocolade!

12. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ahh, Lon toch. Wat jammer hè? Maar nu heb je wel duidelijkheid, hoef je niet meer 3 dagen nog jezelf gek te maken en kun je inderdaad naar hartenlust chocolade en weet ik wat voor lekkers eten.
    En wat betreft dat je opsomming van waarom wel/toch maar niet testen ... begrijp ik helemaal.
    Op naar ronde 3 dus? Driemaal is scheepsrecht toch? ;):D

13. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Khmppppphhh :D hihiiii... Die gekke Maria. Huh huh...
    Mooi verkooppraatje dame! Je kunt bijna niet om jou betoog heen. :):D

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Whahaha!

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Jaaa hoooor, begin de dag met een lachtstuip, begin de dag met een laaaach! Want wie vrolijk is in de morgen, blijft dat hele dag-behalve-als-ik-straks-bloed-zie-lalalalalala!

16. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ah nee he :x. Maar... Aan de andere kant, ronde twee... Kop op, gezellig mee naar ronde drie! Als ervaringsdeskundige: ronde drie een is hele leuke :D.

17. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Goedemorgen dames,

Even bijgelezen van de afgelopen dagen.. door de vrije dagen niet zoveel hier geweest...

Aan alle dames die ongesteld zijn geworden: op naar de volgende ronde en wie weet wordt mei onze maand!.. laten wet het hopen..

Aan de dames die op het wachtbankje zitten.. : spannend en gewoon testen ook al is die omo-wit dan kan het altijd nog dat er geen hormonen in je urine zitten..

Een update aan mijn kant.. ik heb de rode duivels weer achter de rug.. Nu is het wachten op de eisprong. Vanmiddag ga ik toch maar even MACA halen voor elke ochtend door mijn yoghurt.. wie weet gaat het helpen.. en ook ga ik maar eens de ovu-testen aanschaffen!.. Volgens de berekening zou mijn eisprong ongeveer volgende week donderdag/vrijdag zijn..

Nog wel een vraag aan de dames die ovu-testen gebruiken: welk moment van de dag gebruik je om te testen?

Daarnaast gisteravond nog weer op kraamvisite geweest. Dit is echt niet goed voor je hormonen... ik denk dan de hele tijd dit wil ik ook zo graag.. En heb vannacht slecht geslapen en dan maalt er door mijn hoofd: Straks ben ik of ML onvruchtbaar en wil het helemaal niet en proberen wij voor niks. Ik wil ook een baby.. en ben het wachten gewoon echt zat!! maar dan lees ik hier de verhalen en dan word ik toch wel weer iets vrolijker en lach ik weer om onze ziekte! en kan ik het weer beter een plek geven..

18. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Fijn he, deze praatgroep. Ik voel zo begrepen ;).

Ovutesten: niet met je eerste ochtendurine, blijkbaar synthetiseert lh gedurende de nacht, en dan krijg je een verkeerde test uitslag.
    Rond 12u 's middags testen is het beste maar dat lukt mij niet ivm werk, dus ik pak 6 uur 's avonds (tussen 12 en 8 u schijnt goed te zijn). Zorg dat ik dan rond 3 uur stop met drinken.
    Zodra ik zie dat ze op beginnen te lopen ga ik twee keer per dag testen, ivm de piek maar 12 uur is, en als je een keer per dag test, kun je hem dus missen.

Tadaaaaa, mijn wijze woorden omtrent ovutestjes :D.

19. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas test was negatief! En vanaf nu wil ik even niet meer testen, ben uitgetest... Bleh! :(

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Stomme negatieve test :x!

Deel Deze Pagina