Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    @Zouzograag; Hihi, houd jij je ei maar mooi zelf. ;):D

@Anja: Fijn dat het je meeviel. Heb je lekker langs het strand gelopen?

2. Maria87

Maria87 Niet meer actief

hahahaha :D :D :D doe mij ook maar zo'n momentje :D

3. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Jaa, een nieuw dpo-kenmerk:
    Gaan janken omdat de nieuwslezeres ermee stopt :-O
    Hoezo emotioneel wrak...

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou nietvecht langs t strand geloen, meer richting strandtent, op terras in de zon, clubsandwich gerookte zalm ( tja voor mijn eisprong kan dat) winkelstraat in voor kado voor m'n oma die 92 is geworden en weer richting huis... Net op kraamvsite geweest bij vrienden....zo'n klein mannetje...3weken oud.... IK WIL DAT OOOOOOOOOOOOOOOOOK!

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Poehee, wat een leesvoer ineens als je een paar dagen niet bent geweest! Maar wel ontzettend leuk leesvoer allemaal, er wordt lekker gekletst!

Jellebelle, ik heb heel hard moeten lachen om je herkenbare samenvatting; ook hier allemaal vinkjes!

Welkom aan de nieuwe dames (die nu ik dit gelezen heb al niet meer zo nieuw zijn, maar wel voor mij...)! We gaan lekker allemaal voor roze in mei! Oh yeah!

De dpo-gekte is hier even verdwenen, aangezien ik eerst door een weekje rood moet worstelen. Heb wel ovutesten gekocht om het deze maand maar eens professioneel aan te pakken! Nu maar hopen dat ik mijn vriend zover kan krijgen dat hij mee wil werken op de dagen dat het echt moet :)

Lekkere dagen gehad, gisteren naar de Efteling geweest met z'n drieën en echt genoten. Vandaag ook een fijn dagje thuis vakantie vieren. Nu nog het weekend en dan is het helaas weer aan de bak. Dit weekend is mijn dochter bij haar vader, dus we gaan morgen lekker samen uit eten en wat leuks doen. Quality time :)

Een vruchtbaar ei in mei!! Fingers crossed!

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha, oei, Annemoon, da's wel een heel ernstig geval van DPO!!

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dit herken ik heel erg. Op het moment dat mijn ongi kwam dacht ik ineens weer: Oh, ik moet gaan hardlopen, in vorm blijven, mijn buik strak houden, geen chocola meer eten, enz. enz. terwijl ik daar tijdens de NOD-gekte anders naar kijk: mijn buik is gewoon een beetje opgezwollen van alles dat daarbinnen aan het gebeuren is, enz.

Maar goed, nu is er dus geen ontkomen aan: ik moet weer aan de bak met sporten :(

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Zie dat dit bericht al van april is maar reageer er wel even op. Allereerst, grappige schrijfwijze heb je. Ik herken mezelf erg in je verhaal. Ik was er in 2009 en 2010 ook enorm mee bezig. Elke keer weer dacht ik "niet meer aan denken en als het komt, komt het". Dat ging bij mij net als bij jou. Totdat we bij de gyn kwamen te lopen. We hadden gehoord dat het misschien wel even kon duren omdat het zaad van mijn man toen niet zo goed was en ik ook de nodige probleempjes had. Op dat moment dacht ik echt "dit kan nog weleens lang gaan duren". Er zou een vervolg gesprek komen over hoe nu verder en ik dacht dat we de mmm in zouden gaan dus legde me er toen even bij neer en wat denk je??? Juist ja, zwanger!

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, dat hoor je heel vaak. Het is ook wel logisch, want je kunt je lichaam met denken en piekeren werkelijk ontregelen. Het probleem is alleen dat je zelf op een gegeven moment bij dat moment van loslaten moet komen, omdat je dat niet kunt forceren. Het zou fijn zijn als je jezelf kon dwingen om er niet meer mee bezig te zijn, maar helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Heel fijn dat het gelukt is voor jou!

10. Yelhsa

Yelhsa Lid

30 apr 2013
    14
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Ja? Ook zoo erg!? Pfff heb ook zo een pijn! Zou willen dat t door een baby kwam! Haha maar goed! Jij al lang bezig?

11. migske

migske Niet meer actief

Hoi meid :)
    Ik mankeer tot nu toe elke ronde wel wat grrr, ik zit nu op het wachtbankje in ronde 3 dus nog niet lang bezig al voelt het voor een dpo'r al een eeuwigheid:) natuurlijk zijn er meiden die echt al veeeeeel langer bezig zijn dus mag ik niet zeuren;)
    Ik dacht vorige ronde echt dat het raak was:( mn borsten deden zoooo pijn! Was moe en last van mn buik. Helaas ik werd op cd 28 smiddags ongi dus een dagje langer dan mn eerste ronde...nu weer al die symptomen alleen nu weer een ander raar symptoom erbij gehad vorige week....een brandend gevoel echt heet in mn onderbuik..maar ja;)
    Ik durf niks meer te hopen want nu voel ik weing meer als alleen die enorme pijn in mn borsten dus ja kan ook gewoon door aankomende ongi zijn:(
    Vandaag op cd 21 dus uitgaande van mn vorige cyclus van 27 dagen dus 6 dagen voor nod pffffff killing!
    Jij al lang bezig meid?

12. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi. Sluit me hier ook aan. Word ook langzaam gek. Ben nu vandaag 4 dagen over over tijd. Word gek van de negatieve testen. Maar goed na stuk of 6 testen wacht ik nu maar even rustig af, wat een drama!

Groetjes kim

13. migske

migske Niet meer actief

Hoi kim leuk dat je hier ook gezellig bent :cool: hihi
    Ach meid 4 dagen alweer? Ja snap dat je gek word! Hoeveelste ronde zit je nu? Hoop dat je een posi test krijgt hoor!!

14. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Nou laat ik het zo zeggen pas me 2e officiële ronde. Maar dit is zo nieuw en frustrerend voor me. Bij mijn zoon bleek ik al 12 weken zwanger te zijn en mn dochter was ik 2,5 wk gestopt en testen toen al positief.
    En nu moet ik zo lang al wachten zwaar gefrustreerd word ik ervan sahara

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Welkom Kim! Tja... Frustrerend blijft het ;). Gelukkig kunnen we allemaal heeeerlijk klagen en zwangerschappen 'voelen' in alles wat ons lichaam doet :D.

Ladies, het gaat zo hard hier dat ik niet op alles kan reageren maar wees gerust, ik lees alles met een big smile op mijn gezicht :D.

Vannacht gedroomd over positievezwtestem op dag 8 dpo. Sjonge, ik zit me echt in te houden hier!! Vanmorgen overwoog ik te testen, want ja... Dromen komen natuurlijk altijd uit ;). Heb me weten te beheersen, trots!!!

16. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Kris: Wauw, hoe doe je dat? Wat een zelfbeheersing!! Je bent toch niet stiekem aan het afkicken? Wel een echte DPO-gek blijven, hoor, laat ons niet in de steek! :D

@ Kim: welkom, laat je lekker gek maken door ons ;) en hopelijk straks een mooie positieve test :)

@ hier: gister naar de stad geweest om een cadeautje voor mijn neefje te kopen (zoon van de broer van mn lief), die is in januari geboren en we gaan er vandaag voor de 2e keer naartoe. Dus in de H&M kids geweest.. niet goed voor een vrouw met agressieve kinderwens :D ik heb me in kunnen houden en heb echt alleen maar iets voor mijn neefje gekocht en niet voor onze toekomstige spruit, maar ooooooohhh wat zou het leuk zijn :D

17. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kris81

Ladies, het gaat zo hard hier dat ik niet op alles kan reageren maar wees gerust, ik lees alles met een big smile op mijn gezicht.

+1

Ik lach me stuk hier, heb 2 dagen geen internet gehad en krijg zelfs al afkick-verschijnselen van het 'kletsen' met jullie! :)

@ Jellebelle:
    prachtige opsomming! Heel herkenbaar. En het gekke is: zodra je hebt besloten geen anticonceptie meer te gebruiken begint de dpo-gektr al. Terwijl je van te voren nooit had kunnen bedenken er zo mee bezig te zijn. Je denkt inderdaad in rondes ipv in maanden, je bent iedere keer aan het rekenen (wanneer vruchtbaar, wanneer NOD, wanneer uitgeteld) en sex wordt opeens iets functioneels! OH MY GOD. Wat een waanzin. Ik hou zelfs al rekening met een mogelijke zwangerschap bij het plannen van onze zomervakantie (Manlief: maar schatje, je wìlde toch zo graag naar Thailand, waarom nu opeens niet meer?!) En ik durf niks te zeggen dus mompel wat over te warm, ver vliegen, te duur en blablabla en dat Spanje ook mooi is. Terwijl ik gewoon niet ver van huis wil zijn als 'moederkloek'. Be-la-che-lijk!!!

Jellebelle, jij zult ook wel langzaam waanzinnig worden he? Je hebt volgens mij bijna je NOD toch?

Andere meiden, nogmaals bedankt voor het schrijven hier, jullie zijn allemaal therapeuten voor me. Manlief was zelfs beledigd dat ik niet met hem film kan kijken zonder steeds een blik op te I-pad te werpen om te zien wat jullie schrijven.

Ik geniet van 'ik ga een sandwich gerookte zalm en een coupe soleil nemen' en de 'ii ga het professioneel aanpakken met ovulatietesten' en de 'weelderig langs een winkelruit paraderen met hand op je buik' hier! Dit snappen alleen lotgenoten haha. Ik ga deze maand zelfs voor dubbelop: Persona EN veel te duren Clear Blue testen met smiley (hoezo vet overdreven!?)

Zo, nu ga ik weer dik, lelijk en zielig zijn en bij gebrek aan chocolade neem ik een stapel boterhammen met hagelslag, om daarna weer spijt te hebben want gezonde voeding is natuurlijk essentieel voor een aanstaande mama :)

x Lon
    ps. Die overdreven blije nepfoto van de vrouw boven in beeld met dat verbaasde gezicht omdat ze een positieve test vasthoudt irriteert me! Nog iemand?

18. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps. Sorry voor de typfouten, is zo lastig tikken op die tablet!

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik zie haar niet Lon, is het zo'n reclamebanner?

Ugh... Ik ben gezwicht.. Op dag 7/8 dpo. Test hartstikke kaduuk natuurlijk, wat slecht. Maar ja, wit is het nieuwe roze he ;).

Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en vanmorgen trof ik allemaal witte vlokjes aan in mijn urine. Wat nou blaasontsteking, ik ben gewoon hartstikke zwanger :D.

/heeft volledig toegegeven aan dpogekte, kansloos.

20. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris, is indd reckame ja. Zie ik dat alleen?

Wat voor vlokjes bedoel je? Ken ik niet, maar heb ook nog nooit blaasontsteking gehad en ben ook nog niet zwanger gweest..,

En wit is het nieuwe roze? Ik dacht dat (dubbele) strepen in de mode waren? :)

Deel Deze Pagina