Gezellig met z'n allen op rood . Fijn dat je er nu eindelijk vanaf bent, die onzekerheid. Hopelijk wordt het snel nog beter!
Annemoon en Kris, argh!!! Dat moet helemaal niet!!!! Even uithuilen en goed hier tekeer gaan, en dan komen er voor jullie het weten weer nieuwe testmomenten! Zoete ( in jouw geval: on-zoute!) , ik hoop zo dat je onpasselijkheid en afwezigheid van zoutsmaak iets positiefs betekenen voor jou deze maand! Yelhsa, volgens mij is het zo dat in een cyclus van X dagen ( zeg, 144), er eenmaal een eisprong is, zo ongeveer op dag 130 dan. Het is dus niet zo dat je dan op dag 14 (+4)(+8)(+12)(+etc) telkens vruchtbaar bent.Naar mijn weten volgt een menstruatie op een eisprong. Andersom is het geen wetmatigheid En, ook niet elke cyclus kent een eisprong. Zijn cystes uitgesloten? Ik ben nog wat meiden vergeten, maar ik moet eerlijk bekennen dat het forummen me niet goed afgaat. Ik vergeet alle namen en bijbehorende verhalen! 1000maal excuus... maar.....het is vast een zwangerschapsverschijnsel van de zwangerschap die ik over lange tijd pas heb *GRIJNS!* Speaking of, ik heb een pendel gekregen! Ha, was er toch wel nieuwsgierig naar. ChantallCindy: augustus positest meisje. Zou het nu makkelijker zijn om los te laten?
Laatste tijd wat afwezig geweest hier ivm logeer bezoek van lieve nichtje die gezellig een aantal dagen bij ons is geweest. Vanmiddag zijn de ovulatietesten door de brievenbus binnen gekomen, maar mijn hoofd staat er helemaal niet naar op dit moment. Hoop gedoe met werk/uwv etc twijfel op dit moment aan alles echt aan alles. Wil dit gevoel niet hebben we zijn er klaar voor en willen zo graag een kindje maar negatief testen gedoe op de werkvloer gedoe met familie het vreet al me energie op dit moment stukje bij beetje uit me. word soms zo moe van mezelf Morgen maar is kijken of ik überhaupt wel de ovulatietesten ga gebruiken...
Hè toch, het klinkt alsof je er even flink doorheen zit. Vervelend hè, die situaties met werk enzo. Maar vervelende (verziekende) situaties, maar dat, denk ik, iedereen wel eens aan het twijfelen is. Het feit echter dat je zo'n heerlijke dpo-gek bent, maakt dat ik er heilig in geloof dat je toe bent om een kindje te maken en dus ook (als je wilt) ovu-testen te gebruiken. Goooooooooooooooooooh Princess!
Ahh, arme Kris! Dat was inderdaad niet de afspraak! Jij zou deze ronde gewoon braaf zwanger zijn en dat je stiekem een flink aantal maanden niet meer dpo-gek was. Hmm, maar dan worden we vast DPD (days pro delivery). Denk dat dat misschien nog wel een tikje gekker is dan DPO... Ik gunde het je zoooo erg. *sip gezichtje* Het enige positieve wat ik nu kan verzinnen: Je had deze cyclus dus wel mooi een 28 cyclus. Dat is sowieso ideaal omdat het lekker standaard is, maar ook omdat je misschien dan een dag eerder je volgende testen mag gaan doen. Wees maar lekker even droef hoor, en ook vooral jezelf even verwennen... Ohh, maar niet met wijn, rauw vlees of weet ik wat, want stiekem was dit immers een late innesteling en blijk je inderdaad morgen zwanger!!!
Meiden op rood.... Balen!!!! ( weten jullie zeker dat t ongi is?? ) Zoetje... Wat spannend... Wat zeiden ze in het zkh? Princess, wat klote dag gedoe op werk. Sterkte! ? Wel ovu testen hoor! Dubbele streep zal je goed doen Yelhsa. Hoe werkt dat die pendels? Zie dat wel in meer banners staan. Lovetobeamom; wel Fijne vakantie gehad? Vervelend dat je eerder terug moest komen. Vandaag wil ik beginnen met ovu testen. Meestal doe ik dat gelijk als ik uit werk kom. Ga ik net plassen vergeet ik gewoon te testen. Hoe kan ik dat nou vergeten???
lichaam van Kris, ik weet dat je het misschien niet expres doet en dat je de beste bedoelingen hebt, maar ik zou het erg waarderen als je je in het vervolg aan de op dit forum met ons - DPO-gekken - gemaakte afspraken wilt houden. Waarvan akte. Dit is natuurlijk stom, dat rood. bah. snel door, testjes kopen ter compensatie van het verdriet, en dan in ronde 4 lekker zwanger worden!
Ik ga morgen maar weer eens testen (NOD is zaterdag, maar lange periode tussen eisprong en NOD, denk ik)... Damn, ik deed vannacht al geen fatsoenlijk oog dicht. Steeds maar wat half-slapen (moest de andere helft slaap denk ik aan het kleine baby'tje schenken ). Anyway, ik ben zenuwachtig om morgen een test te doen, vet spannend. Dat belooft weinig goeds, want dan kan het alleen maar tegenvallen. Als klap op de vuurpijl morgen ook nog een presentatie op mijn werk, zucht. Dat gaat lekker *** als ik een negatieve test heb, gok ik zo. Wat de DPO-gek in mij doet? - meer bubbeltjes op tepels (of ?)(symptoom waar k stiekem t meest trots op ben) - misselijk (op de vreemdste momenten) - hoofdpijn (soms) - zeurende onderbuik (af en toe, net alsof hij me wil herinneren dat ik dpo-gek ben) - mijn boobies zijn wat gevoeliger en groter (kan ook naderende NOD zijn) - kan al 2 weken geen sinaasappels ruiken (soms moet ik van mezelf een klein partje opeten, dan verbaast het me eerst even dat ik het prima binnen houdt, maar (gelukkig) loopt er vervolgens een vertrouwde rilling over mijn rug). - eng en onrustig dromen (creepy, mag maar omwille van 1 ding> baby!) - sterk voelen, maar stiekem best gauw emotioneel zijn - rare afscheiding (hoewel dit vorige maand ook was) Sinds afgelopen weekend (na steken) denk ik eerlijk gezegd dat het niks wordt, maar die stomme DPO-gek in mij houdt mij flink in de ban!!!
Aha, Maria jij bent onze notaris, griffier, boekhouder etcetera! Nice, regel je even dat onze lichamen vanaf nu zich gewoon aan de DPO-gekte ideeën houden!
Net ovu test gedaan. Licht streepje (zou een moord doen voor zo'n streepje op een zwangerschapstest) dus klopt wel met cyclus. Ik kan trouwens geen foto uploaden met mijn I phone. Doe ik iets verkeerd?
hahaha met alle plezier, maar ik weet zelfs mn eigen lichaam niet in bedwang te houden # verloren gevalletje
Super balen Kris! Maar helaas helemaal herkenbaar! Vind het vandaag nog verschrikkelijk stom en vind dat m'n lichaam me in de steek laat! We hebben alles perfect gedaan, heb net als jij op de perfecte dagen geklust, heb m'n ei gevoeld en nu wil je niet weten wat ik voel... Zere borsten, douchen is al gevoelig, propjes in de buik, misselijk enz enz. AAARRRGGGHHHHH! Dit is zo gemeen! Waarom voelt ongesteld zijn zo rot! Van mij mag je super verdrietig zijn, doe ik met je mee! Enige voordeel, volgende ei is met Pinksteren, doordat we tijdelijk bij m'n ouders inwonen (zo niet handig met kinderwens) hebben we dan een heel lang weekend met z'n tweetjes!
Ah balen voor alle bloedende meiden!!! Hier nog steeds niets te bekennen... Zal ik dan toch?? Nee, heb namelijk geen pijnlijke borsten etc etc. Maar heb ik dan wel mijn eisprong gehad? Ook daar heb ik geen idee van, lekker handig hè... Net terug van sporten.. En het was zwaar!!! Aai aai aai..
Ik baal ook steeds meer nu. Stom he! Ik weet best dat het niet reeel is om te denken dat ik al zo snel zwanger zou zijn maar ik ben echt volledig in de grap die mijn lichaam met mij uithaalt getuind. Ik vind ook dat we best even een rotmomentje mogen hebben. Net heeerlijk gesport en nu een witbiertje op de bank . Komt wel weer goed met ons!
Moet van mezelf nu ook weer gaan sporten, aangezien het niet raak is, maar heb echt geen zin in hardlopen! En een nieuw sportschool abonnement ga ik echt niet nemen aangezien het over twee weken echt wel goed gaat! We gaan de slogan gewoon iets aanpassen: In mei bevrucht m'n man mijn ei!