De hele middag al wat pijn in mijn buik. Links onder.. Dus daar is ie dan... Net test gedaan, streep al wat lichter dan gisteren.Nou dan kan de DPO gekte weer beginnen...!! Wie kan er meer vertellen over pendels??
Ja nogal en ook nog eens een korte cyclus dit keer pffff naja vol goede moed de volgende ronde in....
Hè jammer Migske. Kan het ook heel stiekem nog een late innestelingsbloeding zijn, of heb je die kans ook al laten varen? Rot hè, als blijkt dat het niet raak is. Had je ook nog getest tevoren, of kon je je bedwingen.
Haha eerlijk gezegd heb ik die hoop laten varen maar ja als echte dpo'r zit er toch ergens een stemmetje..... haha Ja ik had helaas 7 mei een test gedaan die omo wit was Houd alleen deze ongi wel in de gaten..normaal vloei ik gelijk heel flink met bijbehorende krampen..heb hier wel de afgelopen 2 dagen last van gehad maar vandaag amper of heel licht dus afwachten haha maar ik hoop niet teveel Is idd heel rot maar ja....thnx iig meid
Anja, wat goed dat je je ei zo gespot hebt! dan is dat in ieder geval duidelijk vanaf het moment van het begin van de DPO-gekte. Het duimen begihinnt!
Hallo alle dames op dit forum. Ik heb echt heel veel van jullie verhalen teruggelezen op dit forum, 111 pagina's lezen was teveel maar heb al zoveel gelezen dat mn ogen pijn doen Ik heb om veel dingen gelachen, heerlijk die grapjes tussendoor Ik herken mezelf zo precies bij de hele gekte dat ik me wel moet mengen in dit topic. Ben ook pas vanaf vandaag voor t eerst gaan reageren, ik lees uiteraard als echte mede dpo'r al vanaf december vorig jaar alle toppics door omdat je daar bij kwaaltjes goochelen toch vaak terecht komt. Bij mijn eerste 2 kindjes was het meteen raak dus uiteraard dacht ik dat dat deze x ook wel zou zijn maar niets is minder waar helaas Voor deze maand zou ik as zondag ongi moeten worden. zit dus weer hele dagen kwaaltjes over and ver again te lezen alsof ik dat al niet 100 x gedaan heb en niet allang weet hoe het zit Mijn vriend die is ook lekker makkelijk, komt als t komt en erover doorgaan veranderd niet of t nu wel of niet gelukt is dus ik hou mn gekte maar bij me. Nu toch wel heerlijk om alles te kunnen bespreken met vrouwen als ik, die niet gek zijn, nee integendeel!!! ik vraag me ook serieus af of er dames zijn de zich er niet druk over maken? en zo ja, HOE KAN T??? heb gister ochtend oom wit getest. maar dat komt uiteraard omdat ik gwn te vroeg was DAMES FIJN DAT JULLIE ER ZIJN!!! en ow ja, ik zie ook elke keer die pendels, heb alleen nog geen antw geien wat het is en hoe het werkt dusss
Tis een wonder maar ik ben nog steeds relax Deze ronde heb ik zoiets van laat ik proberen mezelf een keer niet druk te maken en het lukt me ook nog. Ik zit rond mijn vruchtbare dagen maar bewust geen ovu test gebruikt. Dus ben heeeel benieuwd.....hoop dat het effect heeft er niet mee bezig zijn Hihi nu praat ik nog makkelijk zal volgende week wel weer heel anders zijn en koop ik alle zw testen en bij elk krampje ga ik testen Nee nee ik ga me probeer te beheersen
Pendels is stellen ze een vraag met zo een ketting met pendel eraan en die beweegt dan naar het antwoord. Dat is wat ik ervan heb begrepen.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Daar staat alles op wie pendelt en hoe Succes meiden het is nogal verslavend haha Het is een link naar het pendel forum
welkom jesj, altijd fijn als een nieuwe gek zich hier meldt hoe lang zijn jullie nu bezig voor kind nr. 3? En hou oud zijn de eerste 2? @ Gaab: knap hoor, dat het er niet mee bezig zijn je lukt, ik doe het je niet na Maar ehh, hoe doen jullie dat dan qua seks? Gewoon wanneer jullie zin hebben? Of wel om de dag of zo? of laat je de touwtjes allen t.a.v. de ovu-testen een beetje vieren? hier verveel ik me suf met mn saaie lange cyclus, er komt geen eind aan!! :x hebben jullie leuke ideeën voor DPO-gek-bezigheidstherapie anders dan zw-testen en ovu-testen doen? Kan wel weer wat inspiratie gebruiken
Wat zijn jouw ervaringen met pendels ? Interessant! Kunnen we een groeps pendel aanvragen voor alle DPO'ers hihihi
Haha ik vind het wel leuk alleen je moet er niet teveel in opgaan Het blijft een soort spel maar wel echt super leuk en pendels komen ook wel eens uit das het leukste hihi. Zelf heb ik helaas 2 foute gehad maar zoals je ziet heb ik er nog een paar staan hihi het is gewoon erg leuk hihi en volgens mij krijg ik echt een meisje hihi. Succes meiden ben erg benieuwd naar jullie pendels
Migske, hoe werkt dat dan? Benader je 1 van de pendelaars, maak je dan fysiek een afspraak? En enne...wat kost t?
Haha nee het is gratis je kijkt op dat forum wie er pendelt (welke dag en tijd staat er altijd bij) vaak hebben ze gewoon je geb. Datum nodig en je volledige naam (voor en achternaam en eventuele voornamen), andere pendelen weer via een foto van jou. Je hoeft er niet naar toe je kunt ze gewoon via zp een pb sturen
Oja en natuurlijk je vraag moet je vermelden haha ik vraag bv altijd: wanneer posi test en wat is het geslacht? En zie mijn pendels hihi Succes
Spannend! Hangt ervan af wanneer ze tijd hebben en hoeveel aanvragen ze moeten doen natuurlijk. Wacht gewoon geduldig af de mijne varieerde van dezelfde dag nog tot een weekje