Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Echt frustrerend!
    Zei laatst al tegen m'n man: iedereen die ik ken (minstens 7 stellen) waren in de eerste of tweede ronde zwanger, gemiddelde staat op 5?? Dan zullen wij wel de uitschieter naar boven zijn die het gemiddelde oprekt...

Ik vind het het ergste bij m'n twee vriendinnen die geen kinderwens hadden en nu dus twee kinderen hebben of zwanger zijn.
    Ik heb altijd geroepen twee kinderen te willen voor m'n 25ste en ben vandaag 33 geworden en heb alleen de wens. Is dus ook echt ff een rotdag vandaag, wilde geen visite, want kon de kinderen er even niet bij hebben hoe lief ze ook zijn en hoe trots ik als tante ook ben, maar vandaag even niet.

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Kan het me voorstellen, ik heb ook altijd gedroomd van jong moeder, nou ben ik pas 26, en we zijn net begonnen, maar dat zegt nog niks!
    Maar de wens is heel sterk en al heeeeel lang. En toen ik toevallig mijn zus verteld had dat mijn spiraal eruit ging en we in de loop van de tijd voor het echie zouden gaan (dat we dat al doen hebben we niet verteld). Een week later hoorde ik van mij zwager ineens dat ze ook misschien wilde stoppen met de pil en zwang worden, ze is wel 3 jaar ouder maar roept al haar hele leven dat ze geen kinderen wil.
    Het is dan echt het type dat dan ook zonder een enkel probleem zanger wordt, zul je net zien!
    Maar goed zover is het op niet maar toch kan ik me jou frustratie en verdriet inbeelden!
    Sorry voor het lange gebrabbel

3. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Och, Anemoon toch!
    Ik begrijp het best. Je bent waarschijnlijk ook heus wel blij voor hen, zo lang je maar gewoon zelf óók zwanger bent. Toch?
    Snap dan ook best dat je geen visite wilde, was je jarig vandaag? In dat geval gefeliciteerd.

O en ik heb wel eens gehoord dat er even een maandje tussenuit erg goed schijnt te helpen. Dat je dan extra relaxt bent ofzo. Mocht je je dat kunnen permitteren, dan is dat wellicht een idee.

Hoeveel maanden proberen jullie al actief zwanger te worden?

4. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0

Hahaaa, die Sally! :D:D:D
    Jep je hebt de weekprijs in de wacht gesleept, zeker weten!
    Drie hoesee'tjes voor onze Sally!!!! :D

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag een BILA met een van mijn nieuwe medewerkers in mijn team en zij vertelde dat ze binnen een maand zwanger was van haar vriend waar ze een maand "verkering" mee had. Niet gepland dus.. Dat raakt me ook wel hoor. Zo zijn er miljoenen verhalen...

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hey meiden,

Ja, dat is niet leuk om te horen idd. Je gunt het een ander absoluut wel, maar je wilt zelf ook zo ontzettend graag.
    Ik heb een vriendin waarvan ik weet dat zij een aantal keer een abortus heeft gehad, en zij stopt ook met de pil. Zul je zien dat ze dan ook weer meteen zwanger is. En ja, er waren redenen voor die ik tot een bepaalde hoogte wel begrijp, maar stiekem... Heeeeeel stiekem... Bekruipt mij zo'n valse gedachte: laat het nu maar even duren dan... Ik voel me daar zo'n kreng bij. Want ik gun haar absoluut een kleintje.

7. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL

Tuurlijk ben ik blij voor ze, maar stiekem gun ik het mezelf en de dames hier nog meer :D
    Bedankt voor je felicitatie :)
    Voordeel van niet zwanger zijn was dat ik ongegeneerd een wijntje kon drinken en me nu een stuk vrolijker voel.

Als het aan mij had gelegen waren we al drie jaar actief bezig, maar manlief heeft "nog even" de universiteit naast zijn fulltime baan gedaan.
    5 jaar geleden gestopt met de pil en in december zijn ook eindelijk de condooms de deur uit gegaan. In praktijk zijn we dus nog maar in ronde 6, maar voor mijn gevoel ben ik al jaren aan het wachten, haha.
    Ik ben ook helemaal niet ongeduldig hoor ;)

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik ben er ook weer bij. Even een paar daagjes stilte.... Heb een vriendin die na een hele lange weg eindelijk zwanger te zijn, haar kindje heeft moeten laten weghalen, omdat er in de echo naar voren kean dat het kindje zo misvormd was dat buiten de baarmoeder het geen kans van leven heeft. Ik heb 3 jaar geleden hetzelfde meegemaakt dus ken haar verdriet. Pfft ik was blij dat ik niet zwanger ben, want dat had ik heel moeilijk gevonden.
    Maar nu weer terug bij af en eindelijk DPO. Maar ik geef deze ronde niet veel kans. ben nu ziek geworden en voel me belabberd....neeeee niet zwanger..... Of zal ik een testje wagen op 1 DPO😉

9. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Ook mijn man besloot nog even een 3 jaarse uni opleiding naast z'n voltijd baan te doen, waardoor we 3 jaar later begonnen als ik had gewild. Heb altijd gezegd voor m'n 30ste anders hoeft het niet meer. Ben nu 30 maar wil nog zo graag :D
    Alleen heb ik het 'geluk' dat de meeste van mijn vriendinnen geen kinderen willen of alleen zijn. 1 vriendin heeft wel kinderen, maar die zijn al wat ouder (en ook dat was geen verhaal om jaloers op te zijn).
    Ik hoop voor je dat het toch nog snel raak mag zijn.
    Dat hoop ik voor iedereen hier.

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Pompidom... Dag 9 van mijn cyclus... Duurt lang... Ik wil een testdag in zicht zien komen :D.

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @kris81: wat duurt wachten lang he? Misschien een lijstje maken om dagelijks af te strepen? Dan wordt het wachten zichtbaar iedere dag wat korter.

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Naaah... Ik heb al een app waarin ik het kan zien en omowitte ovutestjes haha. Moet... Sterk... Zijn.... :D

13. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Keep your eye on the prize, Kris :D
    (This means that you should keep your focus on achieving a positive end result)

Ik probeer mijn enorme testdrang, die eergister nog gevoed is, te onderdrukken tot 27 april. Mission impossible 318... ttteemmdeedeemdeem temtemtem temdeemdeemm teudeuTEUUDEUUU teudeuudeuu [creativiteit is wenselijk bij het lezen van deze reactie] :p

14. shirke1987

24 feb 2013
    42
    0
    6
    ik herken dit mijn beste vriendin is zwanger en ik ben 7 maanden aan het proberen.
    heb het er elke maand moeilijker mee

groetjes en hoop dat je snel zwanger mag zijn

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaa, weer een kwaaltje erbij... Zere tepels... Nee testen heeft nog geen zin. Jullie lezen het al... Ik zit in de alles-wat-ik-voel-ga-ik-analyseren fase

16. Maria87

Maria87 Niet meer actief

aah, ja, dat is altijd een lastige fase, bij mij duurt ie inmiddels al bijna mn hele cyclus, haha :D

Wanneer ben je van plan te gaan testen?

17. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Siri wat heftig...sterkte...niet makkelijk. Als jezelf weet hoe het voelt...

Ik ben ook niet hier meer geweest was het even vergeten...
    Maar hier wachten op mn eitje...hopelijk een mega vruchtbare:D

18. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Nou meid, 1 troost...ik heb (afgezien van de miskraam, wat me verschrikkelijk lijkt) precies hetzelfde.
    Het is gewoon moeilijk om niet met zwanger zijn bezig te zijn, terwijl je het zo graag wilt. En helemaal moeilijk als iedereen om je heen zo zwanger raakt. Zo'n aan/uit knop zou op zulke momenten een grote uitkomst bieden ;)

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Ik ga keurig wachten tot m'n NOD. (Wat een voornemen)
    Volg maand moet mijn poliep verwijderd worden. Kan zo maar zijn dat dit een innesteling in de weg zit... Maaaaaar als ik deze ronde zwanger ben hoef ik dat rot onderzoek ook niet te ondergaan 😃

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hopelijk valt dat wat mee voor je meid!

Deel Deze Pagina