Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siri, Apr 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siri

Siri Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    hilarish he he,... en erg herkenbaar:D

2. Siri

Siri Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ben daar nu ook..... heb elke maand, echt elke maand last van mijn tepels, maar deze maand is het anders.... echt waar (NOT!)

Wat een goed voornemen om tot de NOD te wachten..... ik vond mijn voornemen al zo goed, om pas op dag 8 te testen :D

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Hihi :). Ik was deze week een paar keer ineens misselijk, en dan toch die gedachte he... Zou de test het fout hebben gehad?

Ik had niet gegeten en was gewoon misselijk van de honger maar toch... Het schoot even door mijn hoofd ;).

4. Siri

Siri Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja gek is dat he, ik heb er afgelopen week veel over nagedacht, dat je wel weet dat het 'raar' is en het toch doe je het..... bijna zoals snoepen... je weet dat het slecht is, maar toch kun je het niet laten.....

Ik zit steeds op mijn borsten te drukken en op een gegeven moment gaan ze vanzelf wel zeer doen door het harde drukken....
    ik heb echt elke maand last van mijn borsten, dus snap niet waarom ik het dan toch weer in trap....

5. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Wat herken ik jou verhaal, ik doe precies het zelfde hihi!!!
    Ik heb ook al getest terwijl die nu nog niet eens positief kan zijn!!
    Ik heb al berekend wanneer ik ga bevallen en hoe ik dat kan plannen met mijn opleiding.
    Ook heb ik al op mijn telefoon een note met wat ik allemaal nodig heb voor de tweede!!
    Mijn dochtertje van 20 maanden roept sinds gisteren constant mama baby mama baby, dus dat zie ik als een voorteken!
    Word ik over een week ongesteld dan ben ik down en zeg ik tegen mezelf geniet maak je niet druk en hou je er niet mee bezig.......maarrrrr zodra de vruchtbare periode eraan komt begint het weer!

6. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik zat ook al te rekenen van als het nu raak is dan......
    En kwam er op uit dat het eigenlijk heel goed uit zou komen als het nu raak is, dus ja dan moet het wel toch?!
    Gaab27: dat van je dochtertje is idd vast een voorteken! :D

7. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Dag meiden,
    Ik heb vol veerbazing alles gelezen. En waarom vol verbazing? Wow wat is dat allemaal herkenbaar zeg!!! :D
    Hier nu in afwachting van een ei. Aaangezien dat hier niet altijd vanzelfsprekend is, vind ik dat spannender dan de dpo dagen. Maar op 12 dpo begint hier vaak ook de testdrang te komen. Maar vaak begin ik een paar dagen voor nod al wat rozig te verliezen dus dan weet ik vaak al waar ik aan toe ben.
    Hier trouwens eerste ronde clomid achter de rug. Morgen op voor een follikel meting. Hopelijk zien ze wat. Daar maak ik me dan heel erg druk om. Iedereen heeft maar zo een eisprong en ik dus niet. Dan word het wel heel lastig zwanger worden :(

8. Annemoon

Annemoon Bekend lid

Apr 4, 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Sterkte voor jou en je vriendin, het hakt er gigantisch in!

En beterschap voor nu!

9. ikkeook

ikkeook Actief lid

Jan 12, 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Hier het zelfde en dan zijn we nog niet echt lang bezig maar met klap op de vuurpijl heeft manlief de afgelopen 2 dagen al prestatie angst en wil t maar niet lukken balen zeg!!

10. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    O balen meid. Dat soort dingen er bij maken het dan extra lastig. Hopelijk vanavond wat meer geluk.

11. ikkeook

ikkeook Actief lid

Jan 12, 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ja als het goed is is m'n ei geweest dus we zullen zien

12. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    O dat is dan wel weer dubbel balen. Maar misschien blijven er genoeg overlevende zaadcelletjes hangen van de keer ervoor dat eht wel gelukt is. Hoop het voor je meid.

13. Siri

Siri Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Dank je. Ze voelt zich schuldig dat ze zich zo voelt omdat het het derde kindje is en ze denkt dat dat dan minder erg zou moeten zijn..... wat een onzin.... als je graag een kindje wilt en je verliest het is het toch net zo erg of het het 10 kindje is of de eerste? maar goed, weer on topic....

ikkeook, ja dat had mijn man deze maand ook, dat ken ik helemaal niet van hem..... maar ik werd ziek vlak voor mijn eisprong en had eigenlijk niet zo'n zin in sex, dus ik denk dat hij daar ook op reageerde.

lovetobeamom ja dat is dan extra vervelend.... eerst de spanning van de eisprong en dan de spanning van DPO..... en als je niet precies weet wanneer die komt, is het ook zo moeilijk aftellen......

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Hopelijk gaat dat gevoel bij je vriendin snel weg, want een kindje verliezen is verschrikkelijk. Of het nu je eerste, tweede of achtste is.

On topic: het is weer ovutesttijd! Duurt nog wel een week voordat het op moet gaan lopen maar what the hell :D.

15. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Lovetobeamom: spannend, die follikelmeting morgen, hopelijk goed nieuws!! En inderdaad, het lijkt me erg frustrerend, die spannende tijd die je eerst hebt om te bepalen of je uberhaupt wel een eisprong hebt gehad... Hopelijk dit keer dus wel, en dan ook lekker raak meteen :D

Hier: de testdrang begint toe te nemen, hoewel ik nog steeds mijn voornemen heb om pas de 27e :$:$:$ te gaan testen... Heb nu al een excuusje dat ik misschien zaterdagavond met een vriendin de kroeg in ga en wel 'zeker wil weten of ik wel mag drinken', dus ja, dan moet ik zaterdagochtend toch maar een testje doen. Dat is noodzakelijk, dat begrijpen jullie vast. Ik doe dat echt niet omdat ik dat nou zo graag wil, maar het is in het algemeen belang!! :D

16. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik ga er morgen een vroege test tegenaan gooien. Maar moet het van m'n man wel doen voor hij de deur uit gaat!:D:D:D hij wil het ook graag weten.
    Heb al wel gezegd dat de kans klein is en wit nog niets hoeft te betekenen.
    Wel spannend, m'n eerste test!

17. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb vandaag ook alweer getest! 5 dagen voor nod natuurlijk negatief.
    Ik voel me zooo raar, lage rugpijn en mijn onderbuik voelt krampachtig aan en lichte steekjes.........maar ja ik ben nu ook snotverkouden dus word ik zwanger of word ik ziek?!!! Over een week weten we het! Ik heb ook laten pendelen en die zei nu zwanger van een jongen!!! Haha hope so!!
    Iedereen veel succes

18. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    @maria87
    Ja meid, ik lees het, het is inderdaad van algemeen belang dat je zaterdag test ;).
    En tot de 27ste duurt echt nog heel lang!! Dus lekker zaterdag even testen hoor :D.

@pooh
    O spannend! En als manlief het dan ook nog wil weten, kun je al helemaal niet meer wachten.

@gaab
    Bah, een witte test. Hoe vervelend. En dan ja. Die symptomen, wat is het inderdaad. Zwanger of de griep? Spannend weer he! Ik leef met je mee en ben net zo benieuwd. (Helemaal niet nieuwsgierig ofzo :D)

Nou ik ga zo maar slapen. Ben echt doodzenuwachtig voor de fm morgen. Dus maar vroeg slapen. Dan gaat de nacht snel voorbij.

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    We zijn ook allemaal hetzelfde hè? 😀Vandaag ineens veel witte afscheiding... Tja dat is natuuuuuuuurlijk ook een teken op 8dpo. Google..... Ja daar lees ik het ook (dat er vrouwen zijn waar het niets te maken had met een zwangerschap vergeet ik spontaan) :)

20. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek

Share This Page