Ik hoor allemaal innesteling (Anja, Gaab en Cynthia ) en bloed (maria, yeah!!) en nieuwe regels (Zouzograag en harde mannen haha ) en sommige dingen zouden echt niet strafbaar mogen zijn!! Ik zeg goed bezig!! Ook veel pendels sommigen zelfs al vrij snel, lekker hoor!! Ik gebruik ook al mijn eigen naam (Zoe) en geen Facebook dus.. Ohja, mijn eitje gaat het waarschijnlijk redden..totdat vriendje weer terug is of/en zelfs liefst later. Eitje was 14mm, Bms 4,5, dus zondag beginnen met Ovutesten en als maandag positief dan dinsdag IUI anders gewoon FM en dan is de IUI wo vermoed ik. En nee "ik heb niet gezegd dat je eicelkwaliteit verminderd is of dat je aan eiceldonatie moet denken Huh, echt wel, oh ja hij wist het niet eens meer! Maar nee, dat was zeker niet zo bedoeld en excuses dat hij het had gezegd en was blij te horen dat ik me beklaagde. Vorige ronde was vreemd kort maar waarschijnlijk ook meetfout van de verpleegkundige mbt Bms dus we zijn weer on Same level. Waarom niet stimuleren? Maar we hadden toch afgesproken 3x IUI in natuurlijke cyclus en dan 3x met menopur? Eeuhh, nee, we hebben niets afgesproken u heeft daar helemaal niets over gezegd, oh... Gelukkig was vriendje vorige gesprekken mee en die kan mijn verhaal bevestigen dus ik ben echt niet gek (alleen maar DPO gek ) dus we zijn nog niet helemaal vriendjes maar wel weer on speaking terms.... Wordt vervolgd, moet me weer als de attente gastvrouw/schoondochter gedragen!
Limili, Geniet van je weekend! Weekendjes weg zijn goed voor de babymaak, kijk maar naar Anja, haha, dus Aimee gaat gelijk krijgen!
Hoi Zoe, ( je naam had ik zo nog niet gelezen, meer zoetje in de zin van zoet maar dan verklein) Goed gesprek gehad, mooie meting en aan de slag met ovu testen. Spannend hoor! Veel plezier met het gastvrouw/ schoondochteren. 😝
Nou dat weet ik niet of er moet een late sprong zijn maar het is wel zo dat het niet verplicht is nu en dat maakt het een stuk leuker!
Ik heb een facebook groep aangemaakt Dpo gekte.. Als je zoekt komt hij naar boven ik (lisette) ben de beheerder en zal je toevoegen.. Niemand ziet dat jij daar dingen in plaats!
Nee besloten... Hieronder een link die misschien helpt.. maaar als ik bij mijn vriend zoek dan komt die naar boven gek hoor: https://m.facebook.com/#!/groups/660299607329688?ref=bookmark&__user=100002826915595&soft=side-area
Raar zeg, dat ik 'm niet kon vinden. Nu heb ik het wel gevonden, maar alleen als ik het via mijn mobiel doe. Anyway...als het goed is heb ik een verzoek ingediend om toegelaten te worden tot de lucky few
Foto! Foto! En welke gebruik je? Want voor hetzelfde geld zit je nu al tegen je piek aan en kun je beter twee keer per dag testen
Ik heb em gevonden maar wil wel graag zeker weten dat ie helemaal afgeschermd is. Niet iedereen weet dat wij bezig zijn en zou dat graag zo houden . Ik heb met een andere club van hier ook zo'n geheime groep op fb die helemaal afgeschermd is, is hartstikke gezellig . Heeft iemand al getest of bijv. Manlief niks kan vinden?