Hij is besloten.. Niemand kan iets zin.. Maar ik kan hem ook op geheim zetten.. Want dat geldt ook voor mij niemand hoeft iets te weten
Nou ja zeg! Wat een rare vent! Maar fijn dat je weer on speaking terms bent en dat je ei er waarschijnlijk nog aan komt
Same here... Hou t ook graag binnen de club. Wel leuk om foto's te zien enzo 😄 Ik heb ook een verzoek ingediend
Berlijn geweldig!! Helemaal een te gekke stad!! De groep staat op geheim dus je kan alleen via de link en anders stuur maar via hier een pb stuur ik je de link want hij is voor niemand te vinden meer.. Maar we blijven ook hier toch.. Voor mensen die geen FB hebben? Anders wordt het hier zo stil..
De mail van manlief en mijn mail staan beide ingesteld op de iPad. Ik krijg mail van de FB groep. Heb m gezegd dat dit meidenpraat is en hij zich er niet mee mag bemoeien! 😀
Kris waar blijf je nou? Ik ga weer helemaal los in m'n DPO gekte. Krampjes links onder en trekt door naar m'n lies??? Twijfel aan mezelf of ik t wil voelen of dat t echt zo is...
Leuk ik wil ook op de fb groep Dan kan ik beter alles bijhouden want het gaat hier te snel!!! Mijn moeder en zusje lachte mij net uit omdat ik btje in mijn tepel kneep dat deed pijn dus zei ik ben zwanger Hun snappen het niet zoals jullie doen
Stuur mij een PB met je e-mailadres van facebook dan kan ik je zo toevoegen... Want omdat hij op geheim staat is hij niet te vinden..
Hahahaha ik was lichtelijk teleurgesteld in het einde van het bericht: als echte DPO-gek vind ik het wel een beetje een bummer dat dat babyboek met ovutesten er niet komt! Binnen onze club wordt het vast een enorme bestseller!
Balen! Helaas herken ik ( we allemaal gok ik) dat gevoel maar al te goed! Succes vannacht! Bij mij zijn het dan altijd onrustige nachten met veel rare dromen. Lig zelf ook wakker na een gezellige avond...
Leuk! Of voor de Facebooklozen hier een besloten clubje! Dan onthul ik daar mn naam, vind dat hier te openbaar... Had stiekum ook moeite met de pendels, maar de nieuwsgierigheid overwon!
Als het goed is, is iedereen nu die een PB gestuurd had uitgenodigd. We moeten een boek uitgeven met alle signalen bij de DPO ziekte haha.. Want we voelen en zien van alls vrij vroeg in de zwangerschap!! @anja ik voel dat het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn... Duim duim duim..