Zoetje, wat fijn dat je gisteren wat meer duidelijkheid hebt gekregen en dat je ei nu niet gemist is! En...leuk om te lezen dat je IUI volgende week is. Samen op de wachtbank dan, want ik laat mij midden volgende week IVI'en ( intra vaginale inseminatie) ... door mijn vriend! FB. Ja, leuk voor de beeldvorming. Mits op geheim dus Maar kan geen schrijfgarantie bieden, ik hou het hier al zo slecht bij. Ik heb al een dergelijk FB clubje, en dat si soms ook al een drama!
Haha ik ook! Maar het is gewoon net zo vrijblijvend als hier . Gelukkig staat ook deze op geheim. Spannend!
ik kan hem ook niet vinden? Als het zeker prive is wil graag ook lid worden en via fb ook verder kletsen..
Hij was eerder via die link te vinden, maar toen was hij alleen besloten. Nu is hij geheim en kun je hem alleen zien wanneer je uitgenodigd bent . Vlg mij was Limili een weekendje weg, dus misschien niet veel online nu.
Ha, ik heb Limini zopas ook even een pb gestuurd voor fb. Hoewel ik wel fb heb, kom (of misschien kwam?) ik er vrij weinig op. We hebben het echter wel heeeel leuk zo samen in ons topic, dus ben ik (net als jullie?) heel nieuwsgierig hoe jullie er uit zien. Ik vormde toch onbewust wel een beeld al van jullie, geloof ik. Maar goed; verwacht niet dat ik daar heel veel op FB ben, oké? Verder weet vrijwel NIEMAND dat mijn vriend en ik proberen een kindje te verwekken (behalve wij tweetjes en jullie eigenlijk). Hihi... Dat laat ik dus ook heel graag nog even zo.
De DPO in mij is weer los. Vannochtend om 4 uur al in de auto omdat we een broertje van VL van het vliegveld gingen halen. Pff... Toen we terugkwamen heb ik wel zo'n heftige en irritante buikkramp gehad, dat ik er naar van werd en tranen in mijn ogen kreeg. Ik dacht na een tijdje (het werd niet erger) dat ik misschien per ongeluk al 9 maand zwanger was. hihii. Maar nu zo thuis dacht ik, hwmm... het zal toch niet zo zijn dat ik (ik ben sinds gisteren echt niet meer ongesteld) op cyclusdag 8 al een ovulatie heb als ik een cyclus van 28 dagen heb? Overweeg (hoewel nog steeds buikpijn en buikkramp) om VL mee naar boven te slepen...
Even heel kort, voor alle weekendbezigheden beginnen: Degenen die naar het FB groepje komen: leuk, ik ben heel benieuwd naar jullie! Degenen die dat niet doen: we kletsen gewoon net zo hard verder hier hoor! Ook leuk! Verder: iedereen een heel fijn weekend en tussen het dpo-gekken ook genieten
Hallo dames.. Ik zit idd in het buitenland maar als je toegevoegd wilt worden aan de FB groep ( volledig geheim en besloten) stuur mij dan je e-mailadres waarmee je inlogd op facebook dan voeg ik je toe.. Verder hier helemaal geen klachten.. (Geen menstruatie maar ook geen zw-klachten) ach we wachten af.. Al vind ik aankomende week altijd een vreselijke wachtweek. Maar gelukkig heb ik een volle agenda dat ik weinig tijd heb om van alles te googlen.. Haha
Net als Jellebelle zegt vormde ik ook een beeld van iedereen grappig is dat. Wie op FB komt. Gezellig, maar net zoals hier. Geheel vrijblijvend!!Uiteraard alles afgesloten voor de verdere buitenwereld. Hier de afgelopen 2dgn krampjes en pijn in linkerlies gehad. Zakt sinds vanmiddag weg. Geen verder bruin of rood verlies gehad. Pffffff do=NOD.....
Anja, mega spannend!!!!! Limini, ik kreeg jouw berichtje maar kon het antwoord niet lezen. Ging er iets mis? Straks even bijlezen, ben net terug van winkelen. Bij alles wat ik paste dacht ik "neh... zonde van het geld, straks pas ik er niet meer in! " hahaha... herkenbaar?
Had ik vandaag ook! Dus zeker herkenbaar en zeker een kenmerk van onze gekte.. Vandaag ook zoveel leuks gezien voor een beeb.. Als ik nou wist wanneer.. Dan ging ik los haha
We moeten een verduisterend rolgordijn kopen. Ik zeg een neutrale kleur. Wat nu onze slaapkamer is wordt de babykamer en beige kan in een meisjes als jongens kamer!
Whoehaaaaa, ik heb een streepje.... het is welliswaar een ultra vroege test en ik ben er belachelijk vroeg bij, echt schandalig, schaam me diep.... echt DPO gek en testverslaafd, maar toch, het is een streepje...... dus vooralsnog ben ik hoopvol..... hij is hier zelfs nog aan het doorlopen, maar ik was zo blij dat ik een streepje zag, dat ik niet eens kon wachten tot hij klaar was....... ik zal niet te vroeg juichen, maar het is een positief teken... toch???? zo maar eerst kijken of het streepje er nog wel staat nu hij is doorgelopen......
Ja, maar het is een ulttavroege test..... Die reageren op het kleinste beetje hcg. Het houdt dus lekker de gekte in stand, want hij pikt dus ook de zg 'chemische zwangerschap' op (wel bevruchting, geen innesteling, dus medisch gezien geen zwangerschap). En dit schijnt dus heel vaak voor te komen. En dat geeft lekker valse hoop! Maar in dit topic mag dat.....