Hey allemaal , Weer lekker even terug gelezen heerlijk is dat toch om jullie verhalen etc te lezen hihi! Na woensdag geen test meer gedaan zat er eigenlijk helemaal doorheen! Gisteren hele dag in het ziekenhuis gezeten met een vriendin van me en haar zoontje (hij heeft zwaar suiker) zoiets zet je gelijk met beide benen weer even op de grond de onmacht en machteloosheid is zo groot op zon moment voor de ouders! Met het mannetje gaat het weer redelijk hij is gelukkig weer thuis! Maar heftig om zoiets mee te maken maar tegelijkertijd fijn dat ik er op mijn manier voor ze kon zijn ! Vandaag lekker een dagje samen met mijn man lekker uit eten en naar de film om te vieren dat we as donderdag 7 jaar samen zijn! Vanmiddag ga ik weer testen kopen en morgen ochtend waag ik er weer 1! Hopelijk heb ik dan een mooie duidelijke streep en kan ik eindelijk zeggen dat ik zwanger ben!
ohh, dat is lief van je... dank verder ben ik wel nog gewoon een gekke dpo-muts hoor. haha, en dankzij de herkenning op dit forum schaam ik me er tenminste ook niet meer voor als ik twee testen achter elkaar doe en het resultaat nog steeds niet wil geloven
hoi dames, ik ben weer terug van weggeweest (ontzettend druk op mn werk) en kom weer gezellig meepraten en mee-gek-zijn even bijlezen...
@ Zoetje: wat spannend, het wachten nu, hopelijk over een aantal dagen een keurige positieve test @ ilss en Kliertje: welkom! Hoe meer gekken, hoe meer vreugd @ kliertje: ik zie dat je al in ronde 17 zit? Pff..... da's lang! Zit je in de MMM of proberen jullie het 'op eigen houtje'?
[ik zit echt ongelofelijk veel te reageren, excuses meiden, maar ik heb wat gekte in te halen ] WAT KNAP dat je de testen thuis hebt gelaten! R.E.S.P.E.C.T. En nou die chagerijnige kerel oppeppen met lots of sex Veel plezier!!
hahahha Ons DPO-gekken-boek moet echt gepubliceerd worden, hoor! En misschien kunnen we een DPO-gekken-tegeltjes-wijsheden-business beginnen Om het aan te vullen: - liever 1 (positieve) test in de hand dan 10 ongebruikte in de verpakking - als de man rond de eisprong van huis wil zijn, slaat de vrouw met de vuist op tafel - als er 1 ovu-/zw-test over de dam is volgen er meer
heb alleen nog geen hsg gedaan, die staat nog op de planning, maar stel het steeds uit. verder was alles ok, manlief ook... volgens fertiliteitsarts had ik "prachtige" hormonale pieken, en op de echo zag ze een knoepert van een eisprong aankomen. Dus ofwel de innesteling gaat niet goed, ofwel de soldaatjes van mn mannetje "matchen" niet zo lekker met mn omeletjes, of antwoord c: "anders, namelijk...". wie zal het zeggen????? na een pauze van ruim half jaar ivm behandeling tegen ziekte van lyme hebben we sinds vier maanden de draad weer opgepakt. Had de goede hoop dat, nu die kl*te lyme bacterie eindelijk uit mijn lijf is, we eindelijk meer succes zouden hebben. gaf mezelf dus nog een paar kansjes, voordat ik de mmm weer inga. En hopelijk is dat na deze maand niet meer nodig, ha! eat your heart out!
hahaha, die zijn leuk! ik lust wel een paar van die tegeltjes voor in de wc, om op terug te kunnen vallen tijdens het testen...
Hey allemaal, Ik hoop zo dat er snel iemand hier is die een positieve test heeft!! Word zo langzaam depri. Ik zal die gene met een positieve test in iedergeval niet zijn ! Vanmorgen vroeg weer een test gedaan vandaag moet mijn ongi komen en weer omowit ik geloof er niet meer in laat de ongesteldheid maar komen en op voor ronde 6...
hey xprincess, dat ik flink balen zeg! ik hoop natuurlijk dat mijn slogan nog van toepassing is (omowit betekent nog niet dat er niks zit...) maar snap het ook wel dat je nu weer ff in de ontnuchteringsfase zit. Anyway: zolang je nog niet twee dagen aan het bloeden bent, zal ik nog vrolijk voor je blijven duimen dat het toch nog raak kan zijn, OK?
xprincess ik hoop ook dat het dit keer dan wel een late positieve test is!! ik zit nu 3 dagen voor NOD, 2 dagen terug en gisteren wat oud bloed in mijn afscheiding Normaal geen last van eerder bloedverlies. ik wil testen maar zak toch wel weer wit zijn! Pfff, zucht! Iemand nog meer vlakbij haar NOD?
Hoi lieve meiden long time no see...was even weg op zp want wilde een beetje rust. Maar vandaag inmiddels 'pas' 4 DPO dus begint weer aardig te kriebelen pfff, heb er net trouwens 1 uur overgedaan om alles bij te lezen haha. Dus ik ben er weer
Ha ladies, Ik ben ook weer terug in het land . Alles weer bijgelezen en ik lig weer in een stuip. Thuis natuurlijk meteen een ovutest gedaan, die overigens niet knalde maar nog wel flink duidelijk was. Aankomende dagen nog even door blijven testen . Ga er vanuit dat ik hem dit weekend heb gehad, steekjes gevoeld en vrijdag zere onderrug. And then we wait.... Again .