@Poohbear: kopen we daarom ook niet stiekem die goedkope testen? Kunnen we altijd nog zeggen dat die goedkope testen gewoon niet goed zijn en de gekte in stand houden Maar ik ga gewoon hard voor je duimen dat je een mooie gekleurde test in handen krijgt!
Dat is absoluut in het algemeen belang. Je bent schat dat je mee denkt met meiden voor wie de zwangerschapstestjes nog niet in beeld zijn . Kunnen we lekker meeliften op jou .
Whahahahaha , ik ook meteen nadat het voorbij was, prachtig wit natuurlijk, maar inderdaad: je zult em maar missen!
@ Minime, jammer meid, op naar een volgende maand vol dpo-gekte . @Suzemama en de rest: wit is gewoon het nieuwe roze!! Wit is zoooo maart 2013!
De fabriekanten van de ovu- en zwangerschapstesten denken gelukkig met ons mee: een grootverpakking is goedkoper
Zo is het! Ik vind eigenlijk dat ze meer korting moeten geven voor vaste klanten als wij. Speciale aanbiedingen voor DPO-gekte-lijders en zo... Is toch niet te veel gevraagd? Wij moeten daar waar mogelijk zo veel mogelijk in ondersteund worden !
Ik vind dat het gewoon vergoed moet worden. Dpo-gekte is een heel serieuze aandoening. Pil vergoeden? Dan ook ovu en zw testen vergoeden!
ik doe mee Inderdaad de ovutesten en zw testen horen in het kader van de ppil. En de dpo gekte is een aandoening die ook ind ar rijtje thuis hoor hihi.
Ik ben echt positief verbaasd dat er zoveel mensen het herkennen. En het bekennen! We horen zovaak dat we 'er niet zoveel mee bezig moeten zijn'. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je graag zwanger wilt worden en het lukt niet gelijk kom je vanzelf in zo'n achtbaan van gevoelens en als je daar eenmaal bent is er geen weg terug Mijn man zei laatst heel nuchter: we gaan het tot de zomervakantie proberen en als het dan nog niet is gelukt stoppen we". "OK" zei ik, denkend:" De zomer is nog ver weg en tegen die tijd ben ik hopelijk wel zwanger". Want ik weet ook wel dat ik dat niet voor elkaar krijg..... En zo ver weg is dat ook weer niet, 4 rondes.... (Ja ik denk in 'rondes' niet in maanden)
Haha ik heb zo hard gelachen bij dit topic! Wat herkenbaar allemaal! En wat kan de tijd toch langzaam gaan! Wij hebben deze maand maar 1 keer gesekst en er bestaat een héél klein kansje dat dat precies op de meest vruchtbare dag was. Dus natuurlijk is het in mijn hoofd al een enorme kans geworden en ga ik er gewoon helemaal van uit dat ik een cyclus van 28 dagen heb - terwijl ik dat helemaal niet kan weten omdat dit ronde 1 is - en dat het gewoon gelukt is. En dan komt mijn verstand weer om de hoek kijken...en dan weet ik: dit was een kansloze maand...hihi Vermoeiend kun je soms voor jezelf zijn he?
Ow ik kan die opmerking ook gewoon niet meer horen he, jij? Ze zouden eens in mijn schoenen moeten komen staan denk ik dan... Al 10 maanden staat mijn hele leven in het teken van een 2e wondertje en nu, 10 maanden en 2 miskramen verder, staan we wat dat betreft nog steeds met legen handen... (gelukkig hebben we al wel een geweldige dochter van juni 2011 ♥) Ja, het beheerst mijn leven, Ja, ik ben er veel mee bezig en Ja, er is op dit moment niet veel anders meer waar ik aan kan denken. Sorry, maar ik kan er niks aan doen, niks zo sterk als een kinderwens!!!
Eigenlijk is het wel bizar, dat diepgewortelde gevoel. Ik weet nog dat ik met een vriendin sprak die vertelde ook dat ze er zo veel mee bezig was toen zij bezig waren voor hun eerste kindje, ik dacht toen: hm... beetje overdreven toch... NOT !
Ik steel deze even uit een andere post, ik lag helemaal dubbel en wil hem jullie niet onthouden . https://www.facebook.com/photo.php?fbid=384254475022360&set=a.376157985832009.1073741833.373602352754239&type=1&theater
Hij is goed!! En zo is het echt. Je hoort ook van vrouwen die er zo mee bezig zijn en niet zwanger raken. Op moment dat ze het loslaten...Raak!!... Maar hoe doen zij dat? Ik droom zelfs over ovulatie,CD,DPO, testen en noem al t vakjargon maar op... DPO gekte moment van de dag: vanmiddag 3 uur geslapen. Zo moe.... Tja heb je t al... 🎊