Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kris, hoe was je weekend? Migske welkom terug!

Qua cyclus in een rustige fase.
    Deze ronde een uitdaging. 6 en 7 juni weg voor m'n werk. Laat dat nou in m'n vruchtbare periode zijn... Hmmmmzzz nou ja we zien wel.
    Princess, is je ongi er al? Geen bloed is moed!!!

2. migske

migske Niet meer actief

Hihi dank je wel :)
    ojee dat word ervoor en erna klussen dan anja en hopen dat dat genoeg is....wel balen hoor! Hier word de dpo gekte langzaam weer wakker...pfff, al 2 dagen heel moe en vanaf vandaag onwijs veel witverlies gehad na een toiletbezoek voor 'grote boodschap'...grrrr ik zou beter moeten weten want afgelopen rondes had ik ook zoveeeeeel symptomen maar het waren allemaal grapjes van mijn lichaam:x;) maar goed ik ga er deze ronde weer vanuit dat het niet gelukt is...had ik vorige ronde's ook (tegen zogenaamd beter weten in...denkt'ik ben niet zwanger! ander stemmetje jaaaa maar die symptomen dan?? ojaa ehhh' pfff vermoeiend hahahahaha:p maar mijn gevoel had het toch steeds juist en werd gewoon ongi:( nu weer dat gevoel grrr maar ja we zien wel hihi hopelijk snel wat posi testen hier!!:)

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he die grapjes van ons lichaam. Om (DPO) gek van te worden! Wanneer mag/ga je testen?

4. migske

migske Niet meer actief

hahaha nou! mijn lichaam denkt af en toe echt dat ie de leukste thuis is!:( ehhm oh wacht ff dat ben ik ook whahaha :p nee mijn lief is ook errug leuk;), nee ff alle gekheid op een 'eier'stokje.. echt zwaar irri is het gewoon pfff.
    Ik zit nu 4 dpo als het goed is, heb wel 2 dagen een smiley op de ovutest gehad en een daling van temp op de 2e smiley dag gehad dus dat houd ik maar aan als eisprong dag. als ik uitga van mijn kortste cyclus zou ik 3 juni alweer ongi moeten zijn...:$ pfff dus ik ga die dag ook testen hihi dan ben ik 12dpo (afgelopen ronde ook na 12dpo ongi geworden helaas...) maar omdat ik nu een eisprong had op dag 14 denk ik en hoop ik dat mn lf wat langer duurt deze keer...
    Maar....wss test ik wel eerder whahahaha:) maar dat kondig ik wel ff aan hier hihi;):D

5. Maria87

Maria87 Niet meer actief

JAAAAA, dan kunnen we weer lekker meegenieten :D

Die trucjes van onze lichamen zijn onderhand wel een beetje flauw aan het worden he! Na 7 maanden ken ik ze inmiddels wel, dus nou mag mn lijf wel gewoon lekker normaal doen en alleen signaaltjes geven als ik zwanger ben, bij voorkeur vanaf NU ;) :D

6. migske

migske Niet meer actief

hahahaha tuurlijk! jullie mogen zeker meegenieten hihi:)
    Ja echt hoor maria, en die grapjes van jouw lichaam spannen helemaal de kroon grrrr:x, hoop echt dat je snel goed nieuws hebt hoor!:( en dan wel met een posi test hihi:D

7. Maria87

Maria87 Niet meer actief

lief van je, thnx :) En ik gun het jou en alle medegekken hier natuurlijk ook! Kom maar op met die beebjes!! Kunnen we lekker ons clubje omvormen naar de zwangerschapsgekkenbende! Verheug me er nu al op :D

8. migske

migske Niet meer actief

hahaha meee toooo! kan niet wachten hihi:D

9. kliertje

kliertje Actief lid

5 apr 2013
    118
    0
    0
    Wilde Westen
    ik ben benieuwd aan wat voor gekke dwangneuroses we gaan leiden als we zwanger zijn???? zal nog leuk worden op onze zwangerenpagina!

10. migske

migske Niet meer actief

whhaha ja nu we met zn allen al zo dpo gek zijn hoe word het als we zwanger zijn hihi kijk daar ook wel naar uit ja :D

11. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    ik span de kroon! Zo relaxed als ik was, zo chagrijnig ben ik nu. Heb ontzettend veel last van mijn linker eierstok (of iets dergelijks) en last van mijn boobs. Vind het enorm irritant, omdat ik juist de laatste tijd helemaal geen kwalen meer had ( bv in de aanloop naar eisprong en de dagen erna). Voel me een dweil, en maak me zorgen. Als je zoveel last hebt van je eierstok (of wat dan ook maar daar in die buurt zit), heb je dan niet iets geks? Iets zorgelijks? Endometriose? Of maak ik me nu zorgen om iets wat helemaal niet kan? Ik heb nog een verwijskaart liggen voor een gyn, mss dat ik een afspraak moet maken om te laten kijken?

12. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Zouzograag,

Het kan iets zijn maar het hoeft ook niets te betekenen. Enige manier om er achter te komen is je te laten onderzoeken. Of je dat bij de HA of de gyn doet moet je maar even bezien, misschien eerst bij de HA langs? Als het nodig is stuurt hij/zij jou toch door naar de gyn..

Meten is weten.. En als echte DPO-er...:)

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ha dames, iedereen een goed weekend gehad?

Ben er ook even uit geweest dit weekend, lekker naar Duinrell geweest, in het bungalowpark met veertien familieleden. Heel gezellig. En geen of weinig internet in het park, dus ik loop een beetje achter...

Maar ik heb even snel de reacties gecheckt en ik zie geen positieve testen helaas...had ik echt op gehoopt!

Jammer..:(

14. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Zoetje, ik had hier vorige cyclus ook last van. Toen ben ik naar HA geweest en is er een echo gemaakt waar niets op te zien was. Deze echo was uitwendig en werd gemaakt door een radioloog. Omdat er niets te zien was en ik toch die pijn had kreeg ik een verwijzing naar de gyn ( op eigen verzoek overigens). Ik maakte een afspraak, maar moest toen 2 weken wachten tot ik ingepland kon worden. De pijn verdween ondertussen, waardoor ik dacht dat ik mss iets verrekt had. Leek me niet nodig om dan bij de gyn om een echo te gaan vragen terwijl het mss een onschuldig spiertje was. Nu ik er opnieuw last van krijg vraag ik me af of het een verrekking was, en of er niet iets anders aan de hand is. Denk dat ik het nog heel even aankijk en dan de gyn even consulteer. Voordeel van mijn verwijsbrief is dat ik niet opnieuw langs de HA hoef dus:)

15. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Zouzograag,

Ik begrijp het! Maar juist als dit al de 2e x is dat het gebeurt en dan ook nog in combinatie met pijnlijke boobs...spiertje in de onderbuik verrekt gaat dan denk ik niet helemaal op.. Misschien wel iets onschuldigs, iets hormonaals maar better to be safe!

Toen ik een paar jaar geleden last kreeg van mijn boobs kon de HA ook niet direct iets vinden, ja, een knobbeltje wat een opgezette klier kon zijn, overbelaste spier ofzo. Op mijn verzoek laten doorverwijzen naar het zkh voor een tussentijdse mammografie (ivm kanker in de familie) en bleek ik mastopathie patiënt te zijn. Nu dus vaak last van pijnlijke boobs maar omdat ik weet waar het vandaan komt, wat het is, trek ik me er niet zo veel van aan ( ik herkende het dus ook niet als symptoom toen ik zwanger was :D )

En zelf heb ik ook vast last van steekjes down there, op de inwendige echo's en foto niets raars gevonden dus maak ik me daar ook geen zorgen over, ik hoop maar dat iets probeert in te nestelen..:) andere momenten denk ik groeipijnen van m'n eitjes..en soms denk ik, ach, zijn vast m'n darmen die vertraagd reageren op de lactose..

Ik denk wel eerlijk gezegd dat wij sneller bewust zijn van kleine veranderingen omdat we zo alert zijn op het minste geringste in ons lichaam..en dat is niet zo raar! Juist heel goed om alert te zijn! :D

16. migske

migske Niet meer actief

jeetje zouzograag, hoop dat je snel uit deze onzekerheid gehaald word hoor! maar ik zou als ik het was in deze situatie wel naar de gyn gaan, ik bedoel baad het niet schaad het niet toch?
    En je bent dan iig uit je onzekerheid...

17. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ zouzograag: in het kader van de DPO-spreekwoorden en -gezegdes: je moet als ware DPO-gek een gegeven doorverwijzing niet in de bek kijken! :D Gewoon lekker naar de gyn gaan!

18. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Zoetje, wat een geweldige foto heb je. Die tekst valt me ineens op en ik ben het er helemaal mee eens :D

Zouzograag, gewoon gaan! Je hebt de verwijzing al weken, dat vind ik een wonder op zich.. Gewoon gebruik van maken, misschien ziet de gyn wel iets moois groeien :)

Kris, hoe was Berlijn? De hotelkamer wel uit geweest :D
    Wil graag weer eens terug, ik vond het een erg leuke stad!

CynthiaB, een familieweekend naar Duinrell met 14 personen, pf petje af, dat klinkt als veel kinderen en attracties bezoeken...
    Of waren jullie juist met leeftijdgenoten die vooral veel lol hadden? Want dan lijkt het me wel heel leuk en gezellig :)

Maria, elke dag denk ik wel even aan je! Wat een geduld moet je hebben zeg! Heb er heel veel respect voor.

19. Maria87

Maria87 Niet meer actief

aaahh, wat lief van je, dank je!! :)

Hoe is het met jou? Gekte een beetje onder controle? ;)

20. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Annemoon,

Dank! Ik kreeg hem nb van mijn vriendje! en lag direct in een deuk en zat bevestigend te knikken..:p zo herkenbaar weer...:D

Deel Deze Pagina