Zo meiden een nieuw hoekje voor de meiden van " kan dit een innestelingsbloeding zijn" ATV= Anonieme Test Verslaafden lol Hopelijk snel veel roze in deze rubriek
Ons nieuwe topic! Laten we hopen dat dit een goede maand voor ons allemaal word en snel 2 roze streepjes hebben staan. Bij mij is de hel los gebarsten.. Vanmiddag toch verschrikkelijke buikpijn gehad. Wat vind ik dat een nadeel zonder pil zeg... Hebben jullie dat ook?
Hopelijk is hij morgen ochtend wel positief Ilona! Hoelang zijn jullie cyclussen? Is de mijne niet veelste kort?
Haha wat een te gekke naam! Afgelopen zaterdag dacht ik echt dat m'n ongesteldheid eraan kwam, zon kramp.. Maar niet doorgebroken. Helaas vanochtend ook een negatieve test ... Hopen op veel positieve testen deze maand meiden!
@lovieyou Mijn cyclus is ook 25/26 dagen voorheen altijd 28 maar laatste mnden wat korter. Naam is zelf verzonnen vond em wel grappig
@lovieyou ik reageer hier maar even, nog niet getest nee. Vrijdagochtend. Had toen straks flinke honger, had ik me een boterham gemaakt, opgegeten was ik kotsmisselijk
Of je cyclus lang is of kort maakt toch niet zoveel uit? Het enige wat effect kan hebben is of je een regelmatige cyclus hebt volgens mij. En ik vermoed dat daarmee het grootste 'probleem' is dat het moeilijk is om je ei te vinden...
Oké iemand een tip mijn borsten jeuken al een week enorm erg ikndacht eerst dat ik droge huid had of zoiets maar er komen nu bultjes en ik krab me kapot help!!!!!!
Ilonaganzeboer, zoals ik gelezen heb kan dat een symptoom zijn, dus ik zou zeggen, testen!!! Leuk topic!!!
Hallo meiden! Ik hoor eigenlijk niet thuis in dit topic want ik ben niet zo verslaafd aan testen En zojuist is gebleken waarom niet.. Ik kwam vandaag thuis van het werk en was al op vd zenuwen door alles. Gehuild, zag het niet meer zitten.. Terwijl er nog geen duidelijkheid was. Ik ga naar de wc en weer helder bloed... Donderdag moet ik ongi worden, dus volgens mij begint m'n ongi door te breken.. Dus weer gehuild! De enige twijfel die ik nog heb is.. Normaal begint mijn ongi met heel donker rood en veel slijm ook, maar nu is het hetzelfde rood als afgelopen vrijdag zonder slijm.. Wat denken jullie daar nog over?? @ vintage en wish, je leest ook verhalen dat vrouwen pas na nod positief testen, maar je eigen gevoel heeft het vaak toch wel juist, dus komt de ongi er mss toch aan! Echt rot voor jullie, i know how you feel! Ik duim voor jullie in de volgende ronde, wat klote weer hè; weeeer een ronde! Wanneer is het onze beurt? @ Ilona en lovieyou jullie nog succes met testen!! En last but not least; mamske wat super fijn dat je roze hebt getest!! Super gefeliciteerd! Geniet er van!! Als het bij mij nog positief word laat ik het jullie weten! Xx
Hahah daar zijn de dames dan @Ilona... Het klinkt als een symptoom!! Ga je morgen weer met de action test testen? Haha erg he de drang om niet te testen Ik heb mezelf maar even verwend met een lekkere maaltijd en nu aan de ijs Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar he
Dames, Ik hoop dat ik mee mag lezen/kletsen. Alhoewel wij er niet zo mee bezig zijn, meer van; wanneer het zover is, is t welkom, vind ik het wel heel leuk om andermans verhalen en ervaringen te lezen. Ben toch wel nieuwsgierig, stiekem hoop ik ook dat wij "iets verwachten."
Ahhhh Liv toch!!! Het kan nog elke kant op toch? Je zit nog 2 dagen voor je NOD? Misschien is het een innestelingsbloeding die doorzet? Ik hoop het wel voor je. Wat denk je zelf eigenlijk? Als het anders is dan elke andere keer dan kan het misschien inderdaad ook wat anders zijn? Heb het gevoel dat het voor mij niet raak is, Hopelijk voor de anderen wel. Op naar een nieuwe ronde, voor mij zal dat wat langer duren aangezien ik een tijdje naar het buitenland ga voor werk (zonder manlief). Had mezelf liever zwanger gezien.. zodat ik gewoon lekker in Nederland zou kunnen maken en genieten van mijn zwangerschap .. maar goed we krijgen niet alles wat we willen he Hopelijk is het voor jullie erg snel raak dames!! Ik blijf lekker meelezen en mee posten Als de ongi niet doorzet tot de 16de (ik denk dat het de 15de een bloedval zal zijn maar okay) dan zal ik wel weer een testje wagen
Jah ik koet wel weer testen met de action test ik heb nog geen andere domme post nl zou vandaag anders de clearblue testen binnen hebben maarjah die komen morgen pas dus Jah morgenvroeg op kwart over 5 weer testen spannend!!! Weet ik gelijk of ik vrolijk kan zijn die dag of niet Hahahaha