Iui gehad, en nu het wachtbankje, wat is jou smoes naar vrienden?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by yloon, Oct 5, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yloon

yloon Lid

Jan 15, 2015
    83
    3
    8
    Female
    Begeleidster binnen de Psychiatrie
    Nederland
    Vandaag precies een week geleden heb ik onze 1e IUI behandeling gehad voor hopelijk ons 2de wondertje.
    Inmiddels wel wat klachtjes zoals buik krampen pijnlijke borsten maar helaas zijn dit echt van die klachten die gewoonweg beide kanten op kunnen gaan naar het geluk of naar de menstruatie.

Maar wat een hel is het om die 2 weken te wachten voor je die beruchte test mag doen of dat je menstruatie zal komen !!

Echter heb ik vanavond een bruiloft en morgen een vrijgezellen weekend.
    Maar ja uit voorzorg maar niet drinken, maar wat ga je tegen je vrienden zeggen als je bekend staat als de gezellige wijn drinker ????

Hebben jullie wel eens smoezen moeten verzinnen ? en wat was het voor smoes ?

2. Fennec

Fennec Fanatiek lid

Dec 30, 2016
    2,480
    2,974
    113
    ICT-er bij overheid
    - Ik moet nog rijden.
    - Ik heb een anti bioticakuur en dan mag je geen alcohol.
    - Ik wil zo lang mogelijk nuchter zijn om alles bewust mee te maken. Misschien straks een glaasje ( en dan niet doen )

3. yloon

yloon Lid

Jan 15, 2015
    83
    3
    8
    Female
    Nederland
    haha Ik moet nog rijden gaat helaas niet op, we blijven daar pitten, zolang mogelijk nuchter blijven is helaas niet echt iets wat ik snel zou zeggen :) Maar ik heb inderdaad de smoes dat ik een ontsteking in me elleboog heb en heb een doosje medicatie van me zus meegekregen waar duidelijk op staat dat ik geen alcohol mag gebruiken met deze medicatie haha

4. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    Je kunt nu toch nog gewoon een wijntje nemen als je nog niet zwanger bent? Zou er gewoon niet teveel nemen :p

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ik heb bij de bruiloft van mn beste vriendin ook gezegt aan de medicatie te zijn, (toevallig was dit ook zo, een week na mn laatste iui), maar je kunt t glas aannemen en dan gewoon on opgemerkt weggooien:roflmao::rolleyes: of je geeft t aan je partner? Of idd de smoes dat.je t allemaal nuchter wilt mee maken omdat je zo een prachtige dag niet wil vergeten?
    Anyway succes met die slopende wachtweken! Ik weet er alles van :)

6. yloon

yloon Lid

Jan 15, 2015
    83
    3
    8
    Female
    Nederland
    Ik wil uit voorzorg gewoon niets drinken. Heb 2 keer hormonen moeten slikken en 2 keer gewoon wat gedronken en 2 keer een cyste gekregen. Dus zit misschien tussen mijn oren maar ik sla even over :)

7. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

Dec 10, 2012
    1,034
    418
    83
    Female
    Tenzij je het zelf gewoon echt niet wil, zou ik gewoon een paar wijntjes nemen. Zou het niet te zwaar tillen zolang je nog in de wachtweken zit.

8. yloon

yloon Lid

Jan 15, 2015
    83
    3
    8
    Female
    Nederland

Tnx, het is echt slopend !! zo snel als dat de weken normaal gaan, zo sloooooooooom gaan ze nu !

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ja klopt.. i know, ik zit er middenin ook voor de 11e keer, en t went nooit :) lijkt eerder zwaarder te worden...

10. yloon

yloon Lid

Jan 15, 2015
    83
    3
    8
    Female
    Nederland
    Ik wil voor mezelf gewoon echt niets drinken, zit misschien tussen me oren hoor kan best. Maar 2 keer hormonen en wel gedronken en een cyste gekregen. Dus uit voorzorg heb ik gewon gezegd ik drink niets ! :)

11. yloon

yloon Lid

Jan 15, 2015
    83
    3
    8
    Female
    Nederland
    Voor de 11de keer alweer ? Jeetje dat is heftig zeg en lang wachten. Jou geduld is flink op de proef gesteld ....
    Wij zijn nu voor de eerste keer weer, helaas hebben we maar 4 pogingen in totaal ( Donor zaad ) :( .. Dus hoop toch echt dat het een keer raak is in de 4 pogingen !

12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ik ga heel hard voor je duimen meid, wij gebruiken ook donorzaad via t ziekenhuis.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik had ook vaak zulke denkbeelden. Dat ik niets mocht of beter niets kon drinken. Elke keer dikke vette niks als resultaat. Uiteindelijk ben ik gewoon wijn gaan drinken in m’n wachtweken. Ik ben niet om die reden uiteindelijk zwanger geworden. Wel of niet drinken wijzigt niets aan je kansen, niet negatief en niet positief.

Ik zou dus, met de kennis die ik nu heb, gewoon lekker een wijntje drinken. En misschien zelfs ook wel twee. Of drie. Of... ;)

Fennec likes this.
  14. Chitje

Chitje Fanatiek lid

Jun 25, 2018
    2,044
    1,146
    113
    Female
    Heel veel mensen weten het bij mij. Dat scheelt een boel smoezen of mensen die toch proberen je over te halen om een wijntje te drinken.
    Als het niet goed voelt zou ik het zeker niet doen. Dan geniet je er toch niet echt van en dat is helemaal zonde.

peque likes this.
  15. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

Jan 8, 2016
    1,056
    475
    83
    Onze vrienden wisten er van dus als ik een avond niet wou drinken, kreeg ik daar ook geen opmerking over.
    Maar als ik jou was zou ik bijv radler 0.0 bestellen en gelijk overschenken in een bierglas. Tenzij je altijd wijn drinkt .. dan heb ik geen oplossing Haha
    Veel plezier op het feestje! Wel genieten, leven draait niet alleen op de IUI

16. yloon

yloon Lid

Jan 15, 2015
    83
    3
    8
    Female
    Nederland
    De meiden hebben het weekend niets doorgehad.
    Ik heb net als iedereen mee gedaan aan de prosecco proost en daarna overgegaan op de icea tea. Helemaal prima zo, de wijn was daar toch niet te zuipen.

Kimmetjuh90 likes this.

Share This Page