8 jaar geleden kochten wij een Norma boxspring. Expres geen goedkope variant vonden we destijds (3200 euro) Nu na 8 jaar piept en kraakt het bed aan alle kanten en komen we beiden met gillende rugpijn uit bed. In eerste instantie dachten we eraan om de matrassen te vervangen maar het lijkt erop dat het kraken uit de box zelf komt en dus zal het hele bed vervangen moeten worden. We neigen naar Auping maar daar zit toch wel echt een hele forse prijskaart aan,. Pullman staat ook op de lijst als kanshebber. Nu merk ik dat Swiss Sense razend populair is (en van een geheel andere prijsklasse) en ben ik wel heel erg benieuwd of er mensen hier ervaring mee hebben
In de winkel ben ik echt schandalig behandelt.... hun zelf maakte fouten en ik zou voor de kosten op moeten draaien Toen heb ik de Swiss klantenservice gebeld. En die hebben mij super geholpen. Binnen 3 dagen had ik het bed. 100 euro goedkoper dan dat ik in de winkel zou moeten betalen....
Ik ken inmiddels heel wat mensen die swiss sense mijden als de pest. Mijn vriend heeft een boxspring a 8000 euro In een aantal jaar tijd heeft hij al meerdere toppers van 1000 euro gehad en ook al 2 nieuwe matrassen in de tijd dat ik hem ken. Inmiddels ligt er een handdoek tussen de topper en het matras want er zit alweer een kuil in. Of hij heeft een gekke rug Levertijden zijn absurd. Ik zou eens naar auping kijken. Als je toch geld uit gaat geven. Goede kwaliteit, service en wordt nog in Nederland geproduceerd. Verder schijnen de bedden van de Jysk ook fantastisch te zijn. En die zijn met enige regelmaat dik in de sale. Optie om eens te kijken.
Wij hebben al jaren swiss sense en zijn super tevreden. Mn man heeft een gevoelige rug en in ons bed heeft hij er geen last van, maar zodra we ergens logeren wel weer. Goede service in de winkel en de klantenservice is ook top. En levertijd was voor een nieuwe topper een week, bij auping 8 weken.
Wij hebben ook al 10 jaar ons bed van Suisse Senseo. Super tevreden, zowel de boxspring als de matrassen!