Eigenlijk willen wij heen hemeltje boven het ledikantje straks, maar nu hoorde ik van een vriendin dat een hemeltje wel belangrijk is. Het kindje zou zich wat meer beschermd voelen, dan wanneer het open in een grote kamer ligt. Merkt dat kindje er echt zo veel van? Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar begin nu toch te twijfelen.... Hebben jullie wel of geen hemeltje en wat is daarbij de overweging? Groetjes, Esther
Ik zie dat er al een topic is met precies dit onderwerp. Sorry! Deze kan weg dan... (zal beter opletten... )
Wij hadden geen hemeltje. Omdat ik het zonde van het geld vond. Bij een pasgeboren baby vind ik het wel schattig staan, maar bij een kindje van bijv. Alyssa's leeftijd vind ik het geen gezicht. Volgens mij heeft het niets met zich wel of niet beschermd voelen te maken hoor. Wij hebben iig nooit problemen gehad.
Hier ook geen hemeltje en geen problemen. Hij lag de eerste maanden toch in de kinderwagenbak en daarna in zijn eigen ledikant. Nu zou ik niet graag een hemeltje hebben, want dat trekt hij zo naar beneden.
hier geen hemeltje bij beide kids......meer omdat ik het gewoon niet mooi vindt en beide vanaf het begin goede slapers hoor
wij hebben er wel een, en die heb ik gisteren weggehaald. We hebben ontzettende spijt dat we die hebben gekocht toen. veel te duur en veel te weinig plezier van. achteraf hadden we beter geen kunnen nemen
hier ook geen hemeltje en totaal geen problemen of wat dan ook. meneertje sliep vanaf 2e dag in zijn eigen bed en dat is altijd goed gegaan. joyce
Ik heb er wel een , maar alleen omdat ik hem kon lenen, zelf vond ik het ook duur en je gebruikt het maar kort, he? Ach ja iedereen heeft weer wat anders, gelukkig
Hier geen hemeltje, maar wel een klamboe van 5 Euro van de Leen Bakker. Ideaal, want we hebben heel wat muggen gehad. We hebben hem weggehaald toen ze zo'n 3 maanden was. Vond het ook wel leuk staan.
Bij mij is het 'lelijke' ook het voornaamste argument... plus dat ik het niet nodig vind en van mening ben dat iets dat niet nodig is, ook niet gekocht hoeft te worden (kan ik namelijk een hoop dingen wel voor kopen) en ik heb het gevoel dat het een stofnest is. Ik raakte aan het twijfelen door het 'geborgenheid-argument', maar ik lees hier over allemaal kindjes die gewoon heel lekker slapen... Het wordt geen hemeltje dus, maar gewoon het hele mooie wit gelakte schrootjesplafond om tegenaan te kijken (hebben we ook nog wat eer van ons werk). Bedankt voor de reacties! Groetjes, Esther
Wij hebben er wel een, gewoon omdat wij het wel mooi vinden staan. Anders vind ik het zo kaal. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak.
Hier ook een hemeltje, net als Balou zegt, anders is het zo kaal. Het bedje wordt kort opgemaakt, dus ligt Sam niet echt onder het hemeltje. Hij kan er zelf niet bij en t staat gewoon leuker, vind ik. Als dalijk de bedbodem naar beneden kan worden gezet (geen idee wanneer, ergens een keer als ie zelf kan zitten?) dan gaat het hemeltje wel weg, want dan vind ik het ook geen gezicht meer.
Hier geen hemeltje gehad, en ook in het ziekenhuis heeft Sam nooit een hemeltje gehad... Maar ja hihihi daar had ze haar eigen privé glazen(kunststof) huisje met dekentje erover om de baarmoeder na te maken.