Het is behoorlijk griezelig inderdaad. Ik kom oorspronkelijk uit Winschoten, mijn ouders wonen er nog, ik woon 7 km van hartje centrum af.. Maar een fijn idee? Nee, niet echt. Wel denk ik maar zo, hoe groot is de kans dat ze aan de deur komen? Maar, zeg nooit nooit...
Gisteren waren ze nog vlak in de buurt van mijn woonplaats, ze zijn de politie de hele tijd te snel af
Ben blij dat ze een eindje van ons afzitten maar tjee hoe kan het toch dat je zo jong al zo agressief bent en de politie steeds te snel af bent......
Gaat over dat stel wat een hoop overvallen met agressie door heel het land plegen. De politie is er een klopjacht op aan het doen maar krijgen ze niet te pakken.
en dan te denken dat die gast echt vuurwapen gevaarlijk is trekt gelijk zijn wapen trouwens bij film en televisie loopt ook een topic over hun
Zit hier tussen winschoten & de stad Groningen. Ik zou eigenlijk met mijn dochter naar Tuinland. Maar vind het eng.
Geen prettig idee nee! Bah. Was net nog in Winschoten. Maar lekker is het niet om daar nu te zijn. Maar ik ga er van uit dat ze er al niet meer zijn!
thuisblijven is misschien nog wel gevaarlijker als gaan hoor .. Waar veel mensen zijn zullen hun niet komen !!
Hopelijk doen ze hunzelf snel iets aan voordat er nog meer slachtoffers.. (of erger nog, doden) vallen.... ze willen sowieso niet opgepakt worden.. laat ze dan maar gewoon samen zelfmoord plegen.. opgeruimd staat netjes