hallo dames.. nou daar is de uitslag dan... zoals de meeste al wisten had ik van de week al een test gedaan.. en vandaag 1 dag overtijd... en weer een test gedaan ik kan er nu niet omheen IK BEN ZWANGER... DUIDELIJKER KAN DE STREEP NIET. nu alleen nog hopen dat het goed blijft zitten!!!!! maar IK BEN ZWANGER!!!!!!!! HOERA HOERA HOERA
we waren al een tijdje aan het klussen maar had toen nog niet gelet op mijn vruchtbare dagen en sinds 2 maanden wel bijgehouden dus 2de dan denk!!!!
ja super he had een test van cb... en daar kan je helemaal niet om heen het is een plusje of niet hahahaha en dat was ie hahaha
Toen zijn wij ook begonnen. Alleen heb ik het idee dat wij toch altijd wel geklust hebben in de vruchtbare week.... Was dit bij jullie niet zo achteraf? En wat heb je nu dan anders gedaan? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid
geeft niks je mag het vragen hoor... eerst deden we maar wat zeg maar.. simpel weg omdat ik niet zo veel verstand had van de cuclus enz enz.. toen ben ik op de pc gaan zoeken. en kwam hier terecht. ik heb toen gewoon een berekening gemaakt en zo kwam ik achter mijn vruchtbare dagen... we hebben toen eigenlijk op elke dag geklust rond de vruchtbare dagen.... zelfs onder de doche (hahah) ik heb geen temp.staatjes bijgehouden en ik had wel ovulatie testen maar naar mijn idee klopte die voor geen meter (en ik heb gelijk achteraf zie het resultaat) tja en verder hebben we niks bijzonders gedaan. 1 voordeel was wle dat ik een heel precies cyclus heb. dus voor mij was het heel simpel uit te rekenen. ik hoop dat het bij jou ook snel raak is
Bedankt voor je antwoord! Ik heb ook een regelmatige cyclus en denk daarom ook dat ik niet veel vruchtbare periodes gemist kan hebben. Maar ja, we blijven gewoon vrolijk verder oefenen en hopen dat er snel iets leuks uitkomt Geniet maar lekker van het zwanger zijn!