Hallo, Mijn zusje is opzoek naar een stage plek. Zij heeft aantal maanden geleden een plek gevonden, helaas lieten zij op het laatste moment weten dat ze geen plek konden bieden. Dit is zo oneerlijk! Zij had nu al 3 wkn stage moeten lopen en tot op heden heeft ze nog niets gevonden. School zegt dat zij niets kunnen doen en mocht ze binnen nu en 1 week geen plek vinden dan moet ze het jaar over doen. Door alle tegenslagen ziet ze het niet meer zitten om haar school af te maken. Het is zo moeilijk om in deze werkveld een stage plek te vinden. Wie o wie kent iemand familie, man, kennissen in deze werkveld die een stagaire kunnen gebruiken. Groet, Mamavyas
Ze woont in Utrecht maar is bereid om te reizen als ze het jaar maar niet over hoeft te doen. Ik hoop dat het gaat lukken
grafisch vormgeving derde jaars. Ze heeft diverse opdrachten gedaan voor bedrijven. Haar laatste opdracht was voor NRC next, zij heeft voor hen een magazine gemaakt. Bedankt voor de genome moeite. Welke plaats werkt je man?
overal en nergens. Hij is freelancer en heeft een eigen bedrijf. Denk dat hij niet groot genoeg is om een stagier te nemen maar wellicht wel kan informeren bij wat bedrijven.
Heeft ze al gebeld naar de Elsevier en ncrv? Een vriendin van mij is ook grafisch ontwerpster, heeft ook een eigen zaak (weet trouwens niet of ze ook stagelopers aanneemt) Maar zij werkt vaak voor hun, misschien dat ze daar ook stagelopers aannemen. In ieder geval succes aan je zusje.
Ik heb het hem gevraagd en hij zegt reclame bureaus opzoeken en bellen bellen en nog eens bellen! succes voor je zusje!