Waarom moest ik nou weer die stomme test doen....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AzA, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AzA

AzA Niet meer actief

Wauw, ik voel me echt dom.

2 vroege miskramen achter de rug. Toen al snel et gevoel dat het mis zat. Met deze zwangerschap heb ik juist heel erg gevoel dat het wel goed zit.

Testen liepen mooi op. Afgelopen zondag cb indicator met 2-3 weken. Ik had nog 1 kv test liggen en dacht: welja waarom niet. Zou leuk zijn om eens een dikke vette knaller te zien.

En toen kwam deze uitslag :(
    Overigens is het wel met middagurine en heb wel veel water gedronken. Maar ik dacht dat maakt nu vast niet uit... of wel?

Oh ik ben nu echt weer super onzeker. Zou het dan verdorie weer niet goed zitten?? 😢

Bijgevoegde bestanden:

2. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet meteen panikeren hoor, zoals je zelf zegt waren de omstandigheden van de test niet ideaal (veel gedronken, in de middag). Indien je er echt mee inzit, misschien eens bellen om een echo te doen zodat je wat geruster bent?

3. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Oei azA ik weet het niet.
    Als ik jou was zou ik nog een test halen en nu vier uur niet drinken en dan weer testen. Heb je al duidelijkere KV testen gehad voor deze?

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Morgenochtend nog eens een test doen met ochtendurine.. ik begrijp je ongerustheid hoor! Niet leuk!

5. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe ver ben je zwanger? Mijn dochter der testen werden ook minder, bij haar bleek het hcg te hoog te zijn en dan kunnen de testen dat niet meer aanaar.

( niet goed gekeken, ik zie nu je banner ) hoop dat de omstandigheden gewoon niet juist waren en dat je test morgen weer goed uit pakt

6. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik denk dat deze test nog niet helemaal is opgedroogd. Had ik ook met krudivat testen. Een echo maken heeft denk ik met dit termijn niet heel veel zin omdat het nog erg pril is.

Ik zou niet gelijk panikeren, zolang je geen bloedverlies hebt en je klachten blijven aanhouden kan het nog alle kanten op.

7. Veera

Veera Niet meer actief

Ik vind t er eerlijk gezegd niet goed uitzien.
    Dat je middagurine hebt gebruikt maakt echt niet uit, je bent al 5 weken en HCG verdubbelt juist
    Ik had een dergelijke streep voor mijn NOD

8. AzA

AzA Niet meer actief

Ik ben nu 5+1 of 2 dagen zwanger.
    Ik heb al wel een mooie kv test gehad. En de test was op de foto ruim 10 minuten oud. De test is ook niet donkerder geworden.

Sh*tzooi. Ik baal vooral dat ik die stomme test moest doen. En ik zit nu wel zwaaar in spanning. Ik heb er een hard hoofd in. Met 5 weken zou een test echt wel moeten knallen. :(

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Je moet jezelf niet straffen AzA.. of je de test nu wel of niet doet maakt je niet meer of minder zwanger...
    Ik hoop voor jou dat je toch nog een mooie test in handen hebt morgen!

10. AzA

AzA Niet meer actief

Mijn streep op nod was duidelijker als deze streep ook.

11. AzA

AzA Niet meer actief

Wel hele lieve reacties! Ergens heb ik ook nog steeds hoop. Mn lichaam houd me anders enorm voor de gek.

Sorry zit met een bonkend hart. Maar tis afwachten. Tijd duurt lang op dit soort momenten.

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Och jeetje ik begrijp je onzekerheid :(

Eerlijk gezegd ziet het er niet zo goed uit. Maar de kv testen kunnen tegenwoordig ook lichte strepen geven terwijl je ze donkerder zou verwachten.

Wat ik zou doen is morgenochtend nog een kv test doen met ochtendurine. Die moet echt heel duidelijk zijn. Zo niet dan bellen voor een vroege echo.

Veel succes/sterkte!

13. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee wat shit dit! Vind het zo lastig om 'correct' te reageren want ik wil je ook niet de put in praten of juist enorme hoop geven..

Zelf heb ik het gehad met een cb digital test die ineens niet meer opliep. Ik heb de hele dag in bed gelegen en wist zeker dat het mis was. Dag erna stond er gewoon 3+. Mijn 'wisseldag' is maandag en cb gaf op de donderdag erna pas de juiste termijn aan.

Kortom; ik begrijp je volledig. Maar het is 1 test dus helemaal bij de pakken neer gaan zitten hoef je echt nog niet te doen. Morgenochtend een nieuwe doen en dan weet je wat meer.

Verder nog last van je kwaaltjes? Heb je bruinverlies oid gehad gister of vandaag?

14. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is toch niet te vroeg voor een echo of ben ik nu zo fout? Als de cb aangeeft 2-3 weken dan zou ze toch een 5 weken ver moeten zijn? Dan kun je volgens mij echt wel al iets zien bij een inwendige echo.

Maar goed, ik zou voorlopig nog niet te hard panikeren, er kunnen 1000 verklaringen voor zijn.

15. AzA

AzA Niet meer actief

Nee helemaal geen bruinverlies. Sinds vandaag juist veel last van waterige afscheiding. Verder veel plassen.

Dat was et wel. Maar ik had bij mn zoontje ook eigenlijk nergens last van. Behalve het vele plassen. En de moodyswings. Waar ik overigens nu ook last weer van heb al een paar weken. Pff shit die onzekerheid zo.

16. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Lastig, ze kunnen hooguit een intacte zwangerschap zien maar dat zegt op dat moment helemaal niks. Een echo gaat nu in ieder geval niet de zekerheid geven die je op zo'n moment graag zou willen...

17. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, had zover nog niet gedacht (nieuw met alles hier).

18. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mijn miskramen begonnen met bruinverlies dus ik ben daar echt panisch voor ;). Probeer een beetje de moed er in te houden. Als het kan, ga iets leuks doen vanmiddag. Koop nieuwe schoenen, een goed boek. Alles waardoor je je zinnen even kan verzetten!

19. AzA

AzA Niet meer actief

Klopt! Maar alleen dat zou me al geruststellen denk ik. Voor even dan.

Ik heb net wel gebeld naar de vk. De vorige 2 keren mocht ik eigenlijk al wel heeel snel langs komen. (Rond 5 weken) maar toen was ik ook al aqnt bloeden. Nu zei ze dat ik met 7 weken wel langs mocht komen. Maar dat duurt wel erg lang. Eerder ala 6 weken wou ze me niet zien. Dus eind volgende week pas een echo. :( ik snap het wel van hun kant. Maar dit gaat wel lang duren zo.

20. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja! Je mag niet met 6 weken komen? Eventueel een andere vk praktijk in de buurt?

Deel Deze Pagina