Ja na 6 weken dus pas. 6 week en 1 dag ben ik dan. Heb de afspraak al staan. Ja ik was sowieso op zoek naar een andere vk praktijk. Maar ik dacht nu: dat is voor later zorg. Eerst maar afwachten of het wel goed zit. 🙈
Oef meid wat vervelend dan ineens die onzekerheid 3 opties mogelijk: * teveel aan hcg * een hele slechte test ertussen * naderde miskraam Ik ben bij vorige zwangerschap nog wel een beetje aan het experimenteren geweest. Ja de Kv2v5 reageert als 1e van alle testen met een hele lichte streep. Deze streep komt dan wel gelijk met doorlopen al zichtbaar op, maar blijft heel licht. Was dit bij jou het geval? Ik heb toen bij zo'n lichte streep een dipstick van Z&K gedaan die knalde van de test af. Ook de CB gaf gewoon 3+ aan. Wil je het vandaag nog weten zou ik een CB aanraden, als deze op 1-2 staat is jouw hcg waarschijnlijk echt gedaald. Hoop met heel mijn hart dat het niet het geval is.
Oh wel met 6 week dus haha, ik begreep het verkeerd. Inderdaad alsnog ver weg maar dan krijg je wel een goed beeld. Al heb je er nu geen ene kl*te aan
Jeetje ik voel met je mee, ik zou me in jouw geval ook echt zorgen maken. Maar als je echt veel gedronken hebt dan zou ik het juist logisch vinden dat de test lichter is. En ik heb meerdere malen gelezen dat sommige vrouwen in de middag donkerdere streepjes hebben, en andere met ochtendurine. Misschien dat het verschil daar ook door komt. Ik zeg zet even een filmpje of serie aan of doe iets anders om je gedachten te verzetten. Anders maak je jezelf misschien gek terwijl er niks aan de hand is...
nee hoor! mijn testen liepen juist af naar de piek van 4 weken omdat hcg te hoog was. probeer niet te veel stressen( ik weet makkelijker gezegd dan gedaan) het hoeft echt niet fout te zitten.
Ik zou hem weggooien en proberen niet meer aan te denken, hoe moeilijk dat ook is. Zoals mamalap al zegt er zijn meerdere opties. Een echo eerder dan 6 weken zou ik echt niet doen. De kans op onzekerheid bij een echo eerder dan 6 weken is net zo groot als de onzekerheid waar je nu in zit. Zo vroeg in een zwangerschap maakt een paar dagen heel veel uit. Als je een wat latere innesteling hebt gehad dan ben je minder ver dan je denkt en is er misschien nog bijna niks te zien op een echo en dan weet je nog niks. Je kan helaas alleen maar afwachten. En ik zou niet meer testen. Sterkte en ik hoop dat je een hele mooie echo hebt volgende week! Probeer veel leuke dingen te doen voor de afleiding
Ik wil je geen valse hoop geven, maar.... Ik heb nu al 2 keer een kv test gehad deze paar dagen dat de test ineens een stuk lichter was dan de ochtend of avond ervoor. Gisteren én vanochtend (ochtendurine zelfs) weer. Ik heb meteen nieuwe testen gedaan (wel met klein beetje nieuwe urine) en deze waren wel goed opgelopen. Dus als je het mij vraagt zitten er ook echt "verkeerde" testen tussen. Kijk eens naar de controle lijn? Is deze wellicht ook lichter dan eerst? Ik weet dat ik het zelf ook heb, maar zou nog even niet onzeker worden. Gewoon nog een keer testen. Succes meid en hoop dat er gewoon een "verkeerd" testje tussen zit. Eerste doto is nieuwe test van vanochtend. Twee foto is bovenste lichter dan de middelste (gisteren dus ineens lichter, daarna weer donkerder) laatste foto is vanochtend. Ook eerst veel lichter. Daarna nieuwe test. Deze was wel donker.
Ik snap je onzekerheid... Ik heb een keer een verkeerde kv test ertussen gehad. Was ook aan het stressen, maar mijn zoon is toch mooi geboren. Heb daarna getest met de andere test uit het pakje en die knalde. Ik hoop dat het bij jou net zo is. Knuffel!
Je bent nu 5 weken zwanger... sommige mensen testen pas als ze een week overtijd zijn.. als je dan zwanger bent zul je een knaller moeten hebben lijkt mij. Maar ik weet niet hoe een test reageerd op middag urine en als je veel water hebt gedronken. Ik weet wel dat het hcg met 5 weken nog lang niet hoog genoeg is om deze lichte testen te krijgen.. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. X
Hier sluit ik me bij aan.Ik duim voor je dat het een slechte test was...anders ben ik er bang voor...
Hmmm... heel eerlijk: voor 5+1(of2) weken ziet het er niet zo goed uit. Je lichaam maakt op een gegeven moment idd teveel HCG aan voor een test maar dat is pas vanaf een week of 7 en meer. Ik hoop natuurlijk dat dit gewoon een verkeerde test was. Ik snap dat het heel moeilijk is om nu nog eens te gaan testen maar anders blijf je constant in spanning. Stel je zwangerschap gaat wel nog goed dan zit je constant te stressen en dat is ook niet goed voor je vruchtje
Ik vind het er ook niet echt goed uitzien. Als de cb vorige week al 2-3 zei was je Kruidvat toen een stuk duidelijker dan nu. Ik hoop dat het aan het veel water drinken ligt, ik zou ook helemaal in de rats zitten nu. Ik ga voor je duimen dat het goed is.
Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik zie het ook somber in. Ik zal morgen nog een test kopen want alleen zo ga ik weten of die andere test een foute was ofniet.
Spannend. Ik hoop voor je dat het een foute test was en dat je test morgen van het scherm afspat Omdat de geplaatste test wel een donkere teststreep heeft ben ik wel een beetje bang dat er iets niet goed zit. Meestal (dacht ik) is de teststreep ook licht als de controle streep lichter is
Hoi meis, wat een onzekerheid zeg! Kan je je huisarts niet bellen voor een bloedtest die je na 2 dagen herhaald? Dan weet je iig wel hoeveel hgc je in je bloed hebt en of hij op of afloopt... Ik heb helaas nare ervaringen met lichte testen, hoop dat het bij jou wel goed gaat♡
Ik had dit in april ook . Duidelijke kv test helemaal happy . Cb digital gaf ook 1-2 weken aan. 2dagen later waren de testen die ik deed helemaal wit . 😭 hoop voor jou dat het aan iets anders ligt.