Geen ervaring met z&k dipstick, zijn die weleens vals posi?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door onzewonders, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Krijg het niet heel duidelijk op de foto maar er staat toch echt een roze streep op de dipstick. En gister ook op de kV. ( kV is gister, dipstick vandaag).
    Maar de kV deed vandaag nauwelijks iets ( echt flink turen) en ik heb niet eerder met de z&k dipstick getest en die werd wel licht positief.
    Ik zit nu 10dpo.

Wat denken jullie hiervan?:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,3 KB
      Weergaven:
      27
  2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie wel wat maar de laatste tijd zie ik vrij veel vals positieve dipsticks van z&k voorbij komen.

Hopelijk lopen ze gewoon mooi op bij jou!

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Antwoord op je vraag: de z&k dipsticks geven vaak vage streepjes bij niet zwanger

Ik zie eigenlijk niks op je dipstick, maar op de kv test wel. En dat vind ik best hoopvol! Hopelijk over een paar dagen een duidelijke test :)

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dat is goed te lezen dat ze ook vals kunnen zijn. Geeft mij tenminste geen valse hoop nu. Als ik echt zwanger zou zijn dan is het een mega wonder! Het kan echt bijna niet zo zijn.
    5 dagen voor vermoedelijke eisprong poging gedaan sex te hebben maar door LS was het echt te pijnlijk. Toen gestopt, zonder dat mijn man klaar gekomen is. Daarna nooit meer sex gehad deze maand. Dus als het echt zo zou zijn dan is het denk ik door voorvocht?? En echt een wonder! Deze maand, omdat we ivm de mk's een maandje rust zouden nemen, ook geen hormonen genomen dus de kans is echt minimaal. Vandaar kids vraag of het vals positief kan zijn.... Morgen maar weer eens testen.

5. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het dus ook niet meer met deze testen (zie mijn topic negatief beschouwen hieronder)

De mijne lopen op, maar sommige meiden zeggen dat ze ook behoorlijk positief testen ook als ze niet zwanger zijn. Maar ik vraag me af wanneer is het streepje vaag? Ik vind er weinig vaags aan bij die van mij vanochtend. Had gister ook een aardig positieve kv 2v5 en vanochtend was die juist weer heel heel heeeeel erg licht.

wat een gedoe he haha

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Nou wat een verhaal bij jou zeg!! Ik blijf je even volgen!

7. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het zal ook eens eens een keer normaal gaan bij me haha

Deel Deze Pagina