waarom moet die muziek toch altijd zo hard?

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hehe , hier zo iets soortgelijks .
    Mijn mannetje houd van heavy metal en heeft altijd gedrumd ( we kinders hebben niet meer thuis ) , mn buurman speeld gitaar en IK hou van Andrè Hazes :D

Nu draai ik wel zo een beetje van alles en nog wat hoor .
    Zo bv ook Shakira of Anouk .
    Naast ons woont een wat oudere vrouw en die komt dan vragen of de stereo wat harder mag .
    Gewoon omdat ze het zo leuk vind klinken hahahaha.

Het gebeurd wel zelden hoor , dat we de muziek hard hebben staan .
    Meestal is het lang zal ze leven als 1 van onze prinsesjes jarig zijn :oops:

Groetjes Joyce

2. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Wij wonen naast een cafe, elk weekend een enorme herrie van die domme muziek, wie heeft daar nu wat aan aan zo'n herrie, je kunt mekaar niet eens fatsoenlijk verstaan. Wij mogen als we de ramen dicht hebben eigenlijk NIKS horen, nou je hoort het door heel het huis, lekker als je wilt slapen hhmm.
    Wat moet je dan doen he, je wilt ook niet een zeur zijn en er die mensen elke keer op aan spreken. We hebben gevraagd of ze een rolluik op wilde hangen nou ik zie hem nog niet.
    Heb je loge's die doen geen oog dicht met die achtelijke herrie, soms belt me man weleens of het wat zachter kan en dan doen ze dat wel, dus dat is wel aardig.
    Maar soms heb ik zin om me koffer te pakken en ergens anders gaan wonen.
    Het is ook nog zo, wij hadden dit huis gekocht, het cafe stond leeg want de vorige huurders moesten ermee stoppen want het liep helemaal niet, dus wij dachten dat gaat nooit meer goed lopen ook niet met nieuwe huurders, nou verkeerd gedacht.
    Heel irritant die domme herrie!
    Zo dat lucht op haha.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goeie muziek heb jij :D

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Volgens mij is burenlawaai top 1 in de zomer. Het zal een lekker zooitje worden als iedereen zijn muziekje lekker hard zet.

Wij hebben geleerd altijd rekeing te houden met buren, dus niet gillen in de tuin en vooral geen harde muziek.

Vorige week had mijn buurvrouw ook haar muziekje aanstaan. De andere buurvrouw zat heerlijk op het kerkorgel te spelen die in de schuur staat en verderop zat er een jongen lekker te drummen. Toen ben ik maar naar binnen gegaan, want dit was echt niet om aan te horen. :(

5. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ik heb een buurvrouw met een vleugel. Als ik in de tuin lig/zit en zij komt van haar werk gaat ze oefenen met de tuindeur open. Heerlijke klassieke muziek om bij weg te dromen. Het kan dus ook anders.

En gelukkig kan ze heel goed spelen.

Deel Deze Pagina