Waarom moet het CB altijd iets te zeiken hebben?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleintje88, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$Nou ja zeg! Je bent toch niet ....(vul maar een lelijk woord in)
    Echt raar hoor, zou me niet echt serieus genomen voelen.

@ MamaMarije, nee stel je voor, een gemideld kindje dát kan natuurlijk niet;)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, bij die lengte was Thirza net zo zwaar en qua gewicht maar iets onder de groeilijn, dus wat ze daar nou over te zeuren hebben...?

En dat verhaal over die BMR: alsof je verplicht bent die prik te geven.... En de reden lijkt me toch niet meer dan duidelijk!
    Ik zou geloof ik gelijk m'n biezen hebben gepakt als ze ging bellen om te controleren. Doe ff normaal zeg! Je bent geen kleuter toch?

Vanwege aanhoudende oorontstekingen en steeds ziek worden door de vaccinaties, heeft Thirza de DKTP-4 en BMR niet gehad. Ik krijg wel elke keer die oproepen weer in de bus, maar de arts weet dat we het voorlopig even niet doen nog, (ze is eind juni geopereerd en pas sinds een paar weken is het echt een beetje rustig aan het worden hier). En dat was helemaal prima.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb een vergelijkbare situatie gehad en ik werd gewoon op mijn bruine ogen geloofd. De BMR werd uitgesteld. Okay, ander CB maar misschien moet je je eens afvragen wat jij doet waardoor ze je niet gewoon willen vertrouwen / geloven?

4. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben de BMR-prik ook uitgesteld, gewoon omdat de kinderen verkouden waren. We moesten wel het verhaaltje aanhoren over de risico's enz, maar het was gewoon onze beslissing, prikken zijn niet verplicht, CB heeft daar in principe niks over te roepen en al helemaal niet te beslissen.

Deel Deze Pagina