Dag Dames Zoals je al ziet aan het onderwerp, ben ik vandaag 4 dagen overtijd, terwijl ik nog nooit overtijd ben geweest. Ben in oktober gestopt met de pil en daarna altijd een regelmatige cyclus gehad. Mijn ei was deze maand mooi op tijd. Dit voelde ik aan de lage rugpijn die ik kreeg, de steekjes in mijn borsten en de lange slierten doorzichtig slijmverlies. Een week voor mijn NOD had ik plots last van pijnlijke tepels. Vrijdagavond (1 dag overtijd) wat ongikrampjes. Zaterdag (2 dagen overtijd) ook last van ongikrampen die dan plots weer verdwenen, weer kwamen, weer verdwenen enzovoort. Ook veel last van waterig slijmverlies. Zaterdagmiddag getest (3 uur gewacht na mijn vorig toiletbezoek, maar wel redelijk veel gedronken), test negatief. Zaterdagavond een volleybalmatch gehad: enorme ongikrampen. Dacht toen van alstublieft blijf nog even weg tot de match voorbij is. Na de match toiletbezoek gedaan, niets te bespeuren. Zondag (3 dagen overtijd): ongikrampen, pijnlijke steken in borsten (wogen net 10 kilo aan elke kant) en opnieuw veel waterig slijmverlies. Seks gehad, voelde het trekken tot over mijn navel. Vandaag (4dagen overtijd): nog altijd veel steekjes in mijn borsten, ongikrampen op dit moment niet echt veel last van. opnieuw last van waterige afscheiding. Vrouwen die hier ervaring mee hadden en die ongesteld werden of zwanger waren? Ik liet het de laatste weken gewoon op mij af komen, maar nu weet ik het toch even niet meer.
Deze ochtend nog een keer getest, maar negatief. Ik begrijp het niet meer. Nog altijd geen ongi te bespeuren.
Je bent pas vrij kort geleden met de pil gestopt. Het is dus niet gek dat je cyclus niet zo regelmatig is. Heel vervelend natuurlijk, die onzekerheid. Als je met 7 dagen overtijd nog niet ongesteld bent, zou ik nog eens testen.