waarom moet ik zo lang w8ten ,met behadelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door prissys, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prissys

prissys Lid

28 mei 2007
    28
    0
    0
    den haag
    hallo , ik moet even mijn verhaal kwijt hoor !
    ik en mijn man zijn nu 2,5 jaar bezig om zwanger te worden ,
    begin januari dit jaar door de ha naar het ziekenhuis gestuurd ,daar heeft mijn man testen gehad en daar kwam uit dat zijn zwemmers niet goed zijn,
    te langzaam en misvormd waar door ze dus niet altijd de goede kant op zwemmen ,
    daarna ben ik gestest daar kwam niets uit behalve dat mijn cyclus niet te volgens is dus zijn we na 3 maanden testen ,
    naar huis gestuurd met clomid ,1 ronde gelijk raak maar helaas is het uitgedraaid op een missed abortion toen ik 6wk5dg zwanger was ,ik heb dus daar door een curretage gehad ,op vrijdag 13 juni (wat een rot datum he ),

na een hele lange tijd te hebben na gebloed moest ik weer eens op controlle komen ,
    ik kreeg een echo en daar dachten ze een poliep op te zien ,bahh weer z'n tegenvaller,afgelopen vrijdag een water echo gehad en wat blijkt helemaal schoon !
    geen poliep te zien ,begrijp er niets van maar ik ben allang blij dat ik niet weer onder het mes moest ,nu zijn we weer naar huis gestuurd met clomid maar dan tot en met januari want dan mag ik pas weer terug komen ,

ik vind dat zo raar de arts zei :ga het maar even op je zelf proberen want er is bewijs dat je gewoon zwanger kan worden (wel met clomid)
    ,maar mijn vriend heeft dus "zwak zaad"ik wil gewoon geholpen worden dat we dan 1 keer zwanger zijn geworden mocht dan wel eens tijd worden na 2 jaar proberen ,
    maar er is toch bewijs dat het bij ons niet van zelf gaat! pff ,ben het wachten gewoon zat ik wil gewoon geholpen worden ,dat is toch niet zo gek .

wat is jullie mening hier over moet ik gaan eisen dat ze ons gaan helpen ?mischien zie ik het verkeerd en kan ik niet meer nuchter er over denken kunnen jullie je nuchtere blik eens over dit verhaal werpen ,en mij vertellen wat jullie vinden wat ik moet doen ?
    groetjes priscilla

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tjah..lastig zeg!

Ten eerste; wat vervelend zeg, dat je eerste zwangerschap fout is afgelopen!

Ik kan me voorstellen dat artsen de voorkeur geven aan een spontane zwangerschap en dat ze jullie die kans ook nog willen geven.
    Wie weet ben je weer meteen zwanger (of na een paar cycli).

Aan de andere kant begrijp ik jou ook heel goed.
    Je wilt nu toch gewoon eens een keertje dat er iets gebeurd.

Ik zou een gesprek aanvragen met je arts/gyn wie dan ook en het nogmaals bespreken. Misschien begrijpen jullie elkaar dan beter?

Je kunt ook een second opinion bij een ander zh laten doen.

Veel succes.

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik zou ook voor een second opinion gaan. Misschien heeft je arts gelijk en heb je net zoveel kans als je het zelf probeert, maar misschien denkt een andere arts er wel anders over.

Succes!

Deel Deze Pagina