Ongelooflijk, zoiets... Als ik je verhaal goed begrijp leeft jullie kindje nog wel, heeft het alleen geen overlevingskansen buiten de baarmoeder? Wat staat jullie een moeilijke tijd voor de boeg zeg. Veel sterkte voor jou en de papa van jullie kindje... Verder weet ook ik helaas niks te zeggen.
meid wat een verschrikkelijk bericht ik wil jullie alle sterkte van de wereld wensen met het nemen van zo`n onwerkelijke beslissing knuf asjuh
Och Hiemtie, wat een ontzettend verdrietig verhaal.. 't is bijna niet menselijk om dit door te moeten maken, he.. Heel veel sterkte gewenst!
Hiemtie, wat verdrietig! Ik kan me niet voorstellen hoe schokkend het is om na twintig weken zulk nieuws te krijgen. Ik wens jou en je partner heel, heel veel sterkte. -x- Belle, sprakeloos...
jeetje meid ik krijg er gewoon kou rillingen van ik kan best geloven dat je nu even niet meer weet wat doen veel sterkt meisie groetjes en lots off huggs
Ooooh wat een vreselijk bericht. Dit verwacht je niet meer als je 20 weken zwanger bent. Heel veel sterkte de komende tijd !!!! Knuf Sappie
Wat een teleurstelling moet dat zijn zeg. Een miskraam is nooit leuk, maar op zo'n moment denk je toch echt in de veilige zone te zitten. Wat een klap in je gezicht moet dat geweest zijn en wat een verdriet zal je daarvan hebben. Ik kan dan ook alleen maar zeggen, heel veel sterkte meid en hou moed!! Ik hoop echt dat julie je er goed doorheen slaan en positief verder kunnen. Knuffel Juu