titel zegt het al vanaf waneer kan je hoger dan je schaambot gaan zoeken met de sound? je baarmoeder groeit omhoog met de loop de tijd,maar ik moet nog steeds bij me schaambot zoeken als ik het hartje wil horen
ik heb eigenlijk altijd wel vrij beneden geluisterd dan vond ik hem altijd.je en nu nog steeds af en toe even luisteren
ik zoek ook nog echt richting me schaambot maar vind dat best raar,want je barmoeder gaat toch naar boven,dus ook je babytje,je zou dan verwachten dat je met de angelsound ook hoger moet zoeken
Nou, je baarmoeder groeit omdat je baby groeit Tis niet dat de baarmoeder als een ballonnetje omhoog gaat met kind Ik kon altijd het hartje alleen onder mn navel horen. Daarna heb ik niet meer geluisterd omdat je dan de schoppen al voelt.
je eerste zin zegt het al,het groeit,waarom moet ik dan nog steeds zo laag zoeken met de sound? je zou dan toch verwachten dat je steeds iets hoger moet zoeken ook?
Ik heb sinds gister echt bij mijn navel kunnen luisteren, daarvoor altijd beneden. Is heel normaal, ligt er net aan hoe je kindje ligt, onze kleine deed mij gister erg veel zeer dat ik aan het autorijden was en bleek dus gedraaid te zijn, met de nodige schopjes . haha. daardoor kom ik ineens hoger iets horen. je bent 14 weken: Je baby is nu 9 cm en weegt 60 gram. Ik ben bijna 25 weken: Je baby is nu 32,5 cm groot en weegt zowat 650 gram. Zie je het verschil in grote? 9 cm is echt nog mini, dus is het logisch dat de kleine onderin zit.
Ik hoor het hartje ook alleen nog maar echt vlak boven me schaambot.. Vraag me ook echt af hoe dat kan!
Ik heb van de week ook nog geluisterd net boven het schaambot.... Vroeg me eigenlijk hetzelfde af als jij....
hey, Ik heb de angelsound ook en ben net zo ver als jij . En ik hoor ons kindje al vanaf 9 weken met de angelsound. Boven het schaambot maar ook vaak 3 cm er boven en dan is diein 1 keer helemaal weg kan je opnieuw beginnen..
Ik heb ook een angelsound en de kleine zit bijna nooit op dezelfde plaats. Zo moet ik beneden luisteren en zo weer wat hoger en dan weer links of rechts.