Zomerfestival Studio 100 Ahoy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DvS, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dag dames,

Ik heb een vraag, weet niet of ik het juiste topic heb gevonden maar zou niet weten waar anders...

Wij willen in juni misschien naar het Zomerfestival van Studio 100 nu zit ik in dubio hoeveel kaarten ik moet bestellen. Mijn zoontje is dan net geen 2 en opzich neem ik hem dan denk ik toch op schoot maar moet ik voor hem dan ook een kaartje bestellen? Inprincipe heeft hij geen stoel.

Misschien weet hier iemand het want scheelt me weer bellen á € 0,45 p. min.!

2. frsgirl

frsgirl Lid

28 jan 2008
    17
    0
    0
    verkoopster
    Alphen west maas en waal
    Ben ik ook benieuwd naar eigenlijk.............

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    eerlijk gezegt denk ik wel dat je een kaartje moet kopen.
    Mijn dochter is dan nog geen 3 en zal ook op schoot komen maar heb wel een kaartje voor haar.
    Bovendien mogen er natuurlijk maar een x aantal mensen in ahoy en anders is dat niet voor ze te controleren

4. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ja, dat klopt inderdaad. Weet jij ook toevallig of ik ergens een platte grond kan vinden van die 1e, 2e, 3e rangs enz.?

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij moesten bij K3 toen een 3e rangskaartje kopen voor onze dochter die op schoot ging (toen 14 mnd). We zaten zelf tweede rang.

Dus je moet wel een kaartje kopen, maar tegen het meest gunstige tarief.

Veel plezier!

6. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    ja dat klopt ik heb net mijn kaarten besteld eerste rang voor mij en mijn man en 4e voor mijn zoontje die was maar 10 euro :)

de droomkaarten waren alweer weg :(

7. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    oh als je kaarten wilt bestellen kan je dit het beste via hun site doen dan zijn ze veel goedkoper. via see tickets heb ik ze en dat scheelt 10 euro per kaartje

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Als ik dat geweten had!
    Hier gewoon 4 kaartjes gekocht (droomstoelen :p) , maar dan had ik voor mn meiden dus een goedkoper kaartje kunnen nemen.

9. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik dacht dat dat voor rolstoelen was!?

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Neehoor, niet allemaal iig.
    Maar heb ze wel gelijk gekocht toen het in de verkoop kwam, zeker een half jaar geleden al.

Deel Deze Pagina