Wie zitten er nog meer te kijken op comedy central?? Ik vind t geweldig! al twijfel ik nu of ik deze niet al gezien heb..
Wij gaan ook! Vind zijn shows echt geweldig, ik kan ze ook bijna helemaal nadoen hahaha maar dat vinden mijn vrienden weer wat minder ... Jef fafa Dunham dot Com...
JAA GEWELDIG! Heb beide shows op dvd, al vind ik die met Achmed een stuk leuker dan de vorige.. En dan die Prius, wrooeeemmm whahaha...
wist niet dat er meer mensen waren die gek zijn van jeff dunham Ik heb alle shows op dvd en lig steeds weer in een deuk. Vooral met Peanut vind ik echt hilarisch hihi
Heb gister een stukje van de very special christmas special gekeken! GEWELDIG!! Die vent heeft gewoon echt mijn soort humor.. helemaal leuk! En de prius! Yoooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuure gay
toevallig heb ik van de week op het internet zijn show gezien en ik heb zooo moeten lachen om die ouwe vent hahaha!!! I dont give a shit zei die steeds echt geweldig!
Of Achmed: son of a bitch.... what the hell u done to my feet? stop touching me, I killllll u!
Mijn man vind hem ook helemaal geweldig. Ik vind het wel leuk, maar telkens als hij weer gekeken heeft moet hij weer quotes herhalen. Nu hebben we laatst Arguing with Myself gekeken en hij is steeds José Jalapeño on a Stick aan het imiteren. Bij alles zegt hij "on eee schtiek?!" En vind zichzelf geweldig... ha ha De kerst special hebben we vorig jaar al gezien en zal me niet verbazen als we hem dit jaar weer gaan zien.
Wij hebben gister de kaartjes binnen gekregen voor de voorstelling 16 april in de HMH! LEUK!!! Dat gaat echt lachen worden
Ja, komt in april naar NL.. Zou eerst alleen op 14 april een voorstelling geven, maar nu ook op 15 en 16 april extra shows Aantal weken terug zijn de kaartjes in voorverkoop gegaan, en op de site van HMH staat dat het uitverkocht is..
Ja, hij komt naar NL, yay! Zie ook hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/179901-heineken-music-hall.html Ik heb toch maar kaartjes besteld (via eventim), wordt een leuke verrassing voor m'n vriend.