hallo wij willen aanstaande donderdag naar de huishoud beurs weet iemand nog waar ik goedkoop kaartjes kan halen want die van de kruidvat zijn helaas alleen voor zaterdag en zondag en dat is mij veel te druk en wie weet waar ik huishoudbeurs kaartjes kan halen 2 van de prijs van 1 bijv. alvast bedankt
Volgens mij zag ik iets in het blokker krantje? Ik weet niet of je van openbaar vervoer afhankelijk bent maar ik ben vorig jaar met de auto geweest en daar had je parkeerplaatsen waar bussen klaar stonden om je na de rai te brengen.
Denk dat je nu voor door de weeks geen acties hebt voor treinkaartjes. Die acties zijn meestal in de weekenden en vakanties. Had je eigenlijk de kaartjes vooraf meoten bestellen via de 9 maanden beurs site dan had je wel met korting met de trein gekunnen. Maar dat kan nu niet meer volgens mij.
Kan nog hoor doe je het via de negenmaandenbeurs.nl. Die start later als de huishoudbeurs, aangezien je donderdag gaat kun je via de website nog een kaartje bestellen met treinticket voor 31,50 euro.