hallo allemaal... ik wil toch even weer een berichtje doen...hopelijk niet vervelend voor velen hier! ik ging net mijn plas opvangen omdat me man en ik bezig zijn met ovulatietesten om te kijken wanneer me eisprong plaatsvind en toen dreef er toch grote stukken afscheiding of ja wat het ook is geen idee want heb wel veel symptonen gehad maar dit dus nog nooit zou iemand weten wat dit kan zijn want ik sta nu voor een raadsel graag jullie meningen? liefs renate
is er niemand die mij hier wat op kan zeggen?kheb het echt nog niet eerder meegemaakt en op deze dag ovulatietest ppas positief?
kan het ook te maken hebben met b ijvoorbeeld als je netzwanger zou zijn of niet?ja tis gewoon een vraagje hoor
Net zwanger en een positieve ovulatietest op één dag lijkt me een vreemde samenloop van omstandigheden...
Hmmm, had je enkele uren daarvoor misschien geklust met manlief? Zou heel goed kunnen dat het teruggelopen sperma is. Anders zou ik het ook niet zo 1,2,3 weten. Of misschien wel een slijmprop die voor de baarmoedermond zit, zoiets?
hallo allemaal.... nee ik had niet net geklust met me man ik ging urine opvangen om de ovulatietest te gaan doen en toen plonste dat alsware in mijn urine vond het zooo raar ik ben al maanden bezig met ovutesten maar dit nog niet eerder meegemaakt vandaar mijn vraagtekens....en nee ik had geen volle positieve test gisteren maar licht dus niet positief....want de streep moet donkerder zijn als de test streep en dat was ie totaal niet... maar vanmorgen mijn temperatuur weer opgemeten ook dit doe ik al tijden....en nog steeds hoger als normaal normaal is het 36.2 36.3 en nog steeds boven de 37.1 37.3 ja kweet nie wat het kan zijn maar kan het misschien zijn dat het raak is?heb wel wat gevoelige borsten maar niet zoals normaal.....ik hou me totaal nergens aan vast hoor maar kwil gewoon eens weten wat jullie er allemaal van vinden! liefs renate
Je klinkt weer erg hoopvol...ik hoop het ook voor je, maar het duurt nog zeker vijf dagen voor je kan testen... Succes