29 wk en baby alleen voelen rond de navel..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MiRowsu, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    heej meiden vroeg me eigen eigenlijk iets af.

ik ben nu 29 weken en het valt me op dat de baby alleen rond de navel zit te spelen buik vliegt van links naar recht..
    heb haar tot nu toe 1 x maar echt boven mijn navel zien bewegen vrijsnel was ze weer naar beneden.
    ik lees overal dat ze rond deze tijd al weinig ruimte hebben om ergens weg te kruipen, hoe kan het dan dat ik haar alleen zie en voel rond de navel en daar onder?

is dat normaak hebben dit meerdere vrouwen die rond deze zwangerschaps week zijn?

gr Mirowsu

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had het ook nietzo hoog, dat was iets van de laaste weken dat je haar echt onder me ribben kon voelen. :)

3. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    een iemand die dat ook heeft??

4. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    Niemand?

5. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik ook! Alleen naast en rond de navel

6. Juudje79

Juudje79 Actief lid

18 okt 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alleen naast en onder de navel , ben nu 34 weken en nu voel ik af en toe iets boven in.

Waarschijnlijk ligt je kindje dan al met t hoofd naar beneden , ruggetje links of rechts van je buik en de kont boven in en de voeten en handjes vlakbij elkaar bij de navel in de buurt.

althans dat was de verklaring van de Verloskundige bij mijn beebs

7. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    oohw okej ik zie dus dat ik niet de enige ben,, ik had echt zoiets van is die dan zo klein dat die alleen onderin ligt..
    dank je voor de reacties:D

en zoals je al zegt juudje79 dan zal ze wel met der hoofdje beneden liggen dat ligt ze al vanaf de 16 weken telkens beneden ze is net 1 x rond de 27 weken met der hoofdje naar boven gaan liggen... en dat hielt ook 3 dagen aan want daarna gingen we weer kijken via een echo en lag ze weer beneden:D..

8. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Ik voel de baby eigenlijk altijd laag. ben nu 32 weken zwanger, en de baby ligt al een aantal weken met het hoofdje naar beneden

Deel Deze Pagina